*~*~*~* Näkijä Orkidea *~*~*~*
Täällä taas ;)
Kuinkahan moni muistaa sen piiiiiiitkän ketjuni joka pääsi jopa Iltalehteen asti, koska muutama ennustaja suuttui minulle, koska täällä toimin ilmaiseksi :)
Vastailen teille täällä parhaani mukaan kysymyksiin, mitkä on lyhyitä. Jos kuitenkin haluaa tietää enmään ja laajemmin, joutuu silloin kirjoittamaan meiliini, jottei muut saa lukea Teistä enempää täällä.
nakija_@hotmail.com
Ystävällisin terveisin Orkidea ;)
Kommentit (111)
Muistan sinut :)
Odotanko tyttöä vai poikaa?
Näetkö elämämme onnellisena?
Miten minun työni, meneekä hyvin?
Kiitos jos viitsit vastata!
luin nyt aamulla olisko Orkidea vastannu mun kysymykseen. Hämmästys oli suuri, kerroin että murhetta on ollut, sehän voisi olla mitä vaan esim. työhön liittyvää tms. mutta Orkidea otti osaa suruun. Siis kuolemat ovat olleet murheen syynä. Hän myös sanoi, että älä enää syytä itseäsi. Nimenomaan olen syyllistänyt tapahtumasta suuresti itseäni.
Eli, miten terveyteni laita? Tuleeko meille enää lapsia, kumpaa sukupuolta jos tulee?
Mitä muuta näet tulevaisuuteen? KIITOS!
Näetkö, tulenko menemään tämän nykyisen miesystäväni kanssa naimisiin? Tuleeko lapsi(a)?
mihin elämäni tästä lähtee menemään? onko ero avopuolisosta lopullinen? työelämä? Helpottaako jatkuvat paineet ja vaikeudet?
Kiitos jos vastaat.
Mitä sukupuolta syntymätön lapsemme on ja syntyykö ennen vai jälkeen lasketun ajan? :)
mitä työrintamalla tappahtuu nykyisen määäräaikaisen pestin jälkeen?
Ja vielä: mitä näet minulle rakkaudessa?
Kiitos paljon!