*~*~*~* Näkijä Orkidea *~*~*~*
Täällä taas ;)
Kuinkahan moni muistaa sen piiiiiiitkän ketjuni joka pääsi jopa Iltalehteen asti, koska muutama ennustaja suuttui minulle, koska täällä toimin ilmaiseksi :)
Vastailen teille täällä parhaani mukaan kysymyksiin, mitkä on lyhyitä. Jos kuitenkin haluaa tietää enmään ja laajemmin, joutuu silloin kirjoittamaan meiliini, jottei muut saa lukea Teistä enempää täällä.
nakija_@hotmail.com
Ystävällisin terveisin Orkidea ;)
Kommentit (111)
Miten mieheni ja minun tyouran laita? Onko odotettavissa muutoksia asumiseen? Kiitos etukteen.
Saanko vielä lapsia? Olenko tekemässä oikeaa ratkaisua?
T: LiljanKukka
mutta ei ainakaan meiliin vastaa, vaikka pyysi kysymystä sinne. :( En tiedä mikä oli homman nimi.
Tämä olisi minulle erittäin tärkeää, joten kiitos jo etukäteen jos ehdit vastata minulle:
Saanko työpaikan, jonka hakuprosessi on kesken?
Haluaisin tietää, millaine uratulevaisuus minua odottaa. Mitä näet?
jotain että tiedän että olet oikea näkijä. Sitten voin kysyä sulta jotain. Jos et jo näe mitä haluan tietää?
Millaisena näet taloudellisen tilanteemme? Pystynkö olemaan vauvani kanssa kotona pidempään?
Onko miehelleni näkyvissä töitä?
Onko minulle ystävää/ystävyyttä näkyvissä?
Saammeko vielä lisää lapsia?
Ja ehkä päällimmäisenä mielessäni mikä olisi oikea ala minulle, kun tuo nykyinen ei sellainen taida olla?
Pystytkö vastaamaan täällä vai laitanko sähköpostia??
J
haluaisin tietää, pitäisikö minun jatkaa opiskeluja äitiysloman jälkeen vai mennä työelämään? Ja miksi juuri toinen?
Onko minulle mitään hyvää tiedossa? Raskas ero takana ja yksi ihminen vienyt ajatukseni...
Kaksi ahvaa kutsumusta, joita kumpaakin toteutan. Aika ei riitä kaikkeen. MItä tulevaisuus tuo tullessaan töiden tiimoilta
Näen sinut lasten ympäröimänä, olet joko päiväkodissa tai kotona hoitamassa. Joka tapauksessa ympärilläsi on paljon lapsia.
Haaveileit omasta yrityksestä, johon sinulla on kykyjä, mutta pelkäät tehdä aloitteen.
täällä asiakkaita, pelkkä eläke ei näemmä riitä.