*~*~*~* Näkijä Orkidea *~*~*~*
Täällä taas ;)
Kuinkahan moni muistaa sen piiiiiiitkän ketjuni joka pääsi jopa Iltalehteen asti, koska muutama ennustaja suuttui minulle, koska täällä toimin ilmaiseksi :)
Vastailen teille täällä parhaani mukaan kysymyksiin, mitkä on lyhyitä. Jos kuitenkin haluaa tietää enmään ja laajemmin, joutuu silloin kirjoittamaan meiliini, jottei muut saa lukea Teistä enempää täällä.
nakija_@hotmail.com
Ystävällisin terveisin Orkidea ;)
Kommentit (111)
Löytyykö minulle missään vaiheessa sitä oikeaa?
Suuret kiitokset jo etukäteen.
elän uusperhe elämää. rakastan miestäni ylikaiken, lapsia menee ja tulee. Kovasti huolestuttaa mieheni ex ja hänen uusi kumppaninsa, jotka parhaansa mukaan ilkeilevät meille ja tekevät kiusaa.
rauhoittuuko tämä tilanne joskus?
mutta kätilönä voin sinua neuvoa.
Oletko tuntenut milloin viimeksi liikkeitä?
Jos et liikkeitä ole tarkkailusta huolimatta tuntenut koko päivänä mene ihmeessä käymään naistenklinikalla?
mutta kätilönä voin sinua neuvoa.
Oletko tuntenut milloin viimeksi liikkeitä?
Jos et liikkeitä ole tarkkailusta huolimatta tuntenut koko päivänä mene ihmeessä käymään naistenklinikalla?
Kenelle sinä vastasit?
Vastailen Teille kaikilletaas illalla, mutta jos Sinulla on monta kysymystä, ole kiltti ja laita meiliä. Vastaan täällä vain lyhyesti.
Ja ei, tämä ei ole provo !!!
Vaikka sitä en teille mitenkään voi todistaa.
Itse en ole kysymyksiä tehnyt yhtään. En ole epätoivoinen :)
Enkä kiusaaja.
Aloituksen tein ja huomasin sitten vasta kirjautua nimimerkilläni, jotta kukaan muu EI VOI olla minä. Eli minä vastaan vain tällä nimimerkillä.
Illalla palaan jälleen.
Ystävät, minullakin on perhe-elämä ;)
Kiva että tulit takaisin! Haluaisin niin tietää odotanko tyttö- vai poikavauvaa! :)
t. Nakkimakkara
mahdollisesta avioerosta, onko se edessä? Jos, niin löytyykö sitä hengenheimolaista koskaan,
kiitos ;)
Toinen mies näköpiirissä, onko hänestä minulle mieheksi vai jatkanko tässä liitossa?
T: Saaga
Saanko koskaan lapsia, päädynkö avioon, millä alalla olen töissä 5 vuoden kuluttua ja onko mulla silloin elämänkumppani? Jos vastaat näihin kysymyksiin niin olen sulle tosi kiitollinen!
Illalla tähän ketjuun.
Saanko koskaan lapsia, päädynkö avioon, millä alalla olen töissä 5 vuoden kuluttua ja onko mulla silloin elämänkumppani? Jos vastaat näihin kysymyksiin niin olen sulle tosi kiitollinen!
Mikä minua vaivaa? Parannunko tästä? Tulemmeko vielä mieheni kanssa onnellisiksi?
Moi!
Mietin, minne valinnat minua vievät? Toiveissa kolmas lapsi. Ei vain aivan yksinkertainen ole sekäään asia. Nyt haluaisin vain tehdä oikeita ratkaisuja.
kiva kun olet täällä, minä muistan sinut aikaisemmin : )
Masussani asustaa vauveli, kumpaa arvelet sen olevan?
Onko haaveilemamme koti (kivitalo) meille tarkoitettu? Löytyykö omaa kotia ennen ensi kesää?