*~*~*~* Näkijä Orkidea *~*~*~*
Täällä taas ;)
Kuinkahan moni muistaa sen piiiiiiitkän ketjuni joka pääsi jopa Iltalehteen asti, koska muutama ennustaja suuttui minulle, koska täällä toimin ilmaiseksi :)
Vastailen teille täällä parhaani mukaan kysymyksiin, mitkä on lyhyitä. Jos kuitenkin haluaa tietää enmään ja laajemmin, joutuu silloin kirjoittamaan meiliini, jottei muut saa lukea Teistä enempää täällä.
nakija_@hotmail.com
Ystävällisin terveisin Orkidea ;)
Kommentit (111)
Hei Orkidea!
Pitääkö minun kertoa itsestäni jotain, että osaat vastata?
No jokatapauksessa haluaisin tietää milloin taloudellinen ahdinkomme helpottaa ja miten?
Kiitos avusta!
Miten nämä minun miesjutut menevät, onko nuoruuden ihastukseni minulle se oikea? Miten asuntoasiani järjestyvät?
kiitoksin,
Lupiini
Paljonhan sinulla on kysyttävää, mutta kaikkiin en voi sinulle vastausta antaa, koska jotkut asiat on vain itse pääteltävä.
Elät miehesi kanssa, kaksi lasta.
Elämäsi on ihanaa, mielestäsi, mutta kuitenkin mielessäsi et ole täysin tyytyväinen elämääsi.
vihdoin ja viimein laihdutettua? eroanko lasteni isästä? saanko vielä lapsia?
Kerro että pääsenkö ensi syksynä opiskelemaan ja kuinka tämä talvi sujuu mulla töissä? Kiitos!
Opiskelet ja käyt töissä.
Elämäsi on simppeliä, eikä siitä mielestäsi puutu enää mitään. Vaikka... näin ei ole.
Kaipaat rakkautta enemmän nyt kuin aiemmin.
Sain pari kuukautta sitten keskenmenon..Osaatko ennustaa,milloin tulisin raskaaksi taas? Entä koulu, saanko koulutuspaikkaa?
luuletko että lapseni asiat järjestyy parhain päin?
Jatkanko samassa työpaikassa vielä pitkään?
Uutta vauvaa ei liene tule vaikka haaveita on?
Kerro kaikki :)
Sinulla on paljon kysymyksiä, joten vastaan niihin mieluiten meilitse.
Sinulla on paljon kysymyksiä, joten vastaan niihin mieluiten meilitse.
mitä työtä tulen tekemään tulevaisuudessa? ja onko jo edesmennyt äitini tyytyväinen minuun?
toinen lapsi on ollut haaveissa jo pitkään, toteutuukohan toiveemme ollenkaan?
Lähdet sieltä itse. JA olet ylpeä itsestäsi.
Ota aikaa itsellesi ja äöä jää murehtimaan tilannettasi, koska tulevaisuutesi on avoinna!
Saanko koskaan lapsia, päädynkö avioon, millä alalla olen töissä 5 vuoden kuluttua ja onko mulla silloin elämänkumppani? Jos vastaat näihin kysymyksiin niin olen sulle tosi kiitollinen!
Uskokoon tähän Orkideaan kuka haluaa, mutta ei olis voinut olla kyllä pahemmin pihalla minun kohdallani.
t. 5, eronnut, onneton ja kohta kuuden lapsen äiti
ps. minulle on kerran ennustanut näkijä joka tiesi perheestäni sekä minulle lähitulevaisuudessa tapahtuvia asioita - jotka tapahtuivat, joten periaatteessa uskon näkijöihin, tähän en.
Paljonhan sinulla on kysyttävää, mutta kaikkiin en voi sinulle vastausta antaa, koska jotkut asiat on vain itse pääteltävä.
Elät miehesi kanssa, kaksi lasta.
Elämäsi on ihanaa, mielestäsi, mutta kuitenkin mielessäsi et ole täysin tyytyväinen elämääsi.
saanko koskaan mustaa vyotä karaatessa?
Mikä tulee olemaan maratooni aika ennätys?
Tuleeko minusta koskaan nopeata juoksijaa?
Opinko koskaan vuoristokiipeilijäksi?
Tuleeko kolmas maailmansota?
Näen sinut lasten ympäröimänä, olet joko päiväkodissa tai kotona hoitamassa. Joka tapauksessa ympärilläsi on paljon lapsia.
Haaveileit omasta yrityksestä, johon sinulla on kykyjä, mutta pelkäät tehdä aloitteen.