*~*~*~* Näkijä Orkidea *~*~*~*
Täällä taas ;)
Kuinkahan moni muistaa sen piiiiiiitkän ketjuni joka pääsi jopa Iltalehteen asti, koska muutama ennustaja suuttui minulle, koska täällä toimin ilmaiseksi :)
Vastailen teille täällä parhaani mukaan kysymyksiin, mitkä on lyhyitä. Jos kuitenkin haluaa tietää enmään ja laajemmin, joutuu silloin kirjoittamaan meiliini, jottei muut saa lukea Teistä enempää täällä.
nakija_@hotmail.com
Ystävällisin terveisin Orkidea ;)
Kommentit (111)
Näetkö omaan tulevaisuuteesi? Oletko onnellinen ja jos, niin miten koet onnen?
t. vilpittömästi utelias
Jatkat opiskeluja. Töihin haluat ja menisit rahan vuoksi, mutta todellisuudessa haluat opiskella.
Luota itseesi enemmän sekä omiin vaistoihisi.
10.
Elämässäsi on nyt ns. musta pilvi vielä päällä. Ole kärsivällinen. Sen mentyä alkaa parhaat jaksot elämässäsi. Ole kärsivällinen!!
En osaa nähdä mikä päivämäärä näin käy, mutta lupaan että kun synkkä vaihe on ohi, elämäsi on ihanaa ;)
11.
Sinä tiedät jo oikeasti vastauksen tuohon. Haluat vain minun kertovan, jotta päätös olisi helpompaa!
Energiasi on niin voimakkaasti kummassakin vaihtoehdossa, että sinun on vain tehtävä päätös kummasta on enemmän hyötyä elämässäsi.
12.
Tähän en edes vastaa!
13.
Otan osaa suruusi.
Vie aikansa, kun pääset sen ylitse. Älä syytä siitä enää itseäsi.
Elämässäsi tulee olemaan vielä hyviä aikoja. Luota itseesi. Ja voimia Sinulle.
14.
tyttö myös sinulle ;)
17.
Olette jo naimisissa ;)
3/18.
(Kiitos)
Ehdottomasti kannattaa!! Se tulee menestymään ;)
19.
Laita meiliä minulle ja kerron enemmän!
20.
Vastailen täällä vain lyhyesti ja mieluiten yhteen kysymykseen kerralla.
Kumpaan haluat mieluiten vastauksen? Tai laita meiliä. Kiitos.
22.
... Tiedät itse kyllä laihdutko vai et.
Olet luonteeltasi ns. uhmaaja. Kerron, että tulet lauhtumaan, mutta vain koska näin näen teet tahallasi päin vastoin. Josta ei ole sinulle hyötyä, mutta koska voit siten kertoa, että näkijä ei oikeasti voi nähdä!
23.
Pääset :) Onnea jo siitä.
25.
Olen pahoillani menetyksestäsi. Menee vielä aikaa, ennen kuin tulet uudelleen raskaaksi... ellei sisälläsi ole jo uusi elämän alku.
26.
Jos haluat tietää enemmän, kehoitan meilaamaan!
29.
Kehoitan sinua meilaamaan.
30.
Toteutuu, mutta joudutte vielä odottamaan.
Olen perustamassa yritystä. Tuleeko se kannattamaan?
Perustanko sen heti yksin vai vuoden päästä toisen henkilön kanssa?
saanko koskaan mustaa vyotä karaatessa? Mikä tulee olemaan maratooni aika ennätys? Tuleeko minusta koskaan nopeata juoksijaa? Opinko koskaan vuoristokiipeilijäksi? Tuleeko kolmas maailmansota?
Olet niin hyvä, että ei ole antaa vinkkejä :D :D :D
Mihin sinä enää minua tarttet?? ;)
Näetkö omaan tulevaisuuteesi? Oletko onnellinen ja jos, niin miten koet onnen?
t. vilpittömästi utelias
Olet niin hyvä, että ei ole antaa vinkkejä :D :D :D Mihin sinä enää minua tarttet?? ;)
No saanko mä koskaan sitä mustaa vyotä? Minkälainen juoksija minusta tulee?
Anna edes nuo vinkit --- pliiiiiis
Olen nuori, yksinhuoltaja äiti, kertoisitko minulle löydänkö itselleni vielä joku päivä ihanan miehen vai joudunko elämään yksin? Kiitos
Haluaisin tietää millon tulen raskaaksi kun yritys on kova! :)toivoisin äkkiä vastausta.. HH
Millä alalla tulen tekemään tulevaisuudessa töitä?
Kestääkö avioliittomme?
Kulkevatko enkelit vierelläni vielä, vaikken niitä näekään nyt. Auttavatko tässä tilanteessa?
Saako mieheni tietää töppäilyistäni ja antaako anteeksi? Ja onko pettäminen molemminpuoleista?
Työssäni on vihdoin tapahtumassa pieniä parannuksia, mutta mihin suuntaan asiat lopulta menevät?
Entä näetkö minulla parisuhdetta tulevaisuudessa?
Kaunis kiitos sinulle!
kerrotko vielä minulle, kiitos.
Joudunko kokemaan vielä keskenmenoja? Saanko joskus vielä terveen lapsen?
Jatkanko nykyisessä työpaikassani pitkään?
montako lasta minulla on nyt?