*~*~*~* Näkijä Orkidea *~*~*~*
Täällä taas ;)
Kuinkahan moni muistaa sen piiiiiiitkän ketjuni joka pääsi jopa Iltalehteen asti, koska muutama ennustaja suuttui minulle, koska täällä toimin ilmaiseksi :)
Vastailen teille täällä parhaani mukaan kysymyksiin, mitkä on lyhyitä. Jos kuitenkin haluaa tietää enmään ja laajemmin, joutuu silloin kirjoittamaan meiliini, jottei muut saa lukea Teistä enempää täällä.
nakija_@hotmail.com
Ystävällisin terveisin Orkidea ;)
Kommentit (111)
haluaisin tietää odotanko tyttö vai poikavauvaa? :)
t. Nakkimakkara
Kiitos jos vastaat!
Kysyin että päädymmekö kihloihin miesystäväni kanssa. Olen kyllä naimisissa, mutta en hänen kanssaan vaan lapseni isän kanssa ja ero on viimeisen paperin vientiä vaille valmis.
yksin? Ajatteleeko mies 16 vuoden takaa minua vai olinko vain yksi monista ihastuksista?
Tessa
se oikea, vai kannattaako jatkaa matkaa ja jos on menneestä, niin kuka heistä?
t. Merenneito
Pääsenkö vaihtamaan alaa?
Kuinkas rakkauselämäni? Muuttuko se tulevaisuudessa?
n32
Kannattaako unohtaa koko tyyppi vai tutustua paremmin? Oonko muodostanut negatiivisen kuvan turhaa? Hajoan, mitä teen? Harvemmin kukaan herättää tällaisia tunteita.
Minua taasen kiinnostaisi tietää tuleeko meille vielä perheenlisää :)
-lapseni sairaudesta, onko näköpiirissä helpotusta ja minkälaisen ajan kuluessa?
-Saanko koskaan salaista haavettani toteen?
Naetko muuton perheelleni milloin? Kiittaen ja karsivallisesti odottaen.
Autokuume vaivaa. Näkisitkö, mikä auto meille tulossa? Väri&merkki?
Vastaathan minulle. Kummman miehen kanssa minun tulisi olla? Toinen 35-vuotias ja toinen 27. Vanhempi pelkää sitoutumista. Kannattaisiko minun antaa hänelle aikaa? Nuorempi on intohimoisempi.
Terv kahden välissä
Miten minun vointini tulevaisuudessa?
Siunaantuuko meille vielä lapsia? Jos, niin kumpaakohan sukupuolta?
Voisitko olla niin kiltti ja vastata tähän, montaa av-mammaa vaivaavaan ja huolestuttavaan kysymykseen. Täällä on viestiketju nimeltään: "Rv 39+2, liikkeitä ei ole koko päivänä tuntunut..en uskalla soittaa naikkarille.." jossa joku kirjoitti olevansa raskaana, sitten joku kirjoitti ap:nä, että vauva kuoli kohtuun. Ja seuraavana päivänä joku kirjoitti ap:nä, että vauva heräsi henkiin. Sitten joku kirjoitti ap:nä, että koko juttu olikin pelkkä provo.
Kertoisitko meille, oi Orkidea, mikä on totuus? Oliko kaikki ap-viestit samalta henkilöltä? Oliko se oikeasti yhden ihmisen provo? Vai oliko vain eka viesti yhdeltä aidolta ja loput ap-viestit muilta ihmisiltä? Mikä on totuus?
Tästä ratkaisusta ilahtuisi monta av-mammaa!
kuka täysipäiväinen ei täällä tee tollaista muuta kun mieleisairas psykopaatti.
Ennustajat on vaan fiktiota ei faktaa.
näetkö menneisyyteen?
Jos, niin haluaisin tietää, missä kaikkialla isoäitini isä kulki maailmalla jätettyään perheensä 1920-luvulla ja miksi hän niin teki?