Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehteleeko naiset itselleen vai mistä on kyse, kun täällä useimmat rinnanympärykseltään

Vierailija
12.09.2010 |

70-75 =)). Jopa 65, joka on mun mielestä suunnilleen 10 vuotiaan ympärysmitta eli ihmettelen miten aikuisella naisella voi olla niin pieni rinnanympärysmitta. Ja sitten toisaalta kuppikoko on jotain d-F =)). Luultavasti kengänkokokin on 36-37 =)

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-75 =)). Jopa 65, joka on mun mielestä suunnilleen 10 vuotiaan ympärysmitta eli ihmettelen miten aikuisella naisella voi olla niin pieni rinnanympärysmitta. Ja sitten toisaalta kuppikoko on jotain d-F =)). Luultavasti kengänkokokin on 36-37 =)

Joo sehän täällä naurattaakin, että av-palstalla vaikuttaa kokoontuvat Suomen hyväkuntoisin ja sexykroppaisin naiskerma:). Ulkona kaduilla, baareissa tai kaupoissa kun ihmisiä katselee niin eipä kovin moni aikuinen nainen näyttäisi täyttävän täällä niin kovin tavallisia siroja, isotissisiä mittoja. Enkä asu missään perähikiällä, vaan lähellä Helsingin keskustaa, jossa luulisi ihmisten kiinnittävän vielä enemmän huomiota kuntoonsa ja ulkonäköönsä kuin muualla keskimäärin.

tänäänkin kun olin shoppailemassa Jumbossa, niin tämä palsta kävi oikein mielessä.... Näin vain muutaman ns. hoikan äidin. Suurin osa oli juuri normaalipainoisia tai hieman pulleita. Eli ap:lle vastaukseksi: Kyllä, suurin osa valehtelee!!!

Vierailija
82/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painaa vähän alle 70kg, en todellakaan ole mikään pieni tyttönen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin miehillä kun he vertailevat kalujensa kokoa. :)

Vierailija
84/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetustihan suurin virhe liivienkäyttäjillä on liian iso ympärys ja liian pieni kuppi

Vierailija
85/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten vaan ärsytä ihmisiä aaveella tai kauppakeskuksissa..

Sori, mutta en voi koolleni mitään. En tiennytkään, että ympärysmittani voi ärsyttää joitain näin paljon.

Vierailija
86/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä on samanlainen pätemisen tarve kuin miehillä kun he vertailevat kalujensa kokoa. :)

että olen ihan normaalivartaloinen, sopivan pituinen(163cm) ja varustettu 65E rinnoilla jotka eivät ole suuret vaan aika keskikokoiset. En ole siis siro, enkä lapsenvartaloinen.

Vierailija
87/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain niin järkyttävän ahdistuskohtauksen liivikaupassa kun se myyjä tunki sovittamaan mukaan, etten toista kertaa sellaiseen mene.

Ollaan vaan vaikka kuinka naisia, mutta jotain rajaa! Eikä se nainen lähtenyt sieltä vaikka sanoin että mene pois.

Loppujen lopuksi heitin ne liivit lattialle, kiskoin paidan nopeasti päälle ja pingoin kaupasta ulos.

Ja voin kertoa että vaikka yrittäisitte minua tunkea 65(jotain) kokoon, saisitte vain kuminauhat silmillenne. Se nainen yritti silloin sellaisia minulle antaa, mutta ei mennyt päälle. Ja silloin kun sanoin siitä että antaa isomman koon niin se tirkistelijä tunki sinne koppiin..

Kun tässä vähän aikaa sitten kun kaveri otti mittoja mekkoa varten hän sanoi sen rinnanympäryksen olevan 80 ja oletettavasti C kuppi.. Oon käyttänyt tuon liivikauppa tapauksen jälkeen vain urheiluliivejä joten kuppikoosta ei ole harmainta hajuakaan enää.

Vierailija
88/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta "pätemisen tarvetta" kuin yrittää sanoa sitä, että ei tarvitse olla mikään pikkuruinen tai lapsen vartaloinen omatakseen esim. varustuksen 65E. Ei tatvitse huijata itseään ja hankalaahan se on kun on liikkeessä sovitettu ja miksi myyjä minua huijaisi. E-koko ei ole niin kovin iso tuolla ympärysmitalla joka ei ole mikään kummoisen pieni.

Voisin tietysti käyttää myös kokoa 75C ja kukaan ei ihmettelisi mitään, se vaan ei ole ihan jämptisti minun kokoni.

Vierailija
89/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoinen, mutta liivikooksi on erikoisliikkeessä mitattu 75G. Rasva on kertynyt reisiin, lantiolle, vyötärölle ja käsivarsiin, muttei nähtävästi selkään. Lapsenkokoiseksi ei tällaista yli 90-kiloista matamia voi kyllä mitenkään luonnehtia.

Vierailija
90/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain niin järkyttävän ahdistuskohtauksen liivikaupassa kun se myyjä tunki sovittamaan mukaan, etten toista kertaa sellaiseen mene.

Ollaan vaan vaikka kuinka naisia, mutta jotain rajaa! Eikä se nainen lähtenyt sieltä vaikka sanoin että mene pois.

Loppujen lopuksi heitin ne liivit lattialle, kiskoin paidan nopeasti päälle ja pingoin kaupasta ulos.

Ja voin kertoa että vaikka yrittäisitte minua tunkea 65(jotain) kokoon, saisitte vain kuminauhat silmillenne. Se nainen yritti silloin sellaisia minulle antaa, mutta ei mennyt päälle. Ja silloin kun sanoin siitä että antaa isomman koon niin se tirkistelijä tunki sinne koppiin..

Kun tässä vähän aikaa sitten kun kaveri otti mittoja mekkoa varten hän sanoi sen rinnanympäryksen olevan 80 ja oletettavasti C kuppi.. Oon käyttänyt tuon liivikauppa tapauksen jälkeen vain urheiluliivejä joten kuppikoosta ei ole harmainta hajuakaan enää.

Oli varmaan tottunut siihen, että naiset ihan myytyjä kun niille tarjoaa 65 E-kokoa ja oli ihan äimänä kun joku ihan ei-imartelulle taipuvainen osui kohdalle eli sinä. Oikein teit, ihme tyyppi tuo myyjä.

Vierailija
91/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et miks naisia pitäis imarrella liivikaupassa. Töitähän se myyjä tekee ja sen työ on ettiä jokaiselle sopivat liivit.

Kieltämättä tuo sovituskoppiin änkeäminen kuullostaa aika ahdistavalle.

Vierailija
92/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain niin järkyttävän ahdistuskohtauksen liivikaupassa kun se myyjä tunki sovittamaan mukaan, etten toista kertaa sellaiseen mene. Ollaan vaan vaikka kuinka naisia, mutta jotain rajaa! Eikä se nainen lähtenyt sieltä vaikka sanoin että mene pois. Loppujen lopuksi heitin ne liivit lattialle, kiskoin paidan nopeasti päälle ja pingoin kaupasta ulos. Ja voin kertoa että vaikka yrittäisitte minua tunkea 65(jotain) kokoon, saisitte vain kuminauhat silmillenne. Se nainen yritti silloin sellaisia minulle antaa, mutta ei mennyt päälle. Ja silloin kun sanoin siitä että antaa isomman koon niin se tirkistelijä tunki sinne koppiin.. Kun tässä vähän aikaa sitten kun kaveri otti mittoja mekkoa varten hän sanoi sen rinnanympäryksen olevan 80 ja oletettavasti C kuppi.. Oon käyttänyt tuon liivikauppa tapauksen jälkeen vain urheiluliivejä joten kuppikoosta ei ole harmainta hajuakaan enää.

Kehtaatko käydä alasti saunassa/suihkussa? PEstä itsesi...

Sinulla on jotain pahasti vialla oman minäkuvasi/seksuaalisuutesi kanssa. Sori vaan...

Vierailija
93/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et miks naisia pitäis imarrella liivikaupassa. Töitähän se myyjä tekee ja sen työ on ettiä jokaiselle sopivat liivit.

Niin, mietipä sitä =)

Vierailija
94/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan virallisen kyselyn, tilastoinnin naisten todellisista mitoista. Uskon ja olen ihan satavarma, että ne tulokset on ihan muuta kuin 65-75 e-f =))))))))))

Vierailija
95/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mietipä sitä =)

se myyjä edes mittailis sitä ympärysmittaa jos aikoo kuitenkin tyrkätä käteen 65E:t? Tai miks antais sovitettavaks muitakin saman suuntaisia kokoja?

Ihme juttu tosiaan...

Vierailija
96/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan virallisen kyselyn, tilastoinnin naisten todellisista mitoista. Uskon ja olen ihan satavarma, että ne tulokset on ihan muuta kuin 65-75 e-f =))))))))))

ne saisivat ne todelliset mitat? =)))))))))))

Vierailija
97/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otetaan mittoja rintaliivejä varten, mitataan ympärys rintojen alta. Kun otetaan mittoja ompelua varten, mitataan ympärys rintojen päältä korkeimmalta kohdalta eli tietenkin mitoissa on silloin eroa.

Vierailija
98/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeita tilastoja, ei tätä av:ta, jossa lähes puolet suomalaisista naisista on ylipainoisia. On tilastollisesti suorastaan käsittämätöntä, että juuri tällä palstalla olisi yliedustettuna alle puolet naisista.

Olen itse terveydenhoitajana neuvolassa ja erittäin, erittäin harvoin punnitsen alle 52 kiloisia naisia. Alle 60 kg on harvinaisuus, vaikka keskipituus onkin 164 cm.

Vierailija
99/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiä työt liivimyyjältä, jos tyrkyttäis väärän kokoisia liivejä naisille ihan vaan imartelumielessä. Liiviliikkeeseen menevä nainen haluaa todennäköisesti oikeankokoiset ja _mukavat_ liivit, ja jos myyjä sille ihan vaan imarrellekseen myy vääränkokoiset, niin tuskinpa ko. nainen siihen liikkeeseen uudestaan tulee. Nimittäin vääränkokoiset liivit ovat epämukavat päällä. Oikeankokoisia ei edes huomaa päällä olevan, niin täydellisen istuvat semmoiset ovat. Kyllä sen liivimyyjän intresseissä on löytää asiakkaalle oikea liivikoko.

Vierailija
100/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeita tilastoja, ei tätä av:ta, jossa lähes puolet suomalaisista naisista on ylipainoisia. On tilastollisesti suorastaan käsittämätöntä, että juuri tällä palstalla olisi yliedustettuna alle puolet naisista.

Olen itse terveydenhoitajana neuvolassa ja erittäin, erittäin harvoin punnitsen alle 52 kiloisia naisia. Alle 60 kg on harvinaisuus, vaikka keskipituus onkin 164 cm.

Mutta mitta rintojen alta on 65 vaikka painaisi 100 kg, buahahhaaaaaa =DDDDDDDDDDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän