Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehteleeko naiset itselleen vai mistä on kyse, kun täällä useimmat rinnanympärykseltään

Vierailija
12.09.2010 |

70-75 =)). Jopa 65, joka on mun mielestä suunnilleen 10 vuotiaan ympärysmitta eli ihmettelen miten aikuisella naisella voi olla niin pieni rinnanympärysmitta. Ja sitten toisaalta kuppikoko on jotain d-F =)). Luultavasti kengänkokokin on 36-37 =)

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esi. netissä olevat liivinkokolaskurit antavat tuloksiksi pelkkää puppua. Eräänkin laskurin mukaan minun kokoni olisi 80 B, mutta tosielämäsää tämä koko on ihan väärä. Oikea liivikokoni on 75 C-D.

Vierailija
42/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isän puolelta tulivat rinnat. Rinnanympärys oikeasti 75cm rintojen alapuolelta/alta ja kuppikoko E. Kuppi on syvä ja leveä eikä gravitaatio ole auttanut asiaan ;) . Kengän koko 37, pituus 160cm ja paino 55.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena luulin olevani 80 C kunnes liiviliike löysin oikeans koon.

Vierailija
44/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liivit löystyvät ensimmäisten viikkojen jälkeen jonkin verran..eli minulle Changessa tämä tehty selväksi.Minulla jäi ensimmäisen viikon aikana hiukan painaumia mutta todella nopeasti "löystyivät" juuri sopivan kokoisiksi.

Vierailija
45/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän 75 C kokoa, mutta tuntuu, että ympärysmitta vois olla vähemmänkin. Ja BMI on 23,9, en ole siis edes laiha.

Vierailija
46/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 172 cm pitkä, normaalipainoinen ja ympärysmitta liiveissä on 75. Jalka on kokoa 40, mutta aika monella lyhyemmällä ystävälläni on kokoa 36-37, eli mitään ihmeellistä siinäkään ei ole.

Vierailija
47/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli suurin osa 70-75 käyttäjistä on 150-160 centtisiä eli pienikokoiset näköjään vastailevat noihin kyselyihin. No, selitys sekin, ap

Vierailija
48/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei se ole. Moniko teistä on käynyt "oikeassa" liiviliikkessä eikä citymarketissa? Teistä voisi monikin olla ympärykseltään 65 jos tarkkoja ollaan.

Itse käytän liivejä 65F ja kengännumero on 38 (en ymmärrä miten liittyvät toisiinsa), eivätkä rintani ole mitenkään uskomattoman isot, vaan aivan tavalliset. 80F on huomattavasti isompi KUPPI kuin 65F, tiedättekö sitä? Luulen, että suurinosa luulee kupin olevan samankokoinen riippumatta ympärysmitasta, mutta näin ei ole.

Vierailija
49/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymppisenä rinnan ympärys oli 70 ja kuppikoko c...nykyään jo valitettavasti eri lukemat

Vierailija
50/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

168 cm, 58 kg, liivit kokoa 65E, kengän koko 38½.

Rinnat mielestäni tavallisen kokoiset, eivät mitenkään huomiotaherättävän isot.

Vierailija
51/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelisi ITSELLEEN ja pitäisi liian pieniä liivejä...kö? Myyjä valitsee liivini, jotka ovat 65 ympärysmitaltaan. Nuorempana ostin 70 ja jopa 75 ympärysmitaltaan olevia liivejä, koska valitsin ne itse. Kun annoin ammattitaitoisen liiviliikkeen myyjän valita, ympärysmitaksi tuli 65. Ja kuppi on, vaikkette uskokaan F.

Pituuteni on 167, joten en ole aivan lyhimpiä naisia.

Vierailija
52/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta ÄO.t ovatkin sitten päätähuimaavan suuret, kuten pankkitilien saldotkin!

mitä ikinä haluaa. Ja tuo em juttu sopii kyllä täydellisesti tähän jatkoksi ;)

Vierailija
53/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelisi anonyymillä palstalla liivikokonsa? Monille varmaan tulee tosiaan yllätyksenä, että 65-75 cm ympärysmitta on ihan normaali, kuten myös E+ kuppikoot. Moni ostaa marketeista, lindexeistä sun muista liivinsä, ja luulee ostavansa oikeaa kokoa. Noista kaupoista ei juuri isoja kuppeja pienillä ympäryksillä saa, joten ei ihme että moni ostaa niitä vääränkokoisia ja kuvittelee niiden olevan jotenkin normaaleja, joidenkin 85B-kuppien.

Mutta ei se mitään. Itsekin luulin nuorempana olevani 75C-kokoa ja olin iloinen kun ko. kokoa sai kaupasta kuin kaupasta kaikista malleista. Liiviliikkeessä sit todettiin mun olevan kokoa 70E ja vasta silloin aloin ymmärtää jotain noiden kokojen sekä liivien istuvuuden päälle.

Vierailija
54/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelisi anonyymillä palstalla liivikokonsa? Monille varmaan tulee tosiaan yllätyksenä, että 65-75 cm ympärysmitta on ihan normaali, kuten myös E+ kuppikoot. Moni ostaa marketeista, lindexeistä sun muista liivinsä, ja luulee ostavansa oikeaa kokoa. Noista kaupoista ei juuri isoja kuppeja pienillä ympäryksillä saa, joten ei ihme että moni ostaa niitä vääränkokoisia ja kuvittelee niiden olevan jotenkin normaaleja, joidenkin 85B-kuppien.

Mutta ei se mitään. Itsekin luulin nuorempana olevani 75C-kokoa ja olin iloinen kun ko. kokoa sai kaupasta kuin kaupasta kaikista malleista. Liiviliikkeessä sit todettiin mun olevan kokoa 70E ja vasta silloin aloin ymmärtää jotain noiden kokojen sekä liivien istuvuuden päälle.

Naurattaa ajatuskin, että miski ihmeessä marketit myisi sellaisia kokoja, joita juuri kellään ei ole??? Selitäppä se mulle??

Vierailija
55/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt etli rinnanympärys pieni ja kuppikoko iso =)). sitten mammat kulkee puristavissa liiveissä, kun on niiin siro, pyrsk =)))

Vierailija
56/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso perse multa löytyy, ja paksu maha, mutta just rinnan alta olen tosiaan sen 75.

Vierailija
57/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko noin tietämättömiä rintaliivien koosta???

Ei E ja F kuppi ole isoja jos ympärysmitta on pieni. Menkää liivikauppaan ja jutelkaa myyjän kanssa, saatatte yllättyä. Niinkauan kun haette liivinne Anttilasta olette onnettoman tietämättömia asiasta ja kirjoittelette täällä että voi kauhia ei kellään voi olla ympärys mittaa 65 saatikka kokoa DD ja suurmpi.

Vierailija
58/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt etli rinnanympärys pieni ja kuppikoko iso =)). sitten mammat kulkee puristavissa liiveissä, kun on niiin siro, pyrsk =)))

luuletko tosiaan että joku aikuinen nainen haluaa kulkea puristavissa liiveissä joka päivä? et ole tosissasi. kirjoituksestasi huomaa, että ostat liivisi samasta kuin maidon.

Vierailija
59/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ajatuskin, että miski ihmeessä marketit myisi sellaisia kokoja, joita juuri kellään ei ole??? Selitäppä se mulle??

Kauppojen valikoimahan määräytyy kysynnän perusteella. Niin kauan kuin jokainen suomalainen nainen kuvittelee kuppikokonsa olevan se halvatun B75, niin kauppojen isoimmat kupit ovat jossain D:n ja E:n välillä ja pienimmät ympärysmitat 70 cm, vaikka totuus voisi olla jotain ihan muuta.

Vierailija
60/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta marketit myyvät sitä mitä ihmiset ostavat, hyvin yksinkertaista.

Suomen yleisimmin ostettu liivikoko on 75 B. 70-80 % naisista täällä ostaa liivejä jotka ovat liian isot ympärysmitalta ja kuppikoko liian pieni. Eli luultavasti oikeasti yleisin koko olisi 70 C. Sitä vaan ei monissa marketeissa myydä, koska ihmiset eivät osaa ostaa oikeaa kokoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi