Valehteleeko naiset itselleen vai mistä on kyse, kun täällä useimmat rinnanympärykseltään
70-75 =)). Jopa 65, joka on mun mielestä suunnilleen 10 vuotiaan ympärysmitta eli ihmettelen miten aikuisella naisella voi olla niin pieni rinnanympärysmitta. Ja sitten toisaalta kuppikoko on jotain d-F =)). Luultavasti kengänkokokin on 36-37 =)
Kommentit (114)
Kehtaatko käydä alasti saunassa/suihkussa? PEstä itsesi...
Sinulla on jotain pahasti vialla oman minäkuvasi/seksuaalisuutesi kanssa. Sori vaan...
No minä tiedän tasan mille näytän. Mä en vain halua esitellä itseäni jokaiselle ventovieraalle.
Saunassa en tykkää edes käydä (joo joo, suomalainen joka ei pidä saunasta huiiii hirveää) ja mä olen kyllä sinut itseni ja seksuaalisuuteni kanssa. Mä vain olen suhteellisen konservatiivinen sen asian kanssa että kenen seurassa olen yläosattomissa/alasti. En esimerkiksi suostu yhteissaunaan enkä mene naisten saunavuoroon. Jos siis käyn saunassa.
Kaikki eivät katsos hypi riemusta kiljuen kun joku vieras tulee vaikkapa sinne sovituskoppiin kun päällä ei ole kuin housut.
Mun mielestä nyt on vain törkeää olettaa että sovituskoppiin tunkeminen on ok, kun kumpikin osapuoli on naisia.
Rinnan päältä: 101 ja alta 85.
Liivien koko on 80-D. Jahka imetys loppuu ja pääsee kunnolla laihduttaan niin tippuu rinnoista 10 senttiä, koko pienenee yhdellä ja alunen myös kaventuu joitain senttejä.
Ajalla, jolloin olen liikkunut paljon enkä ole imettänyt on rinnat ollut koossa 75-C.
Napakkuutta itse säädän rintsikoitten hakasilla. En tiedä ostatteko te ihmiset uusia ja pidättekö samoissa hakasissa vai miten mutta tällä hetkellä olen vikoissa, liivit ei enää näytä puristavan ihoa rullalle ja olen voinut liikkua hakasissa tiukemmalle, kun hakasissa pääsen sisimpään, menen ostamaan uusia liivejä.
Juu; napakat liivien pitää olla mutta missä hakasessa te liivejänne pidätte? 65 vai 70? Ihan se ja sama. Molemmat sopii, puhutaan vaan siitä hakasesta.. ;) Vähän sama toi on mahtuuko kokoon 36 vai 40. Fiksaatio!
Kuppikoko on minusta oleellisempaa: ettei kulje liian pienessä kuppikoossa vaan rinnat on oikeasti vuorattu sinne liiveihin, eikä rinnat valahda ulos jos kurottuu lattiaa kohti.
oikeita tilastoja, ei tätä av:ta, jossa lähes puolet suomalaisista naisista on ylipainoisia. On tilastollisesti suorastaan käsittämätöntä, että juuri tällä palstalla olisi yliedustettuna alle puolet naisista.
Olen itse terveydenhoitajana neuvolassa ja erittäin, erittäin harvoin punnitsen alle 52 kiloisia naisia. Alle 60 kg on harvinaisuus, vaikka keskipituus onkin 164 cm.
niin ei tarvi käydä jossain av:lla. ;)
otetaan mittoja rintaliivejä varten, mitataan ympärys rintojen alta. Kun otetaan mittoja ompelua varten, mitataan ympärys rintojen päältä korkeimmalta kohdalta eli tietenkin mitoissa on silloin eroa.
Jossa on sisäänommellut kupit ja no, se korsettiosuus. Tuohon tarvitsee aika napakan mitan, eikä pelkkä rintojen päältä mittaaminen riitä.
Että tässä sinun teoriasi romuttui.
minulla ollut mitään teoriaa, ja tätä ei alkuperäisessä viestissä selitetty, puhuttiin vain "mekosta" joka ei yleensä tarkoita mitään korsettimaista.
otetaan mittoja rintaliivejä varten, mitataan ympärys rintojen alta. Kun otetaan mittoja ompelua varten, mitataan ympärys rintojen päältä korkeimmalta kohdalta eli tietenkin mitoissa on silloin eroa.
Jossa on sisäänommellut kupit ja no, se korsettiosuus. Tuohon tarvitsee aika napakan mitan, eikä pelkkä rintojen päältä mittaaminen riitä.
Että tässä sinun teoriasi romuttui.
kun harvan vyötärönympäryskään on tuota 65 cm
Läski kertyy kyllä helpommin vyötärölle kuin aivan tuohon rintojen alapuolelle. Harvalla on niin litteä vatsa, että vyötärö olisi kapeampi kuin rintojen alunen.
En ole ikinä tullut ajatelleeksi tuota, mutta noinhan se on. Itselläni oli ennen raskautta vyötärönympärys 6 cm vähemmän kuin rinnan alta mitattu ympärys, ja jotenkin ajattelin, että kyllähän nyt kaikilla on samoin. :) Vaikka olen ollut melkein aina alipainoinen!
että rintsikankokokyselyihin vastaavat todennäköisemmin ne jotka ovat tyytyväisiä kokoonsa! Jos kokee että omat mitat ovat hävettävät, niin eipä niitä kovin moni halua antaa edes anonyyminä netissä.
Vuoden 2007 FINRISKI-tutkimuksen mukaan suomalaisnaisista on normaalipainoisia (BMI 18,5-24,9) 48 prosenttia. Eli yli- JA alipainoisia on naisista 52 %. Omassa kaveripiirissäni (n. 30-vuotiaat) lihava nainen on harvinaisuus, niitä alkaa olla enemmän siinä 50+ kategoriassa. Jollain muulla voi olla toisin, mutta itse en hämmästele alle 60-kiloisia naisia.
terv. 165/54, 70 D.
oikeita tilastoja, ei tätä av:ta, jossa lähes puolet suomalaisista naisista on ylipainoisia. On tilastollisesti suorastaan käsittämätöntä, että juuri tällä palstalla olisi yliedustettuna alle puolet naisista.
Olen itse terveydenhoitajana neuvolassa ja erittäin, erittäin harvoin punnitsen alle 52 kiloisia naisia. Alle 60 kg on harvinaisuus, vaikka keskipituus onkin 164 cm.
Ihan normimittojahan nuo ainakin 70-80 on! Mulla oli imetysaikana raskauskilojen aikaan 85 koko käytössä ja huh että olinkin pönäkkä. Normaalisti painan 62 kg, silloin painoin 10 kg enemmän. Pituutta on 170 cm ja liivien koko nyt 75d. Ja näillä mitoillahan d-kuppi ei tosiaankaan ole iso, ennemminkin pienehkö.
Mitähän se kengännumero tähän kuuluu..no se on 39, enkä oo ikinä aatellu että pitäis olla 36.
Siitä onkin niin paljon hyötyä.
mittasin varmuuden vuoksi ympäryksen rintojen alta: se on 77cm. Käytän kokoa 75D. Olen 180cm pitkä ja sopusuhtainen.
rintsikoiden koko 75G :/
Rinnan alta mittani on 75, mutta rinnanympärysmitta jotain aivan muuta.
liiviliikkeestä ostetut eri valmistajan 85C
Eli mulla on ulkonäöllisesti C-kupin rinnat, mutta en tiedä miksi ne koot menee noin
Liivit liiviliikkeestä, D75. Mittani on 164 cm ja 55 kg. Rinnat ovat ulkonäöllisesti isot. En jaksanut lukea koko ketjua, joten en tiedä, mistä täällä taas tapellaan.
on rintaliivien koko 75DD/E.
Kengänkoko onkin sitten 40 ja pituus/paino on 175cm/70kg.
Nykyään on alkanut tuohon vyötärölle hiukan kertyä, mutta rinnan alta on edelleen tuo 75cm ja menee jopa 70F:kin.