Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehteleeko naiset itselleen vai mistä on kyse, kun täällä useimmat rinnanympärykseltään

Vierailija
12.09.2010 |

70-75 =)). Jopa 65, joka on mun mielestä suunnilleen 10 vuotiaan ympärysmitta eli ihmettelen miten aikuisella naisella voi olla niin pieni rinnanympärysmitta. Ja sitten toisaalta kuppikoko on jotain d-F =)). Luultavasti kengänkokokin on 36-37 =)

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaapa joskus ihan napakasti se rinnanalus, kyllä 80 on jo aikamoisen iso mitta sille alueelle.

T: 65F (joka käytti ennen ihan väärää B75-kokoa)

tästäkin huomaa että tuo isolta kuulostava F- koko yhdistettynä pieneen ympärysmittaan ei todellisuudessa ole iso. Jos tissit mahtuu 75B rintsikoihin, vaikka tuntuisikin ympärysmitta liian isolta ja rintsikat epämukavilta, niin ei ne voi olla isot rinnat. Mulla oli ennen A- kuppi ja kun nyt C-kokoisena kokeilin sen koon rintsikoita, niin ei tissi mahdu kuppiin mitenkään. Sitten taas 75F tai 80F- kokoiset rinnat on jo huomattavasti isommat, se kuppikin kun suurenee ympärysmitan mukana, 65 F- rintsikoiden kuppi on paljon pienempi.

Vierailija
22/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikean kokoisia liivejä. Meinaan, että yleisin virhe suomalaisilla on että rintäliivien ympärysmitta on liian iso ja kuppikoko liian pieni.

Oma kokoni on 70 C-D mallista riippuen. Kaverilla 65 C-D. Olemme molemmat n. 165 cm pitkiä, kaveri painaa n. 50 kg, minä n. 55 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikean kokoisia liivejä. Meinaan, että yleisin virhe suomalaisilla on että rintäliivien ympärysmitta on liian iso ja kuppikoko liian pieni.

Minun liivikokoni olisi mittanauhan mukaan 80 C, mutta tosiasiassa paras koko on 75 D. Ja kyllä, ihan liiviliikkeessä tämä on katsottu - ja huomaan kyllä saman omilla silmillänikin.

Vierailija
24/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on aiemmin sanonut vyötärönympäryksekseen noin 80 cm, myytiin asiantuntevassa liiviliikkeessä kokoa E70 olevat liivit, ellen nyt aivan väärin muista. Joka tapauksessa ihmettelimme sitä sitten porukalla, että eikö koossa pitäisi mennä vain max. 5 cm alaspäin eikä enemmän.

Vyötärönympäryksen mainitsin siksi, etten muista hänen kertoneen rinnan alta mitattua ympärystä. Ja hän ei kyllä näytä siltä, että kapenisi vyötäröstä ylöspäin.

Itselläni taas on ihan mittanauhalla mitaten ympärys 75, mutta kuppikoko ei ole mikään iso, vaan joko AA tai A. Ja kengännumero on 43.

Vierailija
25/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla 168cm ja 64 kiloa painavana oli tuo 75-80 ympärysmitta, D-kuppi. Nyt on painoa "vähän" eli 15 kiloa enempi ja ympärys 85.

Vierailija
26/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt tuli tuosta vääränkokoisten liivien käyttämisestä puhe, niin minulle tuo 75 on ihan hyvä ympärysmitta myös liiveissä. Pienet rintani eivät nimittäin tarvitse lainkaan tukea (paitsi korkeintaan juostessa), vaan käytän liivejä, jotteivät rinnat näy paidan alta. Pienempi ympärysmitta kiristää ikävästi, enkä kuitenkaan saa siitä mitään etua. Liiviliikkeissäkään ei ole koskaan edes ehdotettu eri kokoa.

Vierailija
27/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivien ympärys on 65 (tarkka mitta 67cm), tosin kuppikokokin on pieni (B). Vyötärö 61. Paitoja löydän lastenosastolta, en ihan 10-vuotiaiden kokoa, mutta 12-13-vuotiaiden varmaankin. ;)

Kengänkoon päättelit oikein. Minä en ole ihan pätkä (165cm), mutta siro olen aina ollut.

Vierailija
28/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintsikanympärystä. Rintsikoiden tulee oikeasti olla todella kireät, niin, että saat just ja just kaksi sormea sen nauhan alle kun se on uloimmissa hakasissa kiinni.

Eli 75 rinnanympärys on jo kookkaalla naisella.

Vierailija
29/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tarkka mitta rintojen alta 72-73 cm ja rintsikkakoko mallista riippuen 75A tai 70B. Ja olen ihan normaalipainoinen BMI 21,7

65 kuulostaa kyllä tosi pieneltä, mutta 70-75 ihan normaalilta. Kyllä 80 ja ainakin 85 cm ympärysmitta tarkoittaa jo vähän pullukkaa...

Kuulepas nyt:

Olen 176cm/66kg, urheilullinen, hoikka, BMI 21.5 -

ja rinnanympärykseni on 80, mielellään 85. Rintsikoiden koko siis A/85.

Läskiä mulla ei ole kuin ahterissa ja reisissä pikkuisen, farkkukoko 29 -30 ( esim. acnen farkut ). Kengän numero 40.

Nuorena olin muualta, paitsi hartioista, kokoa 34 - 36, nyt vaatekoko hartioista ja lantiolta 40, vyötäröstä 38 tai alle.

Esim. Zarasta ostan yleensä kokoa L.

Vierailija
30/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sain kunnon palopuheen liiviliikkeen myyjältä kun viimeksi kävin ostamassa liivejä.Tarjosi 75cm:n liivit (aiemmin ollut siis 80cm).Valittelin sitten uusien livien tiukkuutta ja siitä läks sanomista :D.Kuulemma on yleistä että naisilla on aivan liian isot liivit (huom!kuppikoko taas useimmilla liian pieni :) ).Minulle tuli ainakin yllärinä että minun pitäisi käyttää 75 koon liivejä.Aluksi kiristivät (kun oli tottunut isompiin),nyt ovat napakat ja hyvät.Useammalle ystävättärelleni on käynyt niin että kun menivät liiviliikkeeseen tulivat isompikuppisina ulos :D

Vierailija
31/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne liivit mahtuisi päälle jos olisi liian pieni koko :0

itse kävin juuri liiviliikkeessä ja myyjä otti taas mitat (muuttuu kun palautumassa raskaudesta ja imetyksestä) nyt alan olla normi mitoissani ja liivi koko on juuri tuo 65D enkä edes ole mikään isorintainen.

Muuten olen siis pienehkö, eli pituuttakin vain 162cm ja minulla on hoikka ja suht timmi kroppa. Niin ja kengän kokokin on muuten tuo 37 :D

Ja ei en valehtele itselleni, en kävele liian pienillä kengillä, ja liivit on oikean kokoiset ;)

Vierailija
32/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiveista ja ihoonkin punaiset merkit ? en usko etta liian kireiden liivien pitaminen on mitenkaan kivaa/suositeltavaa. johan siina hengitysliikkeetkin karsii kun rintakeha on kiristetty rintsikoilla kokoon.

Vierailija
33/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

75E, isot, mutta ei jättitissit.

Ja olen aika isokokoinen naiseksi (177 cm, bmi 23) muuten.

Kenkä 39-40.

Vierailija
34/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eipä täällä uskota minua muutenkaan kun sanon olevani siroluinen ja että en näytä anorektiseltä vaikka painan 54kg ja olen 170cm pitkä. Jotkut kun ei vaan tajua, että vaikka luiden koko ei vaikuta painoon, se luuston malli ja henkilön rotevuus vaikuttaa siihen minkä painoisena näyttää hyvältä ja minkä painoisena läskiltä. Rotevampi ihminen voi olla painavampi kuin siro näyttämättä läskiltä.

Rinnanympärykseni on 68cm joten rintsikat ostan 70B-kokoa. Jalan koko on 38-39 mallista riippuen, mutta esim. käsi on samankokoinen kuin 150cm pitkällä lapsella. Kaulanympärys myös pieni, ramoin ranteenympärys.

Vierailija
35/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liivien koko H85

että ei tuo nyt niin kauhean oudolta kuulosta

Vierailija
36/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän varjossa mikään kasva.

T. 85D + kenkä 41,5

Vierailija
37/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikoiden tulee oikeasti olla todella kireät, niin, että saat just ja just kaksi sormea sen nauhan alle kun se on uloimmissa hakasissa kiinni.

Miksi? Hyvällä perustelulla voin alkaa noin tehdä, mutta ilman sitä en kyllä muuta tapojani vain siksi, että jotkut lakkaisivat tuhahtelemasta minulle, kun muka teen väärin. :) Ja hyvä syy ei siis ole "no kun se nyt vaan on niin". ;)

26

Vierailija
38/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiveista ja ihoonkin punaiset merkit ? en usko etta liian kireiden liivien pitaminen on mitenkaan kivaa/suositeltavaa. johan siina hengitysliikkeetkin karsii kun rintakeha on kiristetty rintsikoilla kokoon.

käyttää liian kireitä, vaan sopivia. Suurin osa käyttää liian löysiä, ja kuten ap:kin luulee, että joku 70cm olis muka tosi pieni. Ihan normaali se on. Jos mittanauhalla mitattuna se ympärys on vaikka 71cm niin ei 70cm rintsikat mitenkään liian kireät ole eikä jää punaisia jälkiä eikä hengitys kärsi. Kaikkee sitä kuuleekin... Itselläni koko on 70F ja olen pienikokoinen mutta lievästi ylipainoinen. Ei mulla lihottuani ole rintakehän ympärys suurentunut juuri lainkaan, läskit on ihan muualla kuin tuossa tissien alla. Rinnat on kyllä suurentuneet läskistyttyäni, jolloin kuppikoko on kasvanut, ennen oli 70DD tai 65E.

Vierailija
39/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikoiden tulee oikeasti olla todella kireät, niin, että saat just ja just kaksi sormea sen nauhan alle kun se on uloimmissa hakasissa kiinni.

Miksi? Hyvällä perustelulla voin alkaa noin tehdä, mutta ilman sitä en kyllä muuta tapojani vain siksi, että jotkut lakkaisivat tuhahtelemasta minulle, kun muka teen väärin. :) Ja hyvä syy ei siis ole "no kun se nyt vaan on niin". ;)

26

miksi ympäryksen pitää olla napakka, on se, että silloin liivit istuu muualtakin paremmat. Ei niiden tarvii mitkään ylitiukat olla vaan just sopivat, ei liian löysät. Jos ne on liian löysät, olkaimet ei pysy paikallaan ja sit kun niitä kiristää, nousee liivit selästä ylös. Paitsi että se on rumaa, se ei tue rintoja kunnolla.

Mutta jos liivit tuntuu itsestä hyviltä ja sopivilta ja mukavilta päällä eli siis eivät oikeasti tunnu päällä, niin silloin ne on ihan hyvät.

40/114 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on joku 80cm.. olen 163 ja normaalisti 58kg, mulla on vaan kauheen leveet hartiat ja ylakroppa :S ei voi edes vattalihaksia hankkia ku alkais rintalastan luut torottaan todella rumasti :( oon kauhee kaappi pepe :P ja kengan koko on 40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän