Valehteleeko naiset itselleen vai mistä on kyse, kun täällä useimmat rinnanympärykseltään
70-75 =)). Jopa 65, joka on mun mielestä suunnilleen 10 vuotiaan ympärysmitta eli ihmettelen miten aikuisella naisella voi olla niin pieni rinnanympärysmitta. Ja sitten toisaalta kuppikoko on jotain d-F =)). Luultavasti kengänkokokin on 36-37 =)
Kommentit (114)
voin alkaa ihmettelemään samaa :)
T:A85/39
En ole koskaan aiheesta tänne rustannut, mutta mulla 65D . Ja tämä tarina on tosi. :D
eikä paljon naurata kun ei löydy kenkiä...
kuppikoko taas tarkoittaa rinnan korkeimman kohdan ja rinnanalusmitan erotusta.
kuppikoko taas tarkoittaa rinnan korkeimman kohdan ja rinnanalusmitan erotusta.
niin...? Pointtisi oli mikä? Eiköhän tuo ole kaikille selvää?? ap
- Olen 45-vuotias.
- Kokoni on 75 E/F - ostan liivini AINOASTAAN liiviliikkeistä, joissa myyjä tulee kanssani sovituskoppiin ja katsoo, että koko on VARMASTI oikea.
- Kengänkokoni on 36.
kokoa 65 DD ja kengänkoko 37.
Pitäisikö valehdella?
mulla on ympärys 65cm ja kuppi F (change-mitoitus).
Kengän koko on myös 36.
Olen kylläkin kauhea pätkä, 158cm pitkä ja painoa 51kg. Näillä mitoilla olisi hieman omituista jos rinnan ympärys olisi jotain 90cm...
"halpis" merkeissä olen aina käyttänyt 80-85 B-C, mutta erikoisliikkeestä 75 D. Välillä sielläkin 80 C on parempi.
Ehkäpä nämä naiset, kuten minäkin, ovat käyneet oikeassa liiviliikkeessä hankkimassa alusvaatteet. Tällöin erikoiskoulutuksen saanut myyjä osaa ohjeistaa oikeisiin liiveihin. Useimmat kuvittelevat olevansa eri kokoa, mitä todellisuudessa ovatkaan... niinkuin itsekin ennen liiviliikkeeseen menoa. Liiviliikkeestä postuessani kassista löytyi useat liivit ja kokoa 70D. Ja todellakin olen aivan normaalikokoinen, hyvännäköinen nainen. Aivan loistavia liivejä kaikki ja täysin eri tuntuiset, kuin aiemmin ostamani liivit, jotka luulin olevan oikeaa kokoa. Eikun oikeaan liiviliikkeeseen saamaan asiantuntija-apua :)
Pituus 155cm, paino 42kg, kengän koko 36. Luuletko että rinnanympärykseni olisi 80cm?
liivit on sovitettu myyjän kanssa liiviliikkeessä, että ei niiden kovin väärän kokoiset pitäisi olla. Changesta kävin viimeksi ostamassa liivejä. Change ja Chic merkkisiä, kokoa 65E.
Mitta rintojen alta tiukasti mitattuna on vähän alle 70cm.
Mulla on tarkka mitta rintojen alta 72-73 cm ja rintsikkakoko mallista riippuen 75A tai 70B. Ja olen ihan normaalipainoinen BMI 21,7
65 kuulostaa kyllä tosi pieneltä, mutta 70-75 ihan normaalilta. Kyllä 80 ja ainakin 85 cm ympärysmitta tarkoittaa jo vähän pullukkaa...
kyse on siitä että ne joilla on yli 80cm jättävät vastaamatta aihetta koskeviin keskusteluihin.
ne välttämättä valehtele, mulla on 70c ja nämä on aika pienet. Eli joku 70 D tai 65 E on varmaan normaalin kokoiset, ei erityisen isot tissit, kun kaupassakin tuon kokoisia liivejä katsoo.
halpismerkkejä käyttävistä ja liiviliikkeistä tms. omansa hankkivissa. Itse käytin myös aivan väärää kokoa ennenkuin hankin ensimmäiset liivini oikeasta liikkeestä. Nykyään kokoni siis 70D-E riippuen liivimerkistä/-mallista. Changessa kokoni on tuo 70E, mutta esim. Stockmannilta saatan löytää sopivat 70D. Ja tietenkin aina myyjän avustuksella. Olen kylläkin myös 160cm pitkä ja muutenkin melko pieni.
Mulla on tarkka mitta rintojen alta 72-73 cm ja rintsikkakoko mallista riippuen 75A tai 70B. Ja olen ihan normaalipainoinen BMI 21,7
65 kuulostaa kyllä tosi pieneltä, mutta 70-75 ihan normaalilta. Kyllä 80 ja ainakin 85 cm ympärysmitta tarkoittaa jo vähän pullukkaa...
mitta rintojen alta ja täytyy sanoa että mitenkään erityisen pieni en ole. Ihan normaalivartaloinen, 163cm ja bmi 20,5-21.
Mittaapa joskus ihan napakasti se rinnanalus, kyllä 80 on jo aikamoisen iso mitta sille alueelle.
T: 65F (joka käytti ennen ihan väärää B75-kokoa)
Ihana päärynä