Valehteleeko naiset itselleen vai mistä on kyse, kun täällä useimmat rinnanympärykseltään
70-75 =)). Jopa 65, joka on mun mielestä suunnilleen 10 vuotiaan ympärysmitta eli ihmettelen miten aikuisella naisella voi olla niin pieni rinnanympärysmitta. Ja sitten toisaalta kuppikoko on jotain d-F =)). Luultavasti kengänkokokin on 36-37 =)
Kommentit (114)
on turha tulla tänne valittamaan riipputisseistä kun on koko ikänsä ostanut liivinsä Lindexistä ja aina ne liian isot.
käväisepä joskus vaikka Funky Ladyn Fredan myymälässä ja kysele faktoja, kuinka paljon niitä isokuppisia ja pieniympäryksisiä naisia on. Siis tuo liikehän on juurikin erikoistunut isoihin kuppeihin, mutta sieltä saa niitä 60 ja 65 cm:n liivejä (jopa E- ja F-koossa).
olen kokoa 40, kengännumero 39, pituus 172 cm.
Rinnan alta otettu ympärys ja vyötärö ovat kuitenkin pieniä ja hoikkia. Läskiä on lähinnä reisissä.
Ja kuten joku totesi, oikein mitattuna monella rinnan alta otettu ympärys pienenee ja monesti varmaan kuppikokokin suurenee. Näin kävi mullekin. Aiemmin käytin ihan liian löysiä ja pienikuppisia rintsikoita.
70-75 =)). Jopa 65, joka on mun mielestä suunnilleen 10 vuotiaan ympärysmitta eli ihmettelen miten aikuisella naisella voi olla niin pieni rinnanympärysmitta. Ja sitten toisaalta kuppikoko on jotain d-F =)). Luultavasti kengänkokokin on 36-37 =)
Joo sehän täällä naurattaakin, että av-palstalla vaikuttaa kokoontuvat Suomen hyväkuntoisin ja sexykroppaisin naiskerma:). Ulkona kaduilla, baareissa tai kaupoissa kun ihmisiä katselee niin eipä kovin moni aikuinen nainen näyttäisi täyttävän täällä niin kovin tavallisia siroja, isotissisiä mittoja. Enkä asu missään perähikiällä, vaan lähellä Helsingin keskustaa, jossa luulisi ihmisten kiinnittävän vielä enemmän huomiota kuntoonsa ja ulkonäköönsä kuin muualla keskimäärin.
Kyllä 80 ja ainakin 85 cm ympärysmitta tarkoittaa jo vähän pullukkaa...
Heh, heh. Sulla ei taida olla kovin monia yli 160-senttisiä tuttavia. Älkäähän nyt hyvät kääpiösiskot heittäytykö aivan omahyväisiksi teorioittenne kanssa... Yllätys yllätys, hoikallakin 175-senttisellä kuten minulla voi olla hieman eri mitat niin rintojen alta kuin vyötäröltäkin kuin hoikalla 158-senttisellä. Järjen käyttö sallittu.
Joo sehän täällä naurattaakin, että av-palstalla vaikuttaa kokoontuvat Suomen hyväkuntoisin ja sexykroppaisin naiskerma:). Ulkona kaduilla, baareissa tai kaupoissa kun ihmisiä katselee niin eipä kovin moni aikuinen nainen näyttäisi täyttävän täällä niin kovin tavallisia siroja, isotissisiä mittoja. Enkä asu missään perähikiällä, vaan lähellä Helsingin keskustaa, jossa luulisi ihmisten kiinnittävän vielä enemmän huomiota kuntoonsa ja ulkonäköönsä kuin muualla keskimäärin.
vaan aika moni nainen Suomessa edelleen on hyväkroppainen. Vaikka lihavuus on lisääntynyt, ei silti kaikki vielä lihavia ole. Itse ainakin näen ympärilläni paljon hyväkuntoisia ja kauniita naisia, toki joukossa myös niitä ylipainoisia mammojakin. Laajassa tuttavapiirissäni on vain yksi lihava nainen, muut ovat hoikkia tai ainakin suht normaaleja. On isoja rintoja ja pieniä rintoja. Ilmeisesti sun tuttavapiiriin kuuluu vain niitä elähtäneitä pulleroita, kun kerran et usko, että palstalla voisi useampiakin normaaleja olla.
Sitä paitsi jos rintaliivikoko on vaikka 65F ja kengänkoko 37, ei se vielä tarkoita, että kroppa on täydellinen. Noi ei vielä kerro kropassa olevista läskeistä juuri mitään, paitsi ettei oo mikään yltiöläski.
etkö lue täällä kirjoitettuja viesteja, vaan vain omasi??? ei kuppikoko E,F...ole isoja jos ympärysmitta on pieni! Ihan oikeesti, usko jo!
Tai älä uskokaan jatka vaan taivalta 75B liiviesi kanssa, samapa tuo.
olen 162 cm ja 70 kg. Mutta moneen kertaan eri liiviliikkeissäkin mitatusti liivikokoni on kyllä 75 DD/ E.
80cm ympärys on kerta kaikkiaan liian löysä - nousee selkäpuolelta ylös.
eli suurin osa 70-75 käyttäjistä on 150-160 centtisiä eli pienikokoiset näköjään vastailevat noihin kyselyihin. No, selitys sekin, ap
Tämän 75 cm ympärykseltään (tai nyt raskauden alkupuoliskolla 76 cm) olevan naisen pituus on 180 cm. Sitä ei kysytty avauksessa, joten ei tullut mainittua. Ja tosiaan ennen raskautta oli AA, nyt ja joskus nuorempana A.
26
kävin toissa viikolla ostamassa liivit funky ladysta myyjän avustuksella ja koko oli 70F. Viime viikolla kävin Changessa ja mitoisut oli G65. Minusta tuo 65 oli aika tiukka, mutta myyjä vakuutti, että se on oikea. Sen pitää olla napakka.
Minulla on pituutta 176 cm ja painoa 65 kg.
Ennen lapsia kokoni oli 75C.
Ai niin, kengän kokoni on 40-41. Miehellä varmaan 17 cm tai jotain.
kävin toissa viikolla ostamassa liivit funky ladysta myyjän avustuksella ja koko oli 70F. Viime viikolla kävin Changessa ja mitoisut oli G65. Minusta tuo 65 oli aika tiukka, mutta myyjä vakuutti, että se on oikea. Sen pitää olla napakka. Minulla on pituutta 176 cm ja painoa 65 kg. Ennen lapsia kokoni oli 75C.
75E sanoo sen olevan. Tosin normiliikkeistä jos haluan ostaa liivejä niin ostan 80D ja tarvittaessa kiristän ympärystä. Rintsikoiden pitää olla aika napakat ympärysmitaltaan - eihän se ihan tarkoita sitä miten leveä oikeasti on siitä kohtaa.
Ja kengänkoko on 37, pahoittelen! :D
Mulla siis koko 75E enkä ole koskaan väittänyt olevani erityisen sexykroppainen. Läsää löytyy ja rinnat roikkuu, mutta tuo nyt on se koko mikä on.
pikkuliikkeistä, joissa myyjä mittaa oikean koon. En todellakaan ole ylpeä, kyllä ottaa päähän aina pistää liiveihin vähintään 50 eur. Paljon mielummin ostaisin rintsikkani Lindexiltä parilla kympillä..
Mielestäni en ole edes mitenkään erityisen pieni, ihmettelen, että tosiaanko tarve koon 85-95 rintsikoille on niin paljon suurmpi, että niitä saa jopa Prismasta.
Olen 155cm45kg ja mulla on just toi 75cm ympärysmitta ja kun sattuu silarit olee niin rinnat on kuppikokoa 75E
Ehkä täällä on paljon pieniä ihmisiä? Ei hoikalla, pienikokoisella naisella vain VOI olla todella leveää rintakehää. Eri asia tietty jos on lihava.
kun harvan vyötärönympäryskään on tuota 65 cm
kun harvan vyötärönympäryskään on tuota 65 cm
Läski kertyy kyllä helpommin vyötärölle kuin aivan tuohon rintojen alapuolelle. Harvalla on niin litteä vatsa, että vyötärö olisi kapeampi kuin rintojen alunen.
vyötärö 69cm, siihen vyötärölle ne mun läskit aina kokoontuu ja takapuoleen.
Missä on todelliset naisen kokoiset? Ihmettelen, eikö löydy ihan normimitoissa olevaa naista, nyt näyttää siltä, että suurin osa suomen naisista on tosiaan mitoiltaan kuin teini-ikäiset tytöt ja pituus siinä 160 ja alle. Outoa...
käväisepä joskus vaikka Funky Ladyn Fredan myymälässä ja kysele faktoja, kuinka paljon niitä isokuppisia ja pieniympäryksisiä naisia on. Siis tuo liikehän on juurikin erikoistunut isoihin kuppeihin, mutta sieltä saa niitä 60 ja 65 cm:n liivejä (jopa E- ja F-koossa).