Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki jättää miehen jos mies pettää?

Vierailija
21.08.2010 |

Tottakai pettäminen on väärin, mutta onko toisen pettäminen todella hyvä syy jättää mies ja hajoittaa perhe? Onko se sen arvoista?

mieheni on pettänyt minua jo vuosia, olen tienyt asiasta koko ajan. Mieskin tietää, että tiedän. Hänellä ei ole mitään vakituista toista naista, yhden illan juttuja enemmäkseen. Moni varmaan ajattelee, että olen hullu kun suostun elämään tuon kanssa pettämisestä huolimatta. Hyvin moni vaimo olisi jo asemassani jättänyt miehen. Minä vain en ole, enkä kyllä ole edes harkinnut.

Tietysti miehen pettäminen sattuu, alussa se tuntui paljon kauheammalta kuin nyt. Olen ymmärtänyt, että ei se ole minulta pois jos mieheni hakee tyydytystä jostain muualta. Pettämistä lukuunottamatta suhteemme on hyvä, mies ei lyö, eikä kännää. Huolehtii perheen elintasosta ja on hyvä isä. Pystymme puhumaan kaikesta ja voin aina luottaa mieheni tukeen. Meillä on myös seksiä.

Vaikka mieheni makaa välillä toisten naisten kanssa, niin se on vain seksiä. Mies on itse sanonut, ettei ikinä vaihtaisi perhettämme johonkin toiseen naiseen. Miksi en siis antaisi miehen maata muiden kanssa? Jos alkaisin uhkailemaan miestä pettämisen vuoksi erolla, niin mitä hyvää siinä loppujen lopuksi olisi? Perheemme hajoaisi, pienet lapset joutuisi keskelle eroa. Jos mies lopettaisi pettämisen saisin todennäköisesti kotiin töistä pinna kireällä olevan miehen, joka vonkaisi minulta koko ajan seksiä. Sellaistakaan en halua.

Toki arvostan miehiä, jotka ovat uskollisia, mutta loppujen lopuksi niitä on aika harvassa. Haluan olla realisti, miehet haluavat enemmän seksiä kuin väsyneet kotiäidit, ainakin yleensä. Minulla on kuitenkin hyvä mies, vaikka pettääkin.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kuitenkin itse kokee tuskansa?

"Miksi sellaisen ihmisen kanssa on, joka täysin tarkoituksellisesti lisää tuskaasi? Tätä en ymmärrä!"

Tietääkö ap:n mies loppujenlopuksi ap:n kärsimyksestä? Miehet ovat aika yksinkertaisia olentoja ja noinkin itsestäänselvyydeltä tuntuva asia voi olla heille epäselvä. Mies saattaa ajatella että koska ap ei sano mitään/hyväksyy asian, kaikki ok. Ap tuskin antaa miehen nähdä kyyneleitään, väsynyttä naamaansa?

56

82/96 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kuten jo joku sanoikin niin asiasta varmaan tietaa kaikki muutkin, hyh. kuvottavaa jos joutus kavella kadulla ja kaikki kattois et "tossa toi menee". saati et joutus kokoajan miettiin mita tuliaisia mies tuo reissuiltaan.mut eihan siin mitaan jos ei haittaa, vai pakkaatko kortsut mukaan? :D

Meilla ei peteta ja olen oikeasti onnellinen, ja mieheni on mahtava ja luotettava...eika satuta minua millaan tavalla, edes tuollain henkisesti :)

no provo on provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan totta, Ei ne lapset rikki mene, se on tottuus, mutta ne lapset mennee, jotka kotoota saa tuollasen kasvatuksen. Miltäs siusta tuntuis kiikkustuolissa istua ja kahtoo kun tyttären äijä pomppaa vieraissa ja äitinä kattoo sivusta kun lapsenlapset ja tytär on riutunut sydänsuruissaan, kun vävy se vaan pettää? Miten tuet tytärtäs? Miltä siusta tuntuis kun oma poika pomppaa vieraissa ja lapsenlapset kattelee sivusta, missä iskä? Miniä itkee, kun poikas juoksee halujensa perässä? Mitä sanoisit omalle pojallesi? Niin pienet perässä, kun isot edellä. Myös sinä olet huono esimerkki siittä, miten ihmisiä kohdellaan. Sinä, eikä teidän lapset hyödy tuosta tilanteesta mittää, päinvastoin. Se on tasan se siun äijäs joka siellä hyötyy, olkoon kuinka kunniallista issää tahansa. Mieti mitkä eväät elämään haluat lapsillesi antaa ja mieti, mitkä olivat sinun evvääsi? Tässäkö ne olivat? Tähänkö siut kasvatettiin? Näinkö se äiti sanoi, että Minnuu saa kohdella? Elä hyvä ihminen anna polkea tuolla lailla ihtees! Ei täällä turhan takia sinnuu herätellä!!!

Vierailija
84/96 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tee yhtään mitään väärin. Hän tekisi, jos ottaisi eron ja menisi toisen miehen kanssa. Avioliitto on ja pysyys hamaan kuolemaan. Lapset eivät ole siinä mikään syy. Lapset ovat nykyään niin viisaita ja ymmärtävät ja kasvavat tukevasti kodissa jossa edes toinen puoliso on uskollinen valalleen. Ap aviomies tekee syntiä ja tietää sen varmasti sisimmässään itsekin. Rakkaus, mitä on rakkaus. Rakkaus on itse elämä. Kunnioitus, mitä on kunnioitus, se on sitä että tekee sen mitä itse pitää oikeana, on vahva eikä anna toisten mielipiteiden masentaa tai alaspainaa. Ap on kunnioitettava nainen kun ei annan miehensä synnin hallita itseään ja pakottaa ottamaan eroa joka ei auttaisi mitään. Aika koittaa kun kaikki joudumme tilille teoistamme. Sitäpaitsi, täällä joku mainitsikin, että pettäminen on hyvin yleistä ja taitaa useimmille naisille tulla yllätyksenä jos saisisvat selville miestensä touhut. Kun kerta naisia (ja miehiä) on tarjolla aina jotka eivät välitä vaikka kajoaisivat toisen omaan. Ei se ole pettäjämiehen tai naisen vika yksistään, ei todellakaan, vaikka kuka mitä sanoisi. Täällä joku mainitsi että Ap mies voisi rakastua johonkin näsitä naisistaan. Tuskinpa vaan, ei hän heitä rakasta tai kunnioitakaan, hän kunnioittaa vaimoaan joka ei tee sellaista syntiä kuin itse tekee. Hänellä on nyt sellainen vaihe ja se menee ohi. Aina se menee. Kyllä se päivä tulee kun Ap:n mies ei enää vieraissa käy ja huomaa miten hyvä vaimo hänellä on. Hyvä Ap odota sitä päivää. Jumala sinulle voimia antakoon ja siunausta ja rakkautta runsain mitoin, sekä todellisia ystäviä jotka sinua tukevat, eivät masenna ja alaspaina ratkaisusi kanssa. Et ole yksin. Jeesus kanssasi.

JOS TÄHÄN USKO SEKOITETAAN NIIN TAAS TAIS TULLA LESTA-OPPIA.KUULEHAN,RAAMATTU ANTAA NIMENOMAAN LUVAN EROTA JOS PUOLISO HUORAA.LUEPPA NYT ITSE SITÄ SANAA JA TULE SITTEN VASTA TÄNNE KIRJOTTELEEN.RAAMATUN MUKAAN TÄLLÄNEN MIES ON SAASTANEN.JA NIIN ON MUNKIN MIELESTÄ.JUST TOSSA YHTÄ ÄLLÖÄ KATTELEN,AJAA MUUTEN SEKIN AUDILLA,MUIJASTA EN TIEDÄ,EIKÄ KIINNOSTA!AP KUNNIOITA ITSEÄSI JA OTA ERO.ANSAITSET PAREMMAN MIEHEN,MIEHESI EI KUNNIOITA SUA PÄTKÄÄKÄÄN!!SORI VAAN!

Vierailija
85/96 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuulkai niitä riittää.häpeä ap

Vierailija
86/96 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinullakin on lupa käydä vieraissa? Ettei mies sitten jätä jos sinä et olekaan uskollinen..

Vierailija
87/96 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisen miehen on kyettävä pitämään lupauksensa, eikä ole mitenkään paljoa vaadittua tuo uskollisuus ja rehellisyys. Sellaistakin on onneksi vielä olemassa, eihän tuo teidän suhde edes ole mikää parisuhde, sä oot vaan se vakipano.

Vierailija
88/96 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kävittekö siellä kylässä AUDILLA vai TOURANILLA???HAHAHAHAAAAA..............ET VOI OLLA TOSISSAS NOIN IDIOOTTI??

Vierailija
89/96 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomatonta paskaa kirjoitatte.

ap sinulla on oikeus rakastaa miestäsi juuri sellaisena kuin hän on.

älä nyt jumalauta jätä sen takia että joskus sattuu, nää pyhät bimbot täällä vaan ovat kateellisia kun sinulla on jotain mitä pidät tärkeämpänä kuin oma napa. kyllä suhteissa on kaikissa nurjia puolia teillä se on tämä ja hyvään kumppanuuteen tulee rakastaa vaikka toinen ei täydellinen ole ja joskus satuttaa. Miltä teistä kaikki paskan jauhajat tuntuisi kun ainoa opastus teidän omista parisuhteista olisi että sun mies on paska jätä se ????ukko ei kulu naimalla ja luultavasti on hyvä pedis kotona. pidemmissä suhteissa monet suhteet pelastas avoin suhde.

Vierailija
90/96 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälti samaa mieltä

Vierailija
91/96 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppaniin ei voi luottaa niin ei ole mitään parisuhdetta.

Vierailija
92/96 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoilisin kysymyksen toisin:

Miksi kukaan suostuu parisuhteeseen, jota toinen osapuoli ei pidä sen vertaa arvossa, että on pettämättä?

Pettäminen vie parisuhteelta pohjan, luottamuksen. Se on äärimmäisen julma ja itsekäs ja typerä tapa pilata parisuhde. Vaikka toinen ei jättäisikään, suhde ei koskaan enää voi olla niin avoin ja intiimi ja rakastava kuin ennen. Vaurio on peruuttamaton.

Olin itse avioliitossa vielä kuusi vuotta sen jälkeen kun mieheni petti. Yritin ja yritin mutta luottamus ei koskaan palautunut ja lopulta mies alkoi kuvottaa minua. Onneksi erosimme ja olen nyt parisuhteessa jossa luotamme toisiimme ja arvostamme parisuhdetta niin, ettemme koskaan pettäisi toisiamme. Jos tämä mies kaiken järjen vastaisesti pettäisi, lähtisin heti. Sen verran olen onneksi tässä elämässä oppinut.

Vierailija
93/96 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muotoilisin kysymyksen toisin:

Miksi kukaan suostuu parisuhteeseen, jota toinen osapuoli ei pidä sen vertaa arvossa, että on pettämättä?

Pettäminen vie parisuhteelta pohjan, luottamuksen. Se on äärimmäisen julma ja itsekäs ja typerä tapa pilata parisuhde. Vaikka toinen ei jättäisikään, suhde ei koskaan enää voi olla niin avoin ja intiimi ja rakastava kuin ennen. Vaurio on peruuttamaton.

Olin itse avioliitossa vielä kuusi vuotta sen jälkeen kun mieheni petti. Yritin ja yritin mutta luottamus ei koskaan palautunut ja lopulta mies alkoi kuvottaa minua. Onneksi erosimme ja olen nyt parisuhteessa jossa luotamme toisiimme ja arvostamme parisuhdetta niin, ettemme koskaan pettäisi toisiamme. Jos tämä mies kaiken järjen vastaisesti pettäisi, lähtisin heti. Sen verran olen onneksi tässä elämässä oppinut.

Niinpä. Jos ihminen jatkaa parisuhdetta sellaisen ihmisen kanssa joka häntä on pettänyt niin ei ihminen silloin arvosta itseään ollenkaan

Vierailija
94/96 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yksin kuin pettäjän kanssa. En ole kynnysmatto kuten ap.

Vierailija
95/96 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään touhu on mennyt niin järjettömäksi että kaiken maailman "asiantuntijat" sanovat että ei pettämisen takia kannata erota eikä pettämisestä kertoa. Kun sitä muka tapahtuu.

Täysin järjetöntä.

Jos omaan kumppaniin ei voi luottaa niin mitä sellaisella tekee?

Vierailija
96/96 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki ovat mielellään kertakäyttö tinder-panoja. Olisi hauskaa löytää aitoja poikkeuksia tästä, onko naisia jotka oikeasti vielä arvostavat parisuhdetta, välittämistä  arjessa ja oikeaa rakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan