Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni lyhytelokuva jossa esittelee itsensä, haaveensa ja tulevaisuuden suunnitelmat tuntuu olevan monelle työttömälle liian iso pyyntö!

Vierailija
19.05.2026 |

Haussa on tuntitöihin hyllyttäjäksi kaksi osaajaa

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät on usein laiskoja

Vierailija
2/12 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räy räy

Ööh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi luopua tuosta byrokratiasta kokonaan. Antaa työttömille tonni käteen ja kehotus hakeutua seurakunnan piiriin. 

Vierailija
4/12 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelyvideo hyllyttäjän hommiin? Ai että...

Vierailija
5/12 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täysin turhanpäiväistä sirkushuvia jonkun toisen kustannuksella koko videotouhu. Rekrytoijan osaamattomuus rekrytointiin on jonkun muun vastuulla, kuin työnhakijoiden eikä heidän tarvitse tuollaisten onnettomien vuoksi avittaa menemään siitä, mistä aita on matalin. 

Vierailija
6/12 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen vain kokoillan elokuvia.

Vierailija
7/12 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä puutuu välineet, joilla elokuva tehdään, tai taito, osaa latoa tavara hyllyyn, mutta ei ole mikään hollywood- tähti, ei ole kuullut vaatimuksesta,  vaan olettaa paperisen ansioluettelon riittävän. Moni on muuten parempi luonnossa ja viedolla menee ihan pökkelöksi. Etsitäänkö sitten elokuvatähtä vai jonkun työn tekijää?

Vierailija
8/12 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämäni ei mahdu lyhytelokuvaan. Tulee ainakin kaksi 3 tunnin leffaa eikä ehkä riitäkään. Käykö se?

Vierailija
9/12 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä puutuu välineet, joilla elokuva tehdään, tai taito, osaa latoa tavara hyllyyn, mutta ei ole mikään hollywood- tähti, ei ole kuullut vaatimuksesta,  vaan olettaa paperisen ansioluettelon riittävän. Moni on muuten parempi luonnossa ja viedolla menee ihan pökkelöksi. Etsitäänkö sitten elokuvatähtä vai jonkun työn tekijää?

Elokuvatähteä joka osaa hyllyttää

Vierailija
10/12 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhakemukseen EI LAITETA kuvaa, nimeä, ikää tai sukupuolta.

Niin ohjeisttiin muutama vuosi sitten.

Vierailija
11/12 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvii hyllyttäjää, palkkaa sellaisen. Täytyy olla kusta päässä sillä, joka odottaa ihmisten tekevän jotain sirkustemppuja muutaman huonosti palkatun työtunnin saadakseen.

Vierailija
12/12 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jou jou mä tuun tekeen sun hyllyjes väliin uuttaa konaa mun somekanavalle! Sponssaa mulle Monsuu ja Mister Biistii ni saat kato näkyvyyttä boutiquelles!

Ota hei nopeesti yhteyttä ni kloussataan tää diili!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän