Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitinepäivästä. Mitä mieltä jos perheen isä ostaa

Vierailija
06.05.2010 |

kaupasta muutaman euron pakastekakun eikä mitään muuta? Kertooko se, ettei juuri arvosta naistaan äitinä? Toisethan menevät kivaan ravintolaan ja äiti saa lahjojakin...

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan taas esittää niin hyvää ja vaatimatonta ihmistä, joka ei koskaan toivo muistamista.

Vierailija
22/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mudcake on niiin hyvää! =) Mutta, jos en mitään lahjaa saisi niin olisin kyllä hieman pettynyt. Ei lahjan mikään kummoinen tarvi olla, ihan vaikka kukkakimppu riittää.

Meillä on ollut myös tapana valmistaa ihana aamiainen äitien-/ isänpäiväksi. Jos tämä puuttuisi, niin olisin tosi pahoilla mielin.

Mutta ravintolaan en halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 siksi, että riittää äidin lisäksi muillekin :).

Vierailija
24/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisen isänpäiväkakuksikin.

Mitä ihmeitä te odotatte äitienpäiväksi? Toteutumattomia unelmia yhden päivän varalle ja sitten itketään ja riidellään kun ei tule sitä 3000 euron timanttisormusta ja söpöin pikku käsin tehtyä kakkua ja silkkialusvaatteita.

Vierailija
25/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tykkään pakastekakuista :)

Mieheni osoittaa muuten, että arvostaa minua äitinä, ei minua tavaroilla tai ravintoillallisilla lahjota.

Muutenkin olemme kotona koko perheen kera äitienpäivän, menemme sitten miehen kanssa kaksin ravintolaan syömään muulla ajalla.

Lapset meillä tekevät jotain, ei miehen tarvitse.

Vierailija
26/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakoon itse sen mitä tarvitse. Ostan kuitenkin väärin.

T: 11cm mies

Vierailija
27/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tuo mitään selluliittivoidetta lahjapaketissa, niin kaikki maassa hyvin.. ;)

Vierailija
28/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vain sanomalla "hyvää äitienpäivää" tai antamalla kortin.

En muuta tarvitse. Minuakaan ei tarvitse lahjoa.

Vierailija
29/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille harvoin kelpaa miesten lahjat. Pakastekakku on melko turvallinen lahja. Vaatteita tai koruja ei miehen pidä mennä ostaman. Itse hankin vaimolleni dildon viime vuonna. Sain melkein uuden ulokkeen naamaani, kun dildo läjähti olohuoneen seinälle.

Tietenkin nuorimmainen 6kk lähti konttailemaan sitä kohti.

Kukkiakaan ei viitsi hankkia. Moni on kukille allerginen, eikä kukaan oikeasti niitä arvosta. Se ihastelu kestää korkeintaan 5 sekuntia ja tämän jälkeen kukat lojuu saavissa.

Usein annan 800e käteen ja käsken ostamaan itselleen lahjan.

Vierailija
30/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää imelistä leivonnaisista. J a kaikkea muutakin on, ei ostais kumminkaaan minulle mieleistä. Arpoja olen aina saanut, niissä voi joskus tärpätäkin.

Vierailija
31/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille harvoin kelpaa miesten lahjat. Pakastekakku on melko turvallinen lahja. Vaatteita tai koruja ei miehen pidä mennä ostaman. Itse hankin vaimolleni dildon viime vuonna. Sain melkein uuden ulokkeen naamaani, kun dildo läjähti olohuoneen seinälle.

Tietenkin nuorimmainen 6kk lähti konttailemaan sitä kohti.

Kukkiakaan ei viitsi hankkia. Moni on kukille allerginen, eikä kukaan oikeasti niitä arvosta. Se ihastelu kestää korkeintaan 5 sekuntia ja tämän jälkeen kukat lojuu saavissa.

Usein annan 800e käteen ja käsken ostamaan itselleen lahjan.

Ai käsket. Vaikutat muutenkin ihanalta mieheltä. En pyyhkisi moisen rahoilla edes persettäni :)

Vierailija
32/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi äiti?

Miksi aviomiehen pitää ostella puolisolleen jotakin, eikös se ole että lapset muistaa äitiään

Vierailija
33/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan että keskittyisi omaan elämään? Aivan varmasti on perheitä, joissa kakku on suuri rakkauden ja arvostuksen osoitus. Jos lahja ei kelpaa, siitä voi jälkikäteen sanoa ja seuraavalla kerralla voi saada mieluisemman. (Miten ylipäänsä puolisot eivät tiedä mikä toista ilahduttaa?)

Äitienpäivälounaat ravintolassa on monilla vanha perinne siltä ajalta, jolloin naiset olivat kotona ja miehet eivät astuneet jalallaan keittiöön. Oli ainakin yksi päivä vuodessa, jolloin äidin ei tarvinnut laittaa ruokaa. Ihan kivaa minusta.

Vierailija
34/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes haluaisi täpätäyteen ravintolaan kolmen muksun kanssa... Mielummin syön kotona ja vaikkapa hernekeittoa koska olen todennut että äiti olen 364 muutakin päivää vuodessa. En tartte kyseisenä päivänä mitään erikoiskohtelua. Tämä on mun mielipide, kukin juhlikoon omalla tavallaan.

Vierailija
35/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi äiti?

Miksi aviomiehen pitää ostella puolisolleen jotakin, eikös se ole että lapset muistaa äitiään

Äitienpäivänä juhlitaan äitejä. Kyllä minäkin olen esim. mummolleni äitienpäivänä vienyt kukkia ja toivottanut hyvää itienpäivää vaikka ei hän minun äitini ole. Samoin on mielestäni mukavaa jos mieheni muistaa minua, olenhan sentään hänen lastensa äiti. Eikä kyse ole siitä että pitäisi saada lahjoja. Toista voi muistaa muutenkin kuin tavaralla.

Vierailija
36/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitienpäivänä. omat vanhempani ja sisarusten perheet lähtevät myös. Kenenkään ei tarvitse laittaa ruokaa, vaan päästään syömään herkkuja ja vaihtamaan kuulumisia. Ihanaa!! Eikä ne ravintolat yle yhtään täydempiä kuin muutenkaan viikonloppuna.

Ja kyllä odotan mieheltäkin muistamista, koska olen hänen lastensa ÄITI. VAlkovuokkokimppu tai 3000 € sormus, sillä ei ole mitään väliä. Onnittelen myös kaikkia tuntemiani ÄITEJÄ jotka näen sinä päivänä, vaikka ne eivät omia äitejäni olisikaan...

Vierailija
37/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sitten ostamalla pakastekakun.

En osaa kuvitella myöskään suuttuvani minkäänlaisesta lahjasta, koska tiedän että tarkoitus on ollut hyvä, eli ilahduttaa minua.

Vierailija
38/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan menen mielummin valmiiseen herkkupöytään kun syön hernerokkaa kotona. sitä voin tehdä ne 364 muuta päivää vuodesta...

Vierailija
39/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei edes osta sitä kakkua, mutta äitienpäivänä kysyy vaimoltaan (äidiltä), missä se kakku oikein on.

Vierailija
40/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään sen perusteella, miten arvokkaan äitienpäivälahjan saa. Eli jos saa kaupan pakastekakun, mies ei arvosta. Jos saa leipomosta ostetun kakun, arvostaa. Voi miten naurettavaa! Kyllä voi olla materialistisia ihmisiä maailmassa. Minulle riittää oikeasti se, jos halataan lujaa ja sanotaan, että olet ihan paras. En tarvitse siihen kakkua, en timantteja, en kukkapuskia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän