Krim on kaatumassa Ukrainan haltuun. Venäjä on lyöty 🤣😂🤣
ALARMO 🔊
venäjä perääntyy rintamalla 🚨 Moskova palaa 🚨 Pietari palaa 😱😱😱😱
Kommentit (39)
venäjä on jo pari kuukautta jatkuvasti perääntynyt Ukrainassa. Ukrainan joukot hyökkää 💥💥
Näyttää todellakin siltä että sodan suunta kääntyy
Hieno uutinen
Putinin kolmenpäivän erikoisoperaatiolla menee hyvin! 😂
Ja sitä niittää mitä kylvää seuraavat kymmenet vuodet. Koska todella pitkään venäjä saa kärsiä tästä paskashow:sta minkä järjesti maailmalle vielä sodan loppumisen jälkeen!
Onkohan siellä bensan saanti vaikeuksia kun ne sen öljyjalostamon tussautti.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan siellä bensan saanti vaikeuksia kun ne sen öljyjalostamon tussautti.
On. Onhan siitä juttuja ollut uutisissa ja lehdissä
Vierailija kirjoitti:
Onkohan siellä bensan saanti vaikeuksia kun ne sen öljyjalostamon tussautti.
Kansalta se polttoaine ensiksi loppuu, ei armeijalta.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan siellä bensan saanti vaikeuksia kun ne sen öljyjalostamon tussautti.
Bensan jakelu yksityisille lopetettu. Sähköäkin säännöstellään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nyt Igor?
ne on aika vaitonaista väkeä monellakin alustalla olleet viime aikoina
Lomailijoita ollaan kuulemma houkuteltu krimille huuhaa-lupauksilla luksuksesta.
Njet problem.... njormal katastrof
-Igor
Vierailija kirjoitti:
Onkohan siellä bensan saanti vaikeuksia kun ne sen öljyjalostamon tussautti.
Krimillä ei ole omaa öljynjalostamoa, kaikki polttoaine pitää tuoda. Ja tuonti ei onnistu johtuen syistä.
Putin laittaa atomit liikenannalle. Sitten ei naurata.
Mutta kummallisesti vielä 3 vuodenkin päästä sota pyörii edelleen eikä Venäjä ole kaatunut.
Vierailija kirjoitti:
Putin laittaa atomit liikenannalle. Sitten ei naurata.
putin olisi laittanut atomit liikkeelle jo vuosia sitten jos olisi voinut
Vierailija kirjoitti:
Putin laittaa atomit liikenannalle. Sitten ei naurata.
Venäjällä Räjähdys, Toropetskissa. Oli isompi kuin Hirosimassa. NORSAR: 2,8 magnitudin järistys
Hirosima on 15 000 Tonnia TNT
Toropetsk 30 000 tonnia TNT
Alla video sienipilvestä 😂:
Tuossa näkyy paineaalto kauniisti
CNN:
Earthquake monitors now believe explosions from the drone attack may have generated seismic activity. Ben Dando, a seismologist at the Norwegian seismology research foundation NORSAR, told CNN that its sensors detected seismic signals, of magnitude 2.8, in northwest Russia which look to be associated with the drone attack launched by Ukraine.
https://edition.cnn.com/2024/09/18/europe/ukraine-russian-weapons-depot…
🤣😂
Ukraina ei tuhoa Kerchin siltaa koska Krimillä on pari miljoonaa asukasta joille pitää jättää pakotie kun polttoaine ja ruoka loppuvat.
Voi tulla melko sekasortoinen loppunäytös kun paniikki leviää. Ensin hitaasti sitten yhtäkkiä. Autoista loppuu polttoaine kesken pakomatkan ja silta tukkeutuu. Jäljelle jää vain itää kohti vaeltava ihmisjoukko.
Aah hah hah🤣