Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitinepäivästä. Mitä mieltä jos perheen isä ostaa

Vierailija
06.05.2010 |

kaupasta muutaman euron pakastekakun eikä mitään muuta? Kertooko se, ettei juuri arvosta naistaan äitinä? Toisethan menevät kivaan ravintolaan ja äiti saa lahjojakin...

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan omaa äitiäni ja mummua joka vielä elää. Oletteko miehenne äitejä?

Vierailija
62/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettavainen anekdootti; muistan täsmällisesti hetken, jolloin päätin erota vaimostani. Kyseessä oli nimenomaisesti tilanne, jossa annetaan lahjoja.

Mikään antamistani (ja tarkkaan harkitsemistani) lahjoista ei kelvannut naiselle. Hän käytti noin puoli tuntia eritellessään jokaisen antamani lahjan (joita oli 3) typeryyttä, ja kehoitti minua lopulta menemään kauppaan vaihtamaan lahjat.

Lisäksi hän kertoi, mitä minun tulisi tuoda tilalle.

Sillä hetkellä päätin, että suhteemme on ohitse. Tämä oli tietysti pitkään jatkuneen alamäen yksi pieni kulminaatiopiste, eikä edes missään nimessä yksi vaikeimmista tai suurimmista, olihan vain se nimenomainen hetki, jolloin kuppi tuli täyteen ja läikehti yli.

Olen nykyisin erittäin onnellinen, kun ei tarvitse kuunnella narinaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isäni ja mummoni munasolun tulos. Mutta äitini kasvatti minut kohdussaan ja synnytti maailmaan. Äitini on tavallaan siskoni.

Silti minulla on kaksi äitiä.

Haluatko vielä udella lisää henkilökohtaisesta elämästäni?

Onko mummosi sinun äitisi?

Minä muistan omaa äitiäni ja mummua joka vielä elää. Oletteko miehenne äitejä?

Vierailija
64/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osta mitään Ostakoon itse sen mitä tarvitse. Ostan kuitenkin väärin.

T: 11cm mies

Vierailija
65/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua ostaa mitään, koska palaute on aina kuitenkin negatiivista. Kyseessä on siis aivan perinteinen itseaiheutettu ongelma.

Vierailija
66/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupasta muutaman euron pakastekakun eikä mitään muuta? Kertooko se, ettei juuri arvosta naistaan äitinä? Toisethan menevät kivaan ravintolaan ja äiti saa lahjojakin...

joku rikas ukko ,joka ei koskaan ole kotona, saattaa helposti viedä vaimonsa kalliiseen ravintolaan ja ostaa vielä timangit päälle. Loppuvuoden juoksee vieraissa tai on töissä.

Vierailija
67/67 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näe siinä mieltä, että puolison pitäisi lahjoa äitienpäivänä tai isienpäivänä. Pelkkä ylimääräinen hellyys ja rakkaus riittää. Jotain herkkua voi tosin syödä niin kuin oma äitinä teki molemmiksi päiviksi aina kakun. Puolison tehtävä on mahdollisesti sitten auttaa lapsia ostamaan tai siis valitsemaan yhdessä jokin lahja mikä olisi äidille hyvä. Silloin lapsetkin kokee olevansa mukana juonessa ja lahjan antamisessa. Oli ne sitten ruusuja tai uusi kattila. Pieni lapsi kun ei vielä edes tiedä milloin sellainen päivä edes on. Ja sitten juhlitaan päivää yhdessä, kotona, perhejuhlana. Ja lapsi voi antaa myös päiväkodissa/koulussa tehdyn kortin/lahjan äidille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi