Lue keskustelun säännöt.
Kuka ajaisi normomiesten oikeuksia?
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vain netissä 24/7 aikansa viettävä höpisee normoista
Normomies? Onko tuo incel-lingoa? (toivottavasti ei)
Mikä helevetin normo?
Ihan tavallisena miehenä en tarvitse ketään muuta ajamaan oikeuksiani. Pystyn huolehtimaan niistä itse ja jos siinä apua tarvitsen, palkkaan juristin.
Normomiehet itse. Heillä on kautta ihmiskunnan historian ollut kaikki oikeudet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Normomies? Onko tuo incel-lingoa? (toivottavasti ei)
Mitä on incel-lingo?
Kirjoittakaa suomea.
Jos asialla ei ole edes suomenkielistä sanaa, ei se ole täällä myöskään mainittavampaa merkitystä.
Mitä väliä niillä on?