Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms #3

31.03.2006 |

Tein taas uuden kun alkoi mulla ainakin jo toi vanha takkuilemaan.

Aloitettaiskos taas tilanteilla kun ne ovat muutamilla muuttuneet :)

Kommentit (448)

Vierailija
241/448 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihtu taas työpaikka, ja nyt työmatkan tekemiseen menee semmoset 10minuuttia. Ihanaa! Saa nukkua pidempään ja ehtii kotona tehdä vaikka mitä, koska työt alkavat vasta klo 12:)

Mies bongas eilen illalla netistä toyota Starletin, juuri samanlaisen kun meillä oli pari vuotta sitten. En muista olenko teille ikinä siitä autosta kertonut, mutta se oli kuin unelma! Sen mukaan ollaan ristitty tuo koirakin;) Nyt sitten tänään se menee sitä autoa kattomaan ja saa nähdä meneekö meidän rollo (corolla) vaihtoon...

Vierailija
242/448 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään toi sitten tuli toi ovistesti:) Tänään testasin " negan" eli ei vielä ovista...No, nyt onkin vasta kp 10...Jotenkin kummasti ei enää tuo seksikään himota kun tietää ettei voi raskaantua...=/ Onpas noloa taas huomata miksi sitä tekee niin mieli koko ajan:( No ei kerrota ukolle;)

Ei me sitten varmaan saatu sitä autoa, ja ukko on aika down...Oli eilen ollu kuulemman se ukko ihan tulessa meidän autosta mutta ei se ole soittanut vielä vaikka eilen illalla lupasi soittaa:( Voi harmi. Pitäs keksiä jotain joka tota piristäis, vaikka jotain hyvää ruokaa ja jälkkäriä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/448 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, kun taas huono ilta (mulla oli tänään jo huono aamu.) Olin äsken koirien ja siskon kanssa pitkällä lenkillä. Kotia päin tultaessa naapurin koira (berhandilainen, 1v. narttu) juoksi vapaana meitä moikkaamaan. Ami ei sitten sietänytkään sitä, kompasteltiin siinä sitten ja pyllähdin kumoon. Jatkettiin sitten matkaa ja Ami oli nätisti ja otti kontaktia muhun. Naapurin koira vaan jatkoi ahdistelua pitkän aikaa, eikä omistaja hakenut sitä pois, huuteli vain pihastaan :/ En tiedä miksi Ami on niin ärhäkkänä, vaikka ovat ennenkin haistelleet ja tämä oli nuori narttu. Ehkä se on alannut puolustaa mua enenmmän, niin kuin toko-ohjaaja viime viikolla sanoi, että koirat vaistoaa raskauden ja Ami varmasti puolustaa mua kahta kauheammin.

Siispä jätän yhä enemmän koirien lenkityksen miehelle, se sille hyvin sopiikin. Tai Amin kanssa en mene enää pitkiä hihnalenkkejä, kun se kuitenkin suuri koira.

Päällimmäisenä tässä vielä mun selkäkipuni. Kipu säteilee jo jalkoihin asti. Ja tässä mä vain odottelen fysioterapeutilta soittoa, jos ei viikon sisällä mitään kuulu niin otan yhteyden neuvolaan. Sitten on jo kulunut kaksi viikkoa, kun sinne neuvolasta soitettiin. Ja mulla jokainen viikko on tärkeä, kun raskaana ollaan. En haluaisi jäädä sairaslomalle kesken työharjoittelun (alkaa nyt maanantaina) ja koulu keskeytyisi pian :O

Jatkan tästä eteenpäin vain rauhallisia lenkkejä, hihnalenkkeilen vain Jenin kanssa. Metsään voin vielä kummatkin ottaa. Siellä, kun ei ole tullut muita vastaan niin voin rauhassa koirien kanssa olla.

Jotain hyvää kuitenkin tästä päivästä, saatiin miehen siskolta paljon vauvantarvikkeita :)

Vierailija
244/448 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin greippimehu kuurin (YÖK!) Vaikka kp onkin jo 11/31. (noin suunnilleen) Kohta pitäsis siis oviksen tulla, mutta ajattelin totuttaa itseni tuohon mehuiluun:) Olen nyt aivan hurahtanut tuohon touhuun kun luin niin paljon positiivisia kokemuksia. Tiedä sitten oliko mehu oikeasti syyllinen mihinkään vai ei mutta kaikkea täytyy kokeilla;)

Vierailija
245/448 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin tänään mortemin kanssa poppakonsteista mitkä avittavat raskaaksi tulemisessa. Ajattelin nyt laittaa tänne tän kivan pienen listan jonka löysin;) Kaikkia ei tosin pysty tekemään, koska siellä on ristiriitaisia väitteitä, mutta täytyy vaan valita paras vaihtoehto:)

Keinot naiselle!

1. Greippimehu/greipit

Greipit, greippimehu ja greipinsiemenjauhe lisäävät limakalvon paksuutta ja täten edesauttavat alkion kiinnittymistä ts. luovat optimaalisen alustan alkiolle kiinnittyä.

2. Vehnänalkioöljy

Vehnänalkioöljy sisältää E-vitamiinia sekä linoli- ja linoleenihappoja. E-vitamiini toimii antioksidanttina ja sitä pidetään hedelmällisyys- ja nuorekkuusvitamiinina.

3. Jättihelokkiöljy

Kapselit sisältävät GLA:n ja linolihapon ohella myös E-vitamiinia, solujamme suojaavaa antioksidanttia. Tasapainottaa kuukautisia edeltäviä päiviä.

4. Multikvinna

Päivittäinen tarve vitamiineja mineraaleja, extra kalsium, foolihappo, rauta, e-vitamiini, lykopeeni ja jättihelokkiöljy (=evening primrose oil?)

5. Kalaöljy/ Eye Q

Sisältää mm. omega-3-rasvahappoja, EPAa ja DHA:ta

6. E-EPA

EPA on kalaöljyn omega-3-rasvahappo jonka lyhenne EPA tulee sen englanninkielisestä nimestä eicosapentaenoic acid, suomeksi eikosapentaeenihappo.

7. Siveydenpuu-uute/Menstruasan

Siveydenpuun hedelmäuutteen vaikutusmekanismia ei tunneta, mutta kasvista on eristetty muun muassa rakenteellisesti sukupuolihormoneja muistuttavia ainesosia. Todistettavasti saa aikaa kierron tasaantumista!

8. Sinkki

9. Sinkki-seleeni

10. Magnesium

11. Gelee Royal -kapselit eli kuningatarmehiläisen ruokamehu

Nuorten työmehiläisten valmistamaa kuningatarmehiläisen ruokkimiseeen tarkoitettua ainetta, jota ei anneta muille mehiläisille. Gelee royal sisältää A-, B-, C- ja E-vitamiineja sekä entsyymejä, 18 erilaista aminohappoa, ergostrolia ja erilaisia hormoneja, kuten sukurauhasten toimintaa aktivoivaa gonadotrooppista hormonia sekä androgeenejä ja estrogeenejä. Vaikuttaa elimistösssä monin tavoin, mm. aktivoi elimistön omaa hormonituotantoa, vilkastuttaa aineenvaihduntaa, kohottaa yleiskuntoa ja parantaa elimistön suorituskykyä.

12. Multivita2+/ Multitabs Special 2+/ multivitamiinit

13. Berocca/ Bevitabs/ Foli-B strong/B-vitamiini

14. Femicaps

helokkiöljy, siveydenpuu-uute, käsimyskukkauute

15. Harmonella

Suositellaan varsinkin naisille, joilla on hormonaalista epätasapainoa, kuukautis- tai PMS-ongelmia tai vaihdevuosia edeltäviä vaivoja. Elvyttää ja harmonisoi naisen hormonaalista toimintaa sekä lievittävät kuukautiskipuja

16. Melbrosia

Kukkaissiitepölyä, pergaa ja Gelee Royalea. Tasapainottaa hormonitoimintaa, vahvistaa luustoa, kohottaa mielialaa, parantaa keskittymiskykyä, piristää, lisää suorituskykyä.

17. Vitamore Total

sisältää ainutlaatuista THB (Total Hormone Balance) complexia, joka sisältää kaikki tärkeimmät rohdokset ja ravintolisät, joilla on todettu positiivinen aikutus naisen hormonitoimintaan: kiinansitruunaköynnös, damiana, muira puama, tribulus, tähkäkiminki, arginiini, sinkki, e-vitamiini, kiinalainen angelica, siveydenpuu, villijamssi, lakritsi

18. Foolihappo

Foolihappo (M-vitamiini) on vesiliukoinen vitamiini joka lasketaan kuuluvaksi B-vitamiinikompleksiin. Foolihapon muuttamiseksi elimistössä toimivaan muotoon tarvitaan B12-vitamiinia. Foolihappoa saa kasviksista, hedelmistä ja marjoista sekä täysviljatuotteista. Sisältyy mm. Multi-tabsiin ja Multi-vitaan. Saa myös Kevyt Olo Plus kivennäisvedestä.

19. Maitohappobakteerit

20. Vadelmatee/Poimulehtitee

Apteekin vadelmateetä kp1:stä ovikseen, apteekin poimulehtiteetä luteaalivaihe

21. Kalkki

22. Vihreä tee

23. Punaviini, lasi päivässä tai muuten riittävästi

24. Suklaa, päivittäin

25. Kuoritut auringonkukan ja kurpitsan siemenet

Käytetään luonnonmukaisessa hoidossa kun hoidetaan lapsettomuutta

26. Absolutismi, alkoholin välttäminen

27. Suklaalakko

28. Mivitotal

29. Clomit

30. Terot

31. Kaukoparannus

32. Rukous/esirukous

33. Vyöhyketerapia

34. Homeopatia

35. Shiatsu

36. Energiahoito oviksen aikaan ja kiinnittymisen tienoilla

37. Hiivadieetti (ei sokeria, maitoa, vaaleaa leipää, sianlihaa)

38. Penikoittaminen

39. Ovistikut

40. FF/lämpöjen mittaaminen

41. Miniasperiini/asperiini

42. Jalat/peppu ylös -tekniikka!

43. Mooncup

Mooncup eli kuukautiskerääjä on pieni kuminen kuppi, joka asetetaan kuukautisten aikana emättimeen. Sitä voidaan käyttää myös seksin jälkeen, jotta siittiöt eivät pääse valumaan ulos.

44. Ei orgasmeja luteaalivaiheessa!

45. Läppärin lämpöä alamasulle

46. Ei saunomista ennen ovista

47. Kunnon yöunet/stressittömyys

48. Säännöllinen liikunta

49. Painon pudotus

50. Avannossa käynti

51. Siteiden tai liian pienten housujen ostaminen, ajan varaaminen lapsettomuustutkimuksiin

Tämän ryhmän keinot ovat kaikki jotain sellaista, joka käyvät tarpeettomaksi plussan tultua!

52. Kuukausiklubiin liittyminen

53. Tupakoinnin vähentäminen/lopettaminen

54. Ovulaatiota edeltävien limojen tutkiminen

55. Kohdunnapukan tutkiminen

56. Urean pH:n tutkiminen

57. Raskausviikkojen laskeminen kierron alusta kiertopäivien sijaan

58. Menolistica-kapselit

Menolistica auttaa hormonitoiminnan vaihteluihin. Sen sisältämät hyödylliset, luonnolliset rasvahapot ja diosgeniini (kasviprogesteroni) auttavat elimistöä tuottamaan itse tarvitsemansa hormonit.

Keinot miehelle!

1. Vehnänalkioöljy

2. Helokkiöljy/jättihelokkiöljy

3. Sinkki

4. Foolihappo

5. B-vitamiini/ Foli-B strong

6. Magnesium

7. Seleeni

8. Multivita

9. Lykopeeni + c

Lykopeeni on tomaatin ja vesimeloonin punainen väriaine ja tutkijoiden mukaan auttaa hedelmättömyydestä kärsiviä miehiä. Normaalisti kivekset sisältävät runsaasti lykopeenia, mutta hedelmättömien miesten kivesten lykopeenipitoisuus on tavallista pienempi, sanovat tutkijat. Suun kautta nautittu lykopeeni näyttää auttavan miesten hedelmättömyydessä, mutta tarkempi vaikutusmekanismi on vielä avoin.

10. Hautomisen lopettaminen

Penkinlämmittimen/läppärin käyttökielto/saunan välttäminen tai ainakin laudeliina, tiukkojen housujen välttäminen

11. Lämmintä alaosastoon ulkoillessa

12. Stressin välttäminen/ kunnon yöunet

13. Punaviini, lasi päivässä

14. Tupakoinnin vähentäminen/lopettaminen

Yhteiset keinot!

1. Kahdesti päivässä

2. Kerran päivässä

3. Joka toinen päivä

4. Koko yrityksen unohtaminen

Tämä keino on niille, jotka jostain syystä päättävät unohtaa yrityksen tai lykätä haaveita myöhempään ajankohtaan. Ei siis niille, jotka päättävät yrittää unohtaa kuumeilun, jotta tulisivat raskaaksi.

5. Ei tärppiajankohdan miettimistä/ei " pakko" seksiä

Vierailija
246/448 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa noista Jardinsin vinkeistä olisivat hyviä meidän kaikkien terveydelle.

Mä yritän päivittäin syödä foolihappoa ja minisun-tabletteja. Äiti osti myös tänään meille (itselleen ja mulle) Bioteekin Probiootti plus, jossa on neljää erilaista maitohappobakteerikantaa. Suositeltiin jopa ihan raskauden aikana käytettäväksi, kun äiti kysyi siitä.

Olin tänään kestovaippainfossa :) Sain 20 eurolla ostettua neljä vaippaa, 3 hamppua ja 7 froteepalaa! Olisin kauemminkin tutustunut siellä, mutta mies huijasi mut pois sieltä :O Tuon reissun jälkeen kysyin siltä, että onko se nyt vähän lämmennyt kestoille. Kuulemma ihan vähän. :) Paljon esitteitä otin myös mukaani.

Koirilla on maha ihan kuralla, olivat oksentaneet sisälle mun poissa ollessa ja lenkeillä ripuloineet. Nytkin Jeni oksensi :/ Onkohan tossa mun antamassa ruoassa jotain vikaa? Best friend balance-markettimuonaa oon antanut. Pitäisi paneutua tosissaan myös koirien ruokintaan, kun haluan barffata.

Vierailija
247/448 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ku olis nuo vinkit tiennys illoon ku esikoista ruvettiin yrittämään:)

no ehkä tulevaisuudessa sitten jos lisää biologisia lapsia hankitaaan:)

mäki hain koirille tutulta kasvattajalta ruokaa, mutta se nainen ei ollut kotona niin sen mies sitte antoi ruuan, menin siis valittemaan varastosta sen mitä luulin meillä olevan, ja otin sitte vahingossa laihdutus ruokaa:D

no noralle sen voi syöttää, mutta mimille täytyy antaa toista ruokaa ku se on muutenki sellanen nakki (kaverit sanoo noraa mustaka makkaraks tai minipossuksi ja mimiä nakiksi:D

nora senku vaan lihoo, en tiä johtuuko tuo lisää lihominen niistä lääkkeistä:/ se on kohta sellanenki ilmapallo, ettei mitää rajaa:O

meillä keittiös lattia paisunu joistain kohtaa ku ilmanvaihto pömpeli vuotanu koko yön vettä ja esti luultiin,että jääkaappi ois vuotanu, ja sulatettiin se, mutta ny päivällä vasta hokattiin, että se oliki se ilmanvaihto systeemi joka vuoti:( saa nähä korjaako taloyhtiö tuon vahingon...

Vierailija
248/448 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kp 2. Tosi niukkaa on vuoto mutta vuotoa on kuitenkin!

Eilen aloin juomaan tuota vadelmalehtiteetä, en sitä kyllä huvin vuoksi vaan joisi. tässä varmaan kp 11-14 alan noilla ovistesteillä testailemaan. Mulla on niitä 15 niin oletan että bongaan oviksen jollain niistä. Tosiaan kun en osaa yhtään sanoa kierron pituudesta mitään niin täytyy varman päälle pelata.

Nuista jardinsin asioista meillä on käytössä:

1. Greippimehu/greipit

(tosin tämä vasta huomenna kun pääsen kauppaan)

12. Multivita2+/ Multitabs Special 2+/ multivitamiinit

20. Vadelmatee/Poimulehtitee

39. Ovistikut

(50. Avannossa käynti)

54. Ovulaatiota edeltävien limojen tutkiminen

55. Kohdunnapukan tutkiminen

57. Raskausviikkojen laskeminen kierron alusta kiertopäivien sijaan

(tosin mä lasken kumpaakin :) )

Keinot miehelle!

3. Sinkki

7. Seleeni

(kunhan vaan pääsen niitä ostamaan :) )

10. Hautomisen lopettaminen

Penkinlämmittimen/läppärin käyttökielto/saunan välttäminen tai ainakin laudeliina, tiukkojen housujen välttäminen

11. Lämmintä alaosastoon ulkoillessa

14. Tupakoinnin vähentäminen/lopettaminen

Yhteiset keinot!

3. Joka toinen päivä

Vierailija
249/448 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua stressattaa se että onko mulla ovista ollenkaan. Omien laskelmien mukaan sen pitäisi olla 25.10, mutta tuo sylki testeri ei vielä näytä merkkejä tulevasta oviksesta. (Sen kun pitäisi näyttää koska ovis on ~3päivän päässä) No, mulla kyllä yleensä on ollu tosi kummallinen kierto, joten en usko että se olisi nyt muuttunutkaan ihan kellon tarkaksi...=) En vaan millään halua että mulla on menkat hääpäivänä :/ Sillon sais olla ovulaatia;)Paitsi että jos tuota listaa on uskominen, en saisi silloin käydä saunassa, joka meidän delux hytistä löytyy...

Onpas tämä vauvakuumeilu taas harvinaisen hankalaa :D

Mihinköhän se miiu muuten hävisi..? Kerrankin kun toivotetaan joku tervetulleeksi niin sitten eivät jää juttelemaan. Kummaa porukkaa...

Vierailija
250/448 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä mihinkään hävinnyt, mutta vasta saatiin nettii kotiin niin ei ole päässy aiemmin niin kirjoittelee... Eli täällä edelleen ollaan... Meillä oli tänää neuvola ja kovasti se öttimönkiäinen potki =)) ku neuvolatäti kuunteli sydänäänet ja mittasi kohdun korkeuden... Kaikki on sujunut todella hyvin eikä vielä ole edes ollut pahoinvointia ollenkaan... Painoa on alkupainon jälkeen tullut n. 4 kg ja ollaan jo viikolla 24 menossa... Mutta oli alkupainoa jo tarpeeksi omasta takaa joten toivotaan että jää tonne 4 kiloon tuleminen.. Joka toinen tarkistus kerta noussu ja toinen tippunu... Mahottomasti on täällä kuusamossa päin laskettuja aikoja helmikuun alusta loppuun.. Kahdeksan tuttua/ ystävää saavat samoihin aikoihin helmikuussa.. Että mikälie vauvabuumi tänne on nyt sitten iskenyt kun toi synnäri sai jatkaakkin...

Kyllä mää oon täällä joka päivä käyny lukemassa jos olen päässyt mutta jostain kumman syystä ei muka aina ehdi kirjoitella... Mutta yritän skarpata kun ei ole muuta kuin jouto aikaa kun kotona oleilen...

Vierailija
251/448 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miiu: No hyvä ettet ole minnekkään hävinnyt:) Mä aattelin että uusien saattaa olla vaikea päästä kärryille meidän jutuista, niin luulin että olet kokonaan luovuttanu! Ei ole siis mikään pakko kirjotella usein, kiva kun taustailet:)

Mä ostin sitten taas kaupasta greippimehua koska se oli tarjouksessa:) Onneksi niissäkin riittää sitä päivämäärää, ettei kaikkea tartte tässä kierrossa juoda:) Mä en oikeen ymmärrä miksi sitä " ei saa" juoda oviksen jälkeen, mutta ajattelin sitä neuvoa noudattaa:)

Täytyypä ihan rahatilanteen vuoksi toivoa että se vauva päättäisi pian tulla. Muuten mun äitiysoäiväraha on ihan olematon, kun palkka tippuu noin 300¿ ;( Mulla jo työkaveri harvasen päivä toitottaa kuinka pitäis jo alkaa lapsen tekoon, mutta en ole vielä kehdannu kertoa sille totuutta tästä meidän touhusta:)

Mulle varmaan tulee toi jännetupintulehdus uudestaan kun ranteeseen sattuu niin hirmusesti:( Ai niin, me mennään muuten pankkiin torstaina kysymään asuntolainaa:) Saas nähdä antavatko meille mitään vaiko eikö:) Sormuksetkin on tänään kaiverrutuksessa (mun vihki ja ukon kihla) ja on ihan outoa kun sillä ei oo sitä sormusta sormessa! Viimeseen päivään asti täytyy odottaa että saa renkuloida tuon ukon taas;)

Vierailija
252/448 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin nimimerkkiä, kun tuo vanha oli niin tylsä;)

Vierailija
253/448 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jo rupesin ihmetteleen kuka tuo jii85 on:D

meilläki tuli nyt muutoksia suunnitelmiin asunnons uhteen, ku ostetaanki sittenki vielä rivitalo osake, isompi tietysti ku tää nykynen:)

tuossa 2km päässä on rakennettu aivan unelma rivitalo, jossa on myös sitte yläkerta, mutta ne oli kaikki kerenny mennä:(

mutta välittäjä sani, että siihen tien toiselle puolelle rakennetaan samanlaisia lisää, mutta ne on vasta kesäkuun alussa valmiita.

joka on kyllä toisaalta hyvä, että saadaan sitte tääki asunto rauhas myydä:)

siinä olis sitte ala-aste, neuvola, päiväkoti, hammaslääkäri ja kioski, leikkikenttä, pallokenttä ihan vieressä:)

niin ja uutta omakotitaloaluetta jossa olis paljon varmasti lapsiperheitä.

jii85: mulla on peukut pystyssä teille lainan suhteenkin:D toivottavasti saatte sen!! kerrot sitte heti!

Vierailija
254/448 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 22+4 menossa ja sisko eilen ihmetteli kuinka mun maha voi olla viikossa kasvanut niin paljon. Näkyy nyt muillekin ihmisillekin hyvin :) Eilen kävin Halpa-Hallissa " shoppailemassa" , kun siellä oli alennukset :D Löysin ihanat farkut kymmenellä eurolla, mutta kun eivät enää mahtuneet masun kohdalta kiinni :/ Ostin sieltä sitten kahdet verkkarit.

Pihalla on niin paljon lunta ja koko ajan sataa lisää. Ihanaa :) En hirveästi talvesta (tai kylmyydestä) pidä, mutta onhan se ihan kiva että meillä on hyvin erilaiset vuodenajat. Ja mulle on ihana talvi tulossa, kun masua saan kasvatella :)

Tämä väsymys vaan jatkuu, nukuin yöllä ainakin 9h ja sen päälle 3h päikkärit. Oon ollut " liikkeellä" tänään vain n. 2h, muuten löhösin tuon yöunienkin päälle vielä 2h sängyssä ennen kuin nousin, Ja yleensä tykkään nukkua 12h öisin, mutta tänään sisko herätti mut puhelullaan.

Vierailija
255/448 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tultiin just ristiäisistä! Voi apua, mä haluun semmosen pikku ihmisen! Vauvakuume nousi ihan mielettömiin lukemiin kun se niiden vauva oli niiiin soma:) Nätisti oli poika koko juhlan ajan, mutta sitten rupes huuto käymään kun tuli nälkä...

Nyt on kyllä vauvan harrastamiset jääny vähemmälle, kun ollaan stressattu tota talo asiaa. En ole vielä edes löytäny ovista joten voi olla ettei mulle semmosta tulekkaan. Sitten on vaan pakko mennä lääkärille jota mä inhoan ja kammoan niin paljon:(

Me saatiin alustava lainapäätös 100 000¿. Nyt sitten huomenna mennään kattomaan yhtä kolmiota ja yhtä kaksiota ja saa nähdä miten käy. Mä oon kuvin perusteella ihan rakastunu siihen kolmioon, siinä on lasitettu parveke, kylpyamme ja astianpesukone jotka on suurta plussaa, mutta miinuksena on hinta...En oikeen tiiä et mimmonen tarjous siitä pitäis tehdä että sen sais (jos sen nyt näkemisen jälkeen kovasti haluaa)

Vierailija
256/448 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla:

1. Greippimehu

5. Kalaöljy

10. Magnesium

12. Multivita2+

18. Foolihappo

19. Maitohappobakteerit

22. Vihreä tee

24. Suklaa

25. Kuoritut auringonkukan siemenet

37. Hiivadieetti (ei sokeria, maitoa, vaaleaa leipää, sianlihaa)

47. Kunnon yöunet/stressittömyys

48. Säännöllinen liikunta

51. Siteiden tai liian pienten housujen ostaminen

Miehellä:

8. Multivita

Yhteiset:

3. Joka toinen päivä

Että olihan noita melko lailla. Suurin osa tuosta mun listasta kuului kyllä elämään jo muutenkin mutta joitain uusiakin tuli, kuten se ällöttävä greippimehu.

Meillä menossa 35+2 ja viikolla oltiin jo monta kertaa synnytysvastaanotossa kun oli säännöllisiä, kivuliaita supistuksia. Käyrillä ja sairaalan lepohuoneessa ne ovat kuitenkin aina loppuneet ja ollaan päästy kotiin kun kohdunkaulaa on vielä jäljellä. Lapsi on laskeutunut ja mun lantio on aika liekeissä. Sanoivat ettei enää lääkeillä estellä supistuksia mutta seksikielto tuli jotta vauveli saisi vielä lisäpäiviä (mieluiten viikkoja) kohdussa. Kokoarvio on tällä hetkellä n. 45cm ja 2,5kg eli iso poika, muttei jättiläinen eikä sokerivauva. Iso pääkin sillä kuulemma on ja perjantaina synnärin ultrassa oikein varta vasten kääntyi esittelemään jalkovälinsä ja kyllä ne kivekset oli siellä edelleen kuten jo rakenneultrassa nähtiin :)

Kaikki vauvantavarat on valmiina ja nyt vana odotellaan. Viikonloppuna yritän saada ommeltua jälkivuotositeitä ja vähän imuja vaippoihin.

Vierailija
257/448 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai on Dagnykin jo noin pitkällä :)

Mihin tää aika menee...

Meillä poika on saanut kolme hammasta ja oppi juuri istumaan.

Pieni on edelleen, 9 kk neuvolassa 8180g/74,3cm.

Vauhti on aivan järjetön ja kävelee jo kovasti tukia pitkin.

Huomenna pitäisikin mennä kenkiä talveksi katselemaan.

Vierailija
258/448 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahlasin viime yönä koko piiitkän pinon läpi ja luin teidän juttuja:)

Meillä on vähän samanlainen tilanne, vauvakuume pukkaa päälle.

Ite oon -85 ja mies -84, poika (KONSTA) syntynyt 5.2.2006 eli aika tarkalleen 9kk.

Naimisiin menimme kesällä 2004 ja yksi keskenmeno oli 1/2005. Sittepä menikin muutama kierto ja olin taas ODOTETUSTI raskaana! Raskausaika sujui ongelmitta, synnytys käynnistettiin 38+3 vk ja terve poika syntyi, 4240 ja 53.

Elikkäs vauvakuume alkaa olla jo korkealla. Ehkäisyä emme ole käyttäneet koskaan (vakaumus) ja oletin että tulisin nopeamminkin uudelleen raskaaksi.. mutta vielä ei ole kuulunut mitään!;)

Olisi kiva vaihtaa täällä kuulumisia kuumeilijoiden kanssa!Yrittämällä ei yritetä, lapset on tervetulleita sitten ku on tullakseen.

Onnea kaikille raskautuneille ja äideille!

*Lapset on elämän suola*

Vierailija
259/448 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mavu, missä sä piileskelet? Sua ei oo näkyny eikä kuulunu ja koitin laittaa mailiakin, mutta se yhteuys ei rokannu:( Ajattelin jos edettäis sen turvalaidan kanssa...? :)

Me ollaan nyt keskellä asuntoneuvotteluja:) Nyt jännittää että saadaanko me se vaiko eikö:) Huomenna pitäis taas tulla uusi vastatarjous/hyväksyntä meidän tarjoukselle:) IIIIK! Multa halkee perse jännityksestä:D

Sain toisen työpaikan. Olen silloin tällöin kaupan kassalla ja sitten ilttiksessä 12-17:) Tänään oli ensimmäinen päivä, oli ihan mukavaa! Päivistä tulee vaan suht pitkiä, mutta pakko saada enemmän rahaa, jotta se tuleva (toivottavasti) äp raha ei ole niin pieni...

Tässä on kai tapahtunut sata asiaa sitten viime kirjautumisen, mutta tässä kai ne tärkeimmät. Aika menee niin nopeasti että olen unohtanut että ne häätkin ovat 24päivän päästä! :O

Vierailija
260/448 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatu sitä kämppää! Voi helvata! Kaiken vois kirota maanrakoon nyt on oikeesti tooooosi paska fiilis :,(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi