Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hei luomuilijat!
03.04.2008 |
Olen kiinnostunut luomusta, kysyisin siis nyt kuinka paljon n.kuussa kalliimmaksi luomuruoka tulee?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
perunat, porkkanat, lantut, kananmunat, kaalit ja kesäaikaan enemmänkin kaikkea ostamme luomupiiristä. Erittäin herkkua ja halvempaa kuin kaupan tavalliset ei-luomut.
Myös lihaa olen ostanut ruokapiiristä.
Raha on meillä tiukassa ison talolainan takia, mutta tuosta en tingi. Tosin nyt minulla olisi maata itselläkin viljellä. ja hevosetkin omasta takaa :)