Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms #3

31.03.2006 |

Tein taas uuden kun alkoi mulla ainakin jo toi vanha takkuilemaan.

Aloitettaiskos taas tilanteilla kun ne ovat muutamilla muuttuneet :)

Kommentit (448)

Vierailija
441/448 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö oppi ryömimään viime torstaina:D(tyttö nyt reilu 6kk poika reilu 2v):) nyt pitääki taas olla kokoajan valmiustilassa, ettei se kerkee ottaa pojan pieniosaisia leluja:) toisaalta sitä on odottanu, että se lähtis liikkeelle, mutta toisaalta taas ei.

hirveen nopeesti menee aika:(

saitteko jardins sen viitan valmiiks? vai sanoikkos sä jo siitä...

meillä pojalla alkoi hirvee vaippaihottuma muutama kuukausi sitte, ja nyt vasta löydettiin sellanen kangas joka auttaa siihen, ja nyt on paranemaan päin onneks.

nyt vaan pitäs sitte ommella vaippoja missä olis se kangas ihoavasten, ku ei taas saa aikaseks:(

en kyllä ymmärrä miks sille ihottumaa tuli, ku aina ennen on ollu suht hyvä iho peppualueella:/

mutta mä tästä käpsyttelen alas kattomaan tv:tä, vaikkei mitään varmaan edes tuu...

Vierailija
442/448 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut taas niin laiska käymään täällä että oikeen hävettää. Kauhea kun aika menee nopeasti. Justhan vasta mavu synnytti! Ja Dagny, Han ja MSOL plussasi, ja nyt jo ootte noin pitkällä, varsinkin Dagny :)

Ja Jardinsin häät on tosiaan runsaan kuukauden päästä. Miten aika menee näin äkkiä..

Tänään on päivä jolloin ennustettiin mun esikoispoika syntyväksi. Ja syntyihän se, viimeyönä mun unessa. Se oli kaunis, sillä oli ruskea paksu tukka ja ruskean vihreät silmät. Mä en muistanut koko synnytystä siinä ollenkaan. Ja mulla ei noussut maito. Ei ollenkaan :D

Mulla on siitä skopiasta kolmisen vkoa, ja kuukautisia ei näy joten ei yrittämäänkään pääse. Mur. Mua ei edes huvita rakastella. Tuntuu että se on vaan lapsen tekoa varten, ettei siinä ole mitään järkeä vaan " huvin vuoksi" :D

Mulla on ensi kiertoa varten vippaskonsteja :P Tarkoituksena olisi juoda alkukierto ovikseen asti vadelmalehtiteetä ja loppu kierto poimunlehteä, ja käyttää myös ovistestejä ja mittailla lämpöjä :D Saa nyt kattoa, nuo teet mä ainakin otan lähinnä vaan asenteella " ei siinä mitään menetäkkään "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/448 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ja kuukautisia ei näy joten ei yrittämäänkään pääse. "

en tiiä miten sun tilanteessa menee, mutta silloon ku tyttö sai alkunsa, mulla oli sillon ollu menkat viimeks helmikuussa(vai maalsikuussa...:/ ) mutta silti tulin raskaaksi ja tyttö siis sai alkunsa joskus kesäkuussa. että sen takia pidettiinki itte sitä ihmeenä ku tulin kuiteski raskaaksi, vaikka menkkoja ei oo ollut silloin 3-4kk:teen:)

ja yrityskertojakaan ei varmasti ollut 5 enempää:)

mulle iski flunssa:( nenä vuotaa ja kurkku kipeenä, kuumetta ei oo ollu, mutta lämpöä vähän. ei oo kyllä kivaa:( sitte vielä pitäs jaksaa tenavienkans touhuta niinkauan että mies tulee töistä.

ostin hahtuvalankaaki ja ajattelin koittaa tehä pitkälahkeiset villahousut pojalle, saa nähä onnistuuko:)

Vierailija
444/448 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkista! Kiva kuulla mortemistakin jotain pitkästä aikaa:) Ootkos muuten kuullu että nyt suomestakin saa semmosen syljestä tehtävän ovistestin? Itse ajattelin sen hankkia koska kierto on niin outo ja eri mittainen joka kuussa. Tosin jos alan syömään jotain hormooneja ei paljon kannata testailla...No aika näyttää parin kuukauden päästä tiedän mitä tehdään;)

Tämä akka sulloutuu tänään ensimmäistä kertaa omaan hääpukuunsa, mennään kaason kanssa sovitus käynnille:) Viitta on vähän vaiheessa kun mulla oli tossa hetki sitten jännetupin tulehdus ja siksi olin vähän pois maisemistakin...Mutta eiköhän se ehdi valmistua myös:)

Haukku on edelleen kipeä. Ihan kummallinen ripuli (?) tauti. Kakkaa ympäri kämppää semmosia sormenpään kokosia köntsiä, tosi löysää narua. Soitettiin lääkärille, ja se kehotti vielä odottelemaan hetken. Multa menee hermot, en millään kestä odottaa kun koko ajan ajattelen että tolla ipanalla on joku pahempi hätä :(

Vierailija
445/448 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips.

Meillä tahti vaan kiihtyy, poika (ens vkolla 9 kk) nousee seisomaan ihan kaikkea vasten ja muksahtelut on sen mukaisia.

Järkeä sillä ei tuntus olevan päässä sitten yhtään :D.

Ensimmäinen hammaskin on vasta puhkeamassa.

Niin, jätettiin ehkäisy pois viime kuussa :)

Vierailija
446/448 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LaukkanenA: Niin sitä pitää ;) :D

Puoliväli on sitten ylitetty, nyt menossa rv 20+4. Eilen ensimmäistä kertaa, joku mun raskaudesta tietämätön totesi, " sä oot raskaana" :) Mä luulin, että se tiesi ennestään (miespuolinen luokkakaveri), mutta nyt kuulemma mahastakin näkyy.

Lauantaina saan tädiltäni vauvanvaatteita, jee! Mä en olekaan hirveästi vauvanvaatteita ostellut, kun en tiedä sukupuolta ja ne vaatteetkin on niin kalliita. Ostan enemmän sitten, kun vauva syntyy. Me saadaan kuitenkin niin paljon sukulaisilta, että niillä pärjää jo aika mukavasti.

Nitä kestovaippoja voisi vaan alkaa hankkimaan, kun ne ovat niin kalliita. Katsoo, jos saisi joululahja- ja synttärirahaa (täytän tammikuussa), niin niitä voisi tuhlailla niihin.

Asiasta tietävät (ainakin mavu :)) Mitä merkkejä suosittelet ostettavaksi ainakin näin alkuun? Kuinkahan monta vaippaa näin raskauden aikana voisi ostaa? Lisäähän voi hankkia sitten, kun vauva syntynyt ja pääsee kokeilemaan vaippoja.

En muista olenko sanonut, mutta tässä viikko sitten tunsin ensimmäisiä vauvan potkuja/liikkeitä selvästi, ihanaa :)

Vierailija
447/448 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, Laukkiskin pääsee taas meidän yrittäjien kerhoon ;D Tervetuloa! (Vaikka mä taidan olla vielä tässä kuumeilu vaiheessa mutta kohta mekin aloitetaan;))

Oonkohan mä kertonut täällä että ollaan haaveilemassa yhdestä rivari kämpästä? On tosi ihana, halpa, mutta sijaitsee ihan hornassa. Ollaan ihan kahden vaiheilla sen kämpän kanssa, mennään katsomaan sitä taas tossa viikonloppuna ja päätetään sitten. Mitään ongelmaa ei olisi jos mulla ois ajokortti, mutta en varmasti ikinä uskalla ajaa sitä. Olen niin tohelo, että hyvä kun uskalsin ajaa puuhamaassa golf autolla;)

Ostin eilen uudet liivit puvun kanssa (63¿) ja tiaran (85¿) eli sain ihan tehokkaasti rahaa kulutettua...

Vierailija
448/448 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne nyt ryömii teidän 18vuotiaat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi