Eksän uusi tyttöystävä meikkasi 3-vuotiaan humalassa.
Miten reagoida? Tai siis muka "muutaman" oli vaan juonu. Tekeekö kukaan täysipäinen tuollaista? Tyttö tuli kotiin ripsarit yhä silmissä - millä poistan? tavallinen silmämeikinpoistoaine? Eksän mielestä pitäs ottaa huumorilla, tytöillä oli muka hauskaan:(((
Kommentit (61)
Ja kiva etten sentään kaikkien mielestä ylireagoi. Ja ihan oli selvästi humalassa nainen vieläkin kun toivat tytön kotiin (tuli jopa halailemaan mua ja lässyttämään "sooori, älä suutu.."). Varmasti ei ollu tarkotus paha, mut ihan ääliömäistä toimintaa muka-aikuiselta ihmiseltä. No, eipä ollu meikkaaja täällä sit näkemässä miten tyttö itki KIRVELEE kun sitä yritettiin pestä pois.. vähemmän hauskaa oli sitten. ap
mun exän tyttöystävä olisi maalannut tyttäreni kun hän oli pieni.
vielä enemmän ärsyttäisi jos tosiaan lastani hoitaisi joku ex:n humalainen tyttöystävä!!
Lisäksi ällöttäisi että samalla ripsivärillä maalailee itseään ja tiedä häntä mikä kuppa siirtyy lapseen. Tuskin lasta varten oli ostettu omia meikkejä.
Toisen huulipunaa ei missään tapauksessa saa käyttää, herpes voi siirtyä. Ripsiväristä voi saada silmätulehduksen jne.
Mua nyt ei haittaisi tuo meikkaaminen, mutta kyllä mua risoisi jos mun lasten kanssa riehuisi joku känninen nainen/mies.
Tästä sietää jo hermostua :(
etenkin siitä alkoholin juomisesta.
Voihan kolmevuotiaalle laittaa kynsilakkaa ja vaikka poskipunaa, mutta ripsari on ehkä vähän liikaa.
En kuitenkaan minnekään lastenvalvojalle soittaisi, ottaisin ennemminkin sekä exän että sen tyttöystävän puhutteluun.
edes aikuisten ei pidä lainata toisten ripsivärejä, koska niissä lähes poikkeuksetta on mikrobikanta jolle ripsivärin omistaja on immuuni mutta toinen voi saada pahankin tulehduksen.
Vähän vastaava juttu kuin ulosteen kanssa, omasta ei saa vatsanväänteitä mutta vieraan ulosteesta saa.
kumppani, että siitä eroaa???
Ja tehdä vielä lapsia sen kanssa?
Ja sitten tullaan itkemään uus-perheen onnea?
Et taida olla kovinkaan älykäs?
kumppani, että siitä eroaa???
Ja tehdä vielä lapsia sen kanssa?Ja sitten tullaan itkemään uus-perheen onnea?
että kumppaninsa käytös oli ok ja humalassakin voi olla lapsen kanssa?
Itse en päästäisi lasta tapaamisiin jos vaarana on, että humalainen sössöttäjä touhuaa lapseni kanssa.
vielä varmasti omia meikkejä? Ei toisten meikkejä saa lainata, sen vertaa oo tajua?
Minä olisin ihan raivona jos kännissä ois lapseni kans oltu, oli se sitte kuka tahasa.
ja miks tuon ikäiselle meikkiä? Ei tulis mieleenkää. VArmasti turhauttaa sua ap!
poskiaan tyhjällä puuterihuiskulla...
Mitä jos vain soittaisit tuolle tyttöystävälle ja pyytäisit, ettei laittaisi hankalasti poistettavia meikkejä. Kerro että lasten kanssa voi "leikkiä" asioita, ei niitä tarvitse oikeasti tehdä.
Kaksivuotiaana meidän poika joi kahvia. Kaadoin maitopurkista maitoa mukiin ja sitten leikittiin, että se oli kahvia.
enkä kyllä tykkää et samoja ripsareita käytetään.
meikkaamista vastaan ei oo mitään, kyllä oma tyttärenikin laittelee antaumuksella luomivärejä ja huulipunia itselleen ja pikku veikalleen.. onhan vesi keksitty.
olikin näköjää jo moni kirjoittanut samaa, en koko ketjua heti lukenut, sori kun tuli tota toistoo..
t.29
Minun mielestäni pahinta oli se humala, en ikinä päästäisi lastani tapaamaan ketään humalaista! Tuosta todellakin voi lastenvalvojalle soittaa.
Ripsari ei niin paha, mutta paha kuitenkin. Puuteria voi lapsen kanssa huiskutella ja vaikka poskipunaa.
kumppani, että siitä eroaa??? Ja tehdä vielä lapsia sen kanssa? Ja sitten tullaan itkemään uus-perheen onnea?
Olisin minkäkin hermostunut 3-vuotiaan meikkaamisesta. Kertoisin tämän exälle ystävällisesti mutta tiukasti jotta välit säilyvät. Exä ei varmaan ajatellut tulehdusriskiä kun ei itse meikkiä käytä. Ilmoittaisin myös että jos vielä juovat itsensä humalaan kun lapsi on heillä ottaisin yhteyttä viranomaisiin keskustelemaan huoltajuudesta.
joka meikkejä käyttää tulisi tietää tämä ettei toisten meikkejä lainata. Meillä oli tytöt maalanneet ittesä naapurin tytön meikeillä ja kyllä meillä mieskin tajusi ettei toisten meikkejä lainata, itseasisassa se oli mies joka eka puhuttelun tytöille piti ja selitti takkaan miksei, ei koskaan, saa lainata toisten meikkejä. Minä en tästä puhuttelusta tiennyt heti ja pidin toisen perään.:) Meni asia varmasti perille, ja sanoin vielä naapurinkin tytölle miksei se saa lainata meikkejään toisille.
Tiukkis olen kyllä. Ainakin tässä asiassa.
Eihän aikuisetkaan saisi lainata toisten ripsreita! Tuskin oli lapselle omaa ripsaria ostanut?! Ite olen TOSI tarkka, kun olen hoitanut sokeutunutta nuortan naista, joka sai ilmeisesti jonkun kaverinsa ripsarista pahan tulehduksen.
Kännisyys vielä pahempi asia!
terv. tiukkis
sitä mainosta, jossa pieni tyttö sanoo, että "musta on tosi kiva kun äiti tanssii mun kanssa, äiti on tosi hyvä tanssija, mutta sitten se tulee ja halaa mua liian lujaa, se tuntuu musta tosi kurjalta".
Löytyy täältä: http://lastenseurassa.fi/Alko_Vanhempien_Vastuu_Mother_and_Daughter_30s… .
onko juonut vaan "muutaman" meillä on humalan suhteen lasten läsnäollessa 0-toleranssi. Siis yhden kaks sauna olutta/siiderin voi juoda, koska siitä ei humallu, mutta kännijuominen ei ok.
En siis myöskään hyväksyisi jos etäisän luona läträtään lapsen läsnäollessa varsinkaan jos lapsi vielä hereilläkin. (ap:han kertoi että oli ihan juubassa tyttöystävä kun lapsi tuotiin kotiin)
Ihan turhaan tässä ketjussa on lähiäitiä syyllistää ja haukkua nipottajaksi. Kukatahansa täysjärkinen ihminen ymmärtää että ensinnäkään 3-vuotiaalle ei laiteta ripsiväriä joka jonkun muun käytössä (täysin tarpetonta, aine hankala poistaa, tuntuu ripset varmasti lapsesta oudooilta alkuksi ja sitten vielä lisäksi tulehdusriski)
Ja sitten vielä tuo känni.
Jep, eli jos meillä olisi noin käynyt niin lastenvalvojaan ottaisin yhteyttä. Pyytäisin laittamaan ylös soiton. Sitten keskustelisin isän kanssa ja selittäisin mikä meni pieleen ja sanoisin että jos toistuu niin sitten haen valvottuja tapaamisia/nainen ei ole paikalla kun lapsi on.
Eli kerran menee vielä tyhmyyden piikkiin, toista kertaa en katsoisi läpi sormien.
Ei ole nipottamista jos huolehtii oman lapsen turvallisuudesta ja turvallisuuden tunteesta silloinkin kun lapsi on toisen vanhemman luona.
Ja teille ydin perhe ihmisille tiedoksi, asia ei ole sama jos se tapahtuisi ydinperheessä.
Eroperheiden lapset joutuvat käsitelemään hyvin erilaisia tuntemuksia ja yksi on juuri tuo aiemmin sanottu miellyttämisen tarve.
Eli moni lapsi haluaa kaikintavoin miellyttää vanhempaansa jota näkee harvemmin.
Eli vaikka tyttö on sanonut että on kivaa niin ei välttämättä ole sitä oikeasti ollut. Eikä sitten ainakaan ole ollut kun meikkejä poistettiin.
onneksi mulla on ydinperhe ja kaksi poikaa.
Meidän 3v oli ihan liekeissä, kun mun sisko meikkeineen oli kylässä. Lapsi oli ikionnellinen, kun sai kokeilla jotain tököttejä. Todennäköisesti lapsellasi oli ihan oikeesti hauskaa, eri asia tietty, oliko ripsivärin laitaminen kauheen fiksua. Mutta ehkä se exän nyxä ei (lapsettomana?) tajunnut, että sen peseminen pois ei ole ihan yhtä helppoa kuin aikuiselta. Ja mitä exääsi tulee, mitäpä miehet yleensä tajuais meikkien päälle. Ja "kännissä" olemiseen - minäkin olen tänään ottanut muutaman, pari lasia punkkua. En ole kännissä.