Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksän uusi tyttöystävä meikkasi 3-vuotiaan humalassa.

Vierailija
08.09.2009 |

Miten reagoida? Tai siis muka "muutaman" oli vaan juonu. Tekeekö kukaan täysipäinen tuollaista? Tyttö tuli kotiin ripsarit yhä silmissä - millä poistan? tavallinen silmämeikinpoistoaine? Eksän mielestä pitäs ottaa huumorilla, tytöillä oli muka hauskaan:(((

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää jotka vetää herneen nenään on katkeria:(

Vierailija
22/61 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitään täyttä sotamaalausta en haluaisi omalle 3-vuotiaalleni laitettavan!

Tavismeikit ovat kauheita "myrkkyjäkin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos humalassa oli!

Vierailija
24/61 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi 3- vuotiasta pitäisi meikata???? Edes huumorilla.

Kynsilakan vielä ymmärrän ja jonkun värillisen huulirasvan/huulipunan joka leikin jälkeen pyyhitään pois. Mutta RIPSARIA????

Tajuaako exä, että ripsari tuon ikäisellä voi tehdä hallaa silmälle? Idiootti.

Vierailija
25/61 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia ei saisi meikata....? o_O

Vierailija
26/61 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin viime viikolla meidän 3v:lle ja vajaa 2v:lle huulipunaa. kynsilakkaakin on ollut molemmilla. ja luomiväriä. voi ei, tytöt tykkää matkia mitä äiti tekee. tytöillä varmasti oli hauskaa oikeasti.

peset vedellä ja saippualla niin lähtee.

Vierailija
27/61 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olis vesi :D

Vierailija
28/61 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäisin jos tyttö olisi vanhempi, mutta 3v on liian nuori. Toisekseen ihmettelen miksi aikuiset ovat lapsen aikana humalassa.

Exäsi kuulostaa myös aika lapselliselta.

Sinuna soittaisin huomenna lastenvalvojalle ja kysyisin, miten jatkossa estää nuo.

Itse suhtaudun varsin pitkämielisesti etävanhempien touhuihin, suurin osa tämänkin palstan "lapsen isä teki sitä ja tätä, kuinka voin estää" aloituksista on turhanaista hysteriaa, mutta ap:n tapauksessa tuo ei mielestäni ollut ok.

Holtitonta touhua.

Vierailija
29/61 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäisin jos tyttö olisi vanhempi, mutta 3v on liian nuori. Toisekseen ihmettelen miksi aikuiset ovat lapsen aikana humalassa.

Exäsi kuulostaa myös aika lapselliselta.

Sinuna soittaisin huomenna lastenvalvojalle ja kysyisin, miten jatkossa estää nuo.

Itse suhtaudun varsin pitkämielisesti etävanhempien touhuihin, suurin osa tämänkin palstan "lapsen isä teki sitä ja tätä, kuinka voin estää" aloituksista on turhanaista hysteriaa, mutta ap:n tapauksessa tuo ei mielestäni ollut ok.

Holtitonta touhua.

Vierailija
30/61 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistaisin ripsarin laittamalla apteekin perusvoidetta, ainakin aqualan L sopii, vanulappuun ja pyyhkimällä sillä. Sen jälkeen vedellä huuhtelu.

Vierailija
31/61 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nyt ei haittaisi tuo meikkaaminen, mutta kyllä mua risoisi jos mun lasten kanssa riehuisi joku känninen nainen/mies.

Vierailija
32/61 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoja tyttöjen juttuja. Onhan 3-v nuori, mutta kyllä meilläkin on prinsessaleikeissä ton ikäisenä huulipunaa ym laitettu.

Vierailija
33/61 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni kenelläkään oo oikeutta mun 3v lasta alkaa meikkaamaan, etenkään kännissä,oli sitten kyseessä eksän uusi tai mummo tai eksä itse. ap

Vierailija
34/61 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla ei tosiaankaan mitään ollu tätä ko. naista vastaan, aiemmin ajattelin että ihan kiva tyttö. ap

Vierailija
35/61 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nyt ei haittaisi tuo meikkaaminen, mutta kyllä mua risoisi jos mun lasten kanssa riehuisi joku känninen nainen/mies.

Tästä sietää jo hermostua :(

Vierailija
36/61 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapseni läsnäollessa otetaan alkoa, ripsivärin tunkeminen lapselle on typerää mutta humalassa tai edes hiprakassa oloa en sallisi.

Vierailija
37/61 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ripsarit ehkä vähä liikaa, tosi epähygienistä kuitenkin!!!ja 3 vuotiaalle ei tosiaankaan. joku kynsilakka vielä menee ja huulipuna, mut ripsari.oispa kiva kun se känniakka olis tökänny silmään sen ripsarin :(

Vierailija
38/61 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi käydä hullusti. Minä kyllä vetäisin herneet nenään.

Vierailija
39/61 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaansa? Mitäs jos tyttö saa silmätulehduksen. Kynsilakka ym ihan eri asia.

Ja tosiaan aikamoinen riski humalaisen heilua lapse silmien ympärystää sorkkien

Vierailija
40/61 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän aikuisetkaan saisi lainata toisten ripsreita! Tuskin oli lapselle omaa ripsaria ostanut?! Ite olen TOSI tarkka, kun olen hoitanut sokeutunutta nuortan naista, joka sai ilmeisesti jonkun kaverinsa ripsarista pahan tulehduksen.

Kännisyys vielä pahempi asia!

terv. tiukkis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän