Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas on työhaastattelussa käyty

Vierailija
29.07.2026 |

Kallista on näin kovilla bensan hinnoilla käydä livehaastatteluissa. Kelastakaan ei saa sentin senttiä ylimääräistä, vaikka meni yli 20 euroa bensaan. Kovin pitkään ei rahat riitä hakea töitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä vaikutti haastattelu, jäikö myönteinen fiilis?

Vierailija
2/11 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 haasateltavaa tänään. Olin eka. Kuka vaan haastatelluista voi sen työn hoitaa, koska netin kautta hakemuksia oli tullut ilmeisesti lähemmäs sata. Jälkeeni oli kymmenen vuotta nuorempi hakija ja varmasti ihan yhtä hyvä kuin minäkin. Kivan oloinen työpaikka oli ja yksi haastattelija oli johtaja itse, eikä rekryfirman porukka. Se harmittaa, että työttömiä syyllistetään lasikoiksi, mutta oikeasti tämä hakeminen on tosi kallista. Tämäkin hakumatka tuli kaikkiaan maksamaan ainakin 40 euroa, kun lasketaan auton kulut, meikit, vaatteet, kampaaja, kynnet... Se on iso lovi yleistuesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin haastattelus viime viikolla. Sanottiin että olis hyvä että olisi puku päällä. Menin tavallisis verkkareissa ja hupparissa. Kysyin et mitä varten raksatöissä tarvii pukua mutta ei vastannut. Sitten sanoin että voisi sen haastattelun hoitaa paremminkin eikä kiinnittää vaatteisiin huomiota.

Vierailija
4/11 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 haasateltavaa tänään. Olin eka. Kuka vaan haastatelluista voi sen työn hoitaa, koska netin kautta hakemuksia oli tullut ilmeisesti lähemmäs sata. Jälkeeni oli kymmenen vuotta nuorempi hakija ja varmasti ihan yhtä hyvä kuin minäkin. Kivan oloinen työpaikka oli ja yksi haastattelija oli johtaja itse, eikä rekryfirman porukka. Se harmittaa, että työttömiä syyllistetään lasikoiksi, mutta oikeasti tämä hakeminen on tosi kallista. Tämäkin hakumatka tuli kaikkiaan maksamaan ainakin 40 euroa, kun lasketaan auton kulut, meikit, vaatteet, kampaaja, kynnet... Se on iso lovi yleistuesta.

Meikit vaatteet ksmpaajat kynnet… täähän on päivän paras provo 😂😂

Vierailija
5/11 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin haastattelus viime viikolla. Sanottiin että olis hyvä että olisi puku päällä. Menin tavallisis verkkareissa ja hupparissa. Kysyin et mitä varten raksatöissä tarvii pukua mutta ei vastannut. Sitten sanoin että voisi sen haastattelun hoitaa paremminkin eikä kiinnittää vaatteisiin huomiota.

Sinä puhut täyttä puutaheinää, potaskaa ja suoraa paskaa.  

Vierailija
6/11 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kynsien laitto ei maksa yhtikäs mitään. Siistit, puhtaat ja lyhyet.

Vierailija
7/11 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspinnan työtehtäviin ei todellakaan pääse haastattelusta, jos ei ole huoliteltu. Vaatteidenkin pitää olla laadukkaita, joko ajattomia tai uutta muotia. Ei riitä, että ostetaan korkkarit Prismasta. Pitää osata niillä myös kävellä. Ihan pelkkä perushygienia ei riitä. Työhaastattelu on kilpailutilanne ja kilpailu on kova.

Vierailija
8/11 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeeni oli kymmenen vuotta nuorempi hakija 

Kysyitkö vai mistä tiedät?

Vierailija
9/11 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekrytoijat katsovat autonkin ja miten kävelet sisään. Jos ajat likaisella 2005 vuoden perhefarmarilla pihaan ja panet tupakaksi, niin ihan sama vaikka lähdet takaisin kotiin.

Vierailija
10/11 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän sen usein näkee ihan naamasta. 

Vierailija
11/11 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvioin iän. Ehdimme hetken jutellakin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi