Kysymys yh- äideille
Harrastatteko yhdenillan/-yönjuttuja ja kuinka usein?Minkä ikäinen/ikäisiä lapsesi ovat?
Kommentit (15)
Miksi harrastaisin nyt kun olen yh?
harrastaa niitä ihan tarpeeksi ennen vauvaa, nyt elämässä tärkeempääkin. Ei kiinnosta.
enkä ole koskaan eläissäni harrastanut yhdenyön juttuja :) Aina ollut pitkiä suhteita.
En ole ikinä kokenut yhden illan suhdetta. Seksiä on aina edeltänyt suhde.
Yhden illan juttuja siinä mielessä, että yhteen iltaan on jäänyt, mutta aina olen kyllä ihmisen entuudestaan tuntenut. Eli ns. ravintolasta pokattuja en harrasta.
Nyt pitkään ollut ns. "vakipanot", pari tyyppiä joiden kanssa seksiä sitoumuksetta silloin kun sille päälle satutaan =).
*huoh* minusta on vissiin tulossa mies
mutta kun olin, niin joskus tuttujen miesten kanssa oli yhden yön juttuja..
En uskaltaisi koskaan lähteä baarista kenenkään tuntemattoman matkaan, taikka tuoda tuntemattomia miehiä luokseni.
En ole koskaan harrastanut yhden yön suhteita, mutta minulla on ollut yksi seksisuhde (sitä tosin et kysynyt) En usko että tulen harrastamaankaan koska minun kohdallani hyvä seksi vaatii tunteet.
Ennen lasta (4v) harrastin ja lapsi sai alkunsakin sellaisesta. Nyt en enää viitsi ottaa uutta riskiä au-lapsesta.
...harrastin! Oli pari kolme "vaki" seksikumppania, mutta harrastin myös yhden illan juttuja! Kerran kuussa niitä, kun pääsin itse kylille! Yhtäkään yhdenillan juttua en kyllä kotiini kuljettanut! Lapseni olivat tuolloin 2-4vuoden välillä...
Lapset 5 ja 3.
Olen aina kotona tai töissä. Juhlimassa ilman lapsia olen käynyt viimeksi toukokuussa ja silloinkin kotiin klo 21. Edellisestä kerrasta olikin sitten puolitoistavuotta ja seuraavaan kertaan menee varmasti se toinen puolitoista.
Lapset ei ole koskaan yökylässä edes isällään.
Vaikka saisinkin vapaan vuorokauden niin viimeisenä sitä seksin hakuun käyttäisin. Kyllä mielummin vaikka herkuttelisin kotona, avaisin viinipullon ja katselisin ihan rauhassa jotain hyvää leffaa.
En ole koskaan harrastanut yhden yön suhteita.
eron jälkeen pyörittelin miehiä miten sattuu. yhdessä vaiheessa mulla oli 4 hoitoa samaan aikaan. Nyt seurustelen ja luulen löytäneeni onnen :)
En harrasta yhdenillan juttuja. Syitä on kaksi. En pääse ikinä minnekään, kun ei ole lapsenvahtia ja lasten isä ei ota lapsia ilman minua. Ja toinen syy on, että minulla seksi vaatii luottamusta ja tunteitakin, joten ei minulta onnistu.
En ole enää yh, mutta olen joskus ollut, niin rohkaistaudun vastaamaan. En ole koskaan harrastanut yhdenillan juttuja, lyhyin seurustelusuhteeni on ollut 3 v.