Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis maksaako kuntosalilla käynti satoja euroja vuodessa!?

Vierailija
30.12.2022 |

Ei hitto, oon ajatellut että kuntosali maksaa muutaman kympin vuodessa, kun ei kuitenkaan ole kuin huone jossa käydään heilumassa,eivätkä ne laitteet niin kalliita edes ole, mutta puhuttiin työkaverin kanssa mihin käytti e-passinsa (200€)niin kertoi että kuntosaliin. Olin että kuinka paljon se oikein maksaa niin 300-800€ vuodessa. Ei hitto pystyis näillä omilla palkoilla haaveillakkaan, ei todellakaan ole niin paljoa ylimääräistä rahaa. Sen ymmärrän että kun käyn laskettelemassa, päivä maksaa nelisen kymppiä, mutta siinä on sentään päivässä miljoona kwh kuluttava hissi ja rinteiden kunnostusta, työntekijöiden palkkoja jotka maksaa, mutta joku kuntosali.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhälistölle on omia pommisuojasaleja joissain kaupungeissa ja siellä vuosimaksu taitaa olla alle satasen.

Vierailija
2/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustappa kuntosali, jonka kuukausihinta on nyt sitten vaikka 1,5€, niin tuun heti sinne. Ja siis niin, että kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein maksaa 20-30 e kk. Ne halvimmat siis.

Vierailija
4/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maksaa ainakin minulla vähän yli 400 euroa vuodessa, mutta kunnon tilava ja puhdas sali, jossa laitteet pidetään kunnossa.

Vierailija
5/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhälistölle on omia pommisuojasaleja joissain kaupungeissa ja siellä vuosimaksu taitaa olla alle satasen.

uimahalllin salit...

Vierailija
6/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku mäki, jossa on lunta.

Wtf

Miten voi maksaa mitään????

Vierailija
7/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

300-600€/vuosi on varmaan se haarukka. Aika pieni panostus omaan henkiseen ja fyysiseen kuntoon.

Vierailija
8/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaahan se, siitä kuntosalin pitämisestä kun on "vähän" muitakin kuluja kuin ne laitteet :D

Vierailija
9/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa niihin menemään vaikka tonneja. Itse käyn kaupungin uusituilla saleilla ja vuosilippu niihin maksaa vajaat 200€. Ja ne laitteet ovat muuten ihan helvetin kalliita. 

Vierailija
10/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu salista. Jos on paljon ohjattuja treenejä ja ottaa koko paketin, voi mennä lähemmäksi tonni vaikka valitsisi halvimman vaihtoehdon. Mutta pelkällä rautasalilla kertamaksuilla ei välttämättä niin paljon mene. Itse olen ostanut kotiin erilaisia puntteja, kahvakuulia yms ja kuntopyörän ja lisäksi käyn ulkopaikoilla treenaamassa. Koronan aikaan tein näin enkä ole enää kaivannut salille takaisin. Halvemmaksi on tullut pitemmän päälle. Ohjattuja jumppia löytyy netistä maksutta. Toki katson mallia ja salilla kävin liikkeet läpi personal trainerin kanssa muutama vuosi sitten, joten teen liikkeet turvallisella tavalla. 

Vierailija
11/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hitossa teillä riittää rahat? Ei mulla riittäis mitenkään vaikka käyn töissä. En koskaan maksa mistään mitä ei ole pakko. En suoratoistopalveluista, en auton pesusta,en parturista, ei todellakaan ole varaa maksaa salista. Hyvä kun riittää rahat nytkään. Ap

Vierailija
12/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uimahalllin salit...

Minä käyn Vuosaaren uimahallin salilla, joka vasta kallis onkin. 60-70 e kk.

Vierailija
13/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hitossa teillä riittää rahat? Ei mulla riittäis mitenkään vaikka käyn töissä. En koskaan maksa mistään mitä ei ole pakko. En suoratoistopalveluista, en auton pesusta,en parturista, ei todellakaan ole varaa maksaa salista. Hyvä kun riittää rahat nytkään. Ap

Käyn töissä, joista saa palkkaa. Ihan hyvin riittää kaikkeen rahat ja jää vielä säästöön. En ymmärrä tuollaista kitkutusta. Siinähän jää elämä elämättä.

Vierailija
14/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla Työnantaja antaa liikuntaseteleitä. Mutta eihän sitä tarvitse kerralla maksaa, vaan kuukausittain.

Vierailija
15/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaahan se, siitä kuntosalin pitämisestä kun on "vähän" muitakin kuluja kuin ne laitteet :D

Mitä ne ovat? Vesi, sähkö, vuokra? Nopeasti maksettu.

Vierailija
16/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhälle luuserille kaikki on kallista

Mieti paljonko menee vuodessa jos käyt kahvilassa kerran päivässä juomassa kahvin.

Tai paljonko netflix, puhelinliittymä tms maksaa vuodessa.

Vierailija
17/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa mitään kun menee Kapungin lähiöiden urheilupuistoihin.Ulkona on joka lähtöön kuntolaiteet,ohjeet ja tieto mihin kehon osaan vaikuttavat.Ilmasia päsy sinne 24h. 12 kukautta. Joku motti kauunien kuntosaleja pomisuojissa. Onko nissä käynnyt itse koskaan? Kanataa mennä katsomaan ja todella siellä aktivikävijät opastaa,nevoo aloittelijaa ainakin Itä-Helsingissä!,Jos ei kestä ulkona joka säällä ilmaiset kuntolaiteet käyttää?

Vierailija
18/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten sulla on tosi pienet tulot. Hanki paremimin palkattu työ. Onko auto muuten pakollinen vai sekin liikkumistasi vähentävä turhake?

Vierailija
19/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne ovat? Vesi, sähkö, vuokra? Nopeasti maksettu.

Joo-o, ihme ettei ne omistajat vuole kultaa.

Vierailija
20/94 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne laitteet maksaa monta tonnia per kappale.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme