Mistä niitä kunnon naisia löytää?
Olen nyt käynyt kolmilla nettitreffeillä, ja ikävää sanoa, mutta pelkkiä jakojäännöksiä on tullut vastaan.
Kommentit (107)
Mitä toi "Touche! En garde!" tarkoittaa. Jääkö nainen treffeillä nuolemaan näppejään, jos ei tiedä tätä?
Nojoo, ei tietenkään voi itseään täydellisesti kuvailla, sehän on selvää. Itse olen joskus miettinyt että onko ihmisillä tosiaan niin huono itsetuntemus että kuvittelevat olevansa vaikkapa iloisia ja avoimia vaikka todellisuudessa ovat kaikkea muuta. Nämä siis ihan keksittyinä esimerkkeinä.
Myös normaali paino tuntuu olevan sekä miehillä että naisilla aika venyvä käsite, ylöspäin lähinnä. :D
Osuma! Suojaus!
Eli siis osuman jälkeen huudetaan touché. Sen jälkeen huudetaan En garde, hiukkasen niinkuin "valmiina", ja otetaan varoasento.
Mitä toi "Touche! En garde!" tarkoittaa. Jääkö nainen treffeillä nuolemaan näppejään, jos ei tiedä tätä?
Älä viitsi. :D
Epäilen hänen jäävän kokonaan vaille naisseuraa, tasokasta tai tasotonta.
ei edes todennäköisesti mitään pahantahtoista.
"Avoin ja sosiaalinen" esimerkiksi on hyvin venyvä käsite, paino tai ikäkin heittää jne. Olen myös tavannut säkenöiviä keskustelijoita, jotka eivät muodosta tavattessa kokonaisia lauseita.
Nojoo, ei tietenkään voi itseään täydellisesti kuvailla, sehän on selvää. Itse olen joskus miettinyt että onko ihmisillä tosiaan niin huono itsetuntemus että kuvittelevat olevansa vaikkapa iloisia ja avoimia vaikka todellisuudessa ovat kaikkea muuta. Nämä siis ihan keksittyinä esimerkkeinä.
Myös normaali paino tuntuu olevan sekä miehillä että naisilla aika venyvä käsite, ylöspäin lähinnä. :D
Ap on toivottoman tylsä. Epäilen hänen jäävän kokonaan vaille naisseuraa, tasokasta tai tasotonta.
ei sen takia mitä sanot, vaan koska tämä paljastaa koko tapasi reagoida kun olet epävarma.
Et vain tiedä minun tylsyydestäni tai sen puutteesta mitään - ja minä en koskaan ryhtyisi suhteeseen, jossa minun tehtäväni on "jänskättää" sinua. :DDDDD
Ap on toivottoman tylsä. Epäilen hänen jäävän kokonaan vaille naisseuraa, tasokasta tai tasotonta.
Olipa "tasokkuus" mikä tahansa, heillä on tapana ylentää itsensä ja tutkailla naisia ikäänkuin hankittavina hyödykkeinä, arvioidaan kyvyt ja kelpoisuus, sitten otetaan käsipuoleen ja jos ei arvio pidä paikkaansa, mäkeen vaan.
Ei kuulosta siltä, että henkilö oikeasti osaa välittää ja kiinnostua.
Minä olen viallinen nainen monessa mielessä ja haluan viallisen miehen, sellaisen, joka minulle sopii. Tämä AP ei herätä yhtään positiivista värettä, lähinnä yököttää tuommoisten olemassaolo.
ja ihmettelen, että miten voi olla että ihminen jonkun listan kanssa odottaa "sitä oikeaa".
Siis eikö se oikea ole se, joka saa sukat pyörimään jaloissa, se jonka tapaamista odottaa perhoset vatsassa... Mitä siinä on väliä jollain ominaisuus-listoilla...?? Aa, muuten ihan kiva, mutta kun ei ole yhtä empaattinen kuin minä niin ei maha mittään... Joskus jopa vastakohdat viehättävät. Eikö?
seurakunnasta. esim Raamattupiiristä
Miksipä ei, jos ovat valmiita hyväksymään ateistin karvoineen päivineen ilman käännytysyrityksiä ja välillä tuhma seksikin kiinnostaa. :D
Kunnolliset naiset on uskovaisia, Harvempi niistä haluaa ateistia.
Ja hyväksyisin ateistin jos tämä vastaavasti hyväksyisi minun uskoni.
Vika ei ole minussa itsessäni tässä asiassa. Voin ihan rauhassa odottaa sen kunnon naisen, ja jos sellaista ei tule, olen mieluummin kokonaan ilman.
Minua eivät ole naisert jättäneet. En ole myöskään nettitreffeillä saanut rukkasia. Olen sanonut kauniisti "EI kiitos", tai jättänyt vain ottamatta yhteyttä ja yhteydenpito on hiipunut.
Todennäköistä on se, että tulevan puolisoni löydän työn parista - siellä on jo valmiiksi ollut hieman selulontaa, ja työtä tehdessä tutustuu toisen hyviin ja huonoihin puoliin.
Oletteko te aina näin epäystävällisiä, vai vastaako täällä joku itsetunto-ongelmainen useita kertoja?
Et ole tainnut erityisemmin seurata palstaa. Tuntuu että aika moni on täällä purkamassa omia harmejaan toisiin. Ei täällä parane kirjoittaa mitään jollei ole varautunut hyvinkin ilkeisiin haukkuihin.
Ps. Mielestäni listasi oli täysin kohtuullinen.
minä vastasin kysymykseen millainen kunnon nainen olisi. :D
Ja totta kai tuo on se ensimmäinen ajatus, joka heitetään ulos ikkunasta, jos alkaa kipinöidä.
AP
ja ihmettelen, että miten voi olla että ihminen jonkun listan kanssa odottaa "sitä oikeaa".
Siis eikö se oikea ole se, joka saa sukat pyörimään jaloissa, se jonka tapaamista odottaa perhoset vatsassa... Mitä siinä on väliä jollain ominaisuus-listoilla...?? Aa, muuten ihan kiva, mutta kun ei ole yhtä empaattinen kuin minä niin ei maha mittään... Joskus jopa vastakohdat viehättävät. Eikö?
Tosiasia kuitenkin on, että suhteesta ei tule mitään, jos lähdetään täysin eri maailmoista. Lika barn leka bäst, kuten jo todettiin.
Olen ollut uskollinen, ja sanonut siksi ei. Siitä mr. No. :D
Ikävää, jos olemassaoloni yököttää.
Sivumennen sanoen, jokainen joka hakee "tasokasta" seuraa on vähemmän "tasokas". Olen pahoillani jos olen loukannut sinua.
Olipa "tasokkuus" mikä tahansa, heillä on tapana ylentää itsensä ja tutkailla naisia ikäänkuin hankittavina hyödykkeinä, arvioidaan kyvyt ja kelpoisuus, sitten otetaan käsipuoleen ja jos ei arvio pidä paikkaansa, mäkeen vaan.
Ei kuulosta siltä, että henkilö oikeasti osaa välittää ja kiinnostua.
Minä olen viallinen nainen monessa mielessä ja haluan viallisen miehen, sellaisen, joka minulle sopii. Tämä AP ei herätä yhtään positiivista värettä, lähinnä yököttää tuommoisten olemassaolo.
ehkä tämä on vain ennakkoluulo, jonka mielelläni todistaisin vääräksi.
Miksi tuhma seksi ei kiinnostaisi seurakunnasta löytynyttä naista?
luulevat itsestään NIIIN liikoja :)
Olen itse joskus netissä törmännyt tällaisiin, ja huh huh..
Se on hyvä, että löytyy itseluottamusta, mutta hiven itsekritiikkiä ei olisi myöskään pahitteeksi!
vaatimuslistoja. Itse kayttaisin kylla mielummin termia "toivelista". Minusta AP:n lista on ihan hyva ja aiheellinen, ihan samoja asioita hakisin miehesta, jos tarvetta olisi. Ja seurakunnasta minut olisi joskus loytanyt. :). Itse taytan kaikki muut kohdat paitsi tuon urakohdan. Meilla mina olen taysin tukenut miestani kun han on luonut uraansa.
Jos vauva-lehden AV palstalta etsit kyseista naista, et kylla tule sita loytamaan. Itse ulkomailla asuvana, ja koti-ikavan (Suomi-ikavan) iskiessa paras laake on tulla mahdollisimman nopeasti AV palstalle. Naita juttuja lukiessa Suomi-ikava karisee valittomasti, ja miten mukavalta paikalta tama nyk. asuinmaa ja sen ihmiset taas vaikuttavatkaan.
Ehdottaisin myos sita seurakuntaa. Mene sinne mukaan ja ole reilusti sita mita olet. Ja siita "tuhmasta seksista", mita se on ??? Kimppakivaan ei seurakunnan naiset varmaan ryhdy... :)
Täysin normaalia ihmistähän tuo hakee. Täysin samanlaiset toiveet olisivat itsellänikin, jos olisin sinkku. En oikein ymmärrä miten saat tuosta millään tavalla itseriittoista ihmistä, tai ihmistä, joka luulee liikoja itsestään.
Nämä ap:n kaltaiset miehet.. luulevat itsestään NIIIN liikoja :)
Olen itse joskus netissä törmännyt tällaisiin, ja huh huh..
Se on hyvä, että löytyy itseluottamusta, mutta hiven itsekritiikkiä ei olisi myöskään pahitteeksi!
Jos mietin tuttuja 30-40 v sinkkunaisia niin kohtalaisen hyvin kriteerit täyttyvät. Mistähän niitä löytäisi.. no työkuvioista ainakin, osa käy joskus pubeissa, lisäksi harrastavat liikuntaa. Nettitreffeillä kovin moni ei käy, ovat välillä pettyneet miesten tasoon. Ehkä sinun pitää tehdä itsestäsi niin houkutteleva nettiprofiili, että ne kunnon naiset lähestyvät sinua.
Vaatimuslistani:
1. Täytyy olla empaattinen ja ihmisläheinen. Sosiaalisuus on plussa, mutta ei pakollista. Paskiaisten kanssa olen jo seurustelua kokeillut. Ei toimi.
2. Pitää olla älykäs, sivistynyt, keskustelutaitoinen ja kiinnostunut asioista. Minulla se tarkoittaa yleisesti akateemista koulutusta, toki poikkeuksiakin hyväksytään, jos vastaan tulee. Tietty kirkasotsaisuus ja positiivinen elämänasenne on plussaa, kyynisyydestä tipahtaa miinuksia rajusti.
3. On hyvä pitää itsestään huolta, fyysisesti ja muutenkin. Silmää pitäisi miellyttää jollakin tavalla, mutta tapa voi olla persoonallinenkin.
4. Olisi hyvä olla sensuelli. Seksuaalisuus on osa parisuhdetta. Sensuelli voi olla monella tavalla.
5. Oma pesä pitää olla kunnossa - ei siis ongelmia huumeiden, päihteiden, talouden yms. kanssa. Urakaan ei ole pahitteeksi.
6. Lapsia saa toki olla.
Eilinen viini hieman päässä jyskyttää, mutta oli tultava katsomaan, miten tuli keskusteltua - enkä mitään peruuttaisi. Lomalla saa välillä vaihtaa vapaalle. :D
Kiitos, Roughis.
Toki jatkan etsimistä, ja tarkennan nettideittailua. Ehkä olin vain virittänyt odotukseni sen suhteen turhan korkealle. Olen itse asiassa sitä mieltä, että harrastusten parista se nainen löytyy. Taidanpa siis ryhtyä salsaamaan. :D
Vastauksena edellisiin - en tosiaankaan kuvittele löytäväni naista AV:lta. En ole tatuoitu jätkä. En myöskään kuljeskele tai ole koskaan tarkastellut ketään minkään listan kanssa, vaan vastasin yksinkertaisesti kysymykseen kunnon naisen ominaisuuksista.
Ihmettelen tätä negatiivisten tunteiden määrää, jota olen herättänyt. Naisille on ilmeisen uusi ja outo asia, että valinta ei osu kohdalle.
AP
Jos mietin tuttuja 30-40 v sinkkunaisia niin kohtalaisen hyvin kriteerit täyttyvät. Mistähän niitä löytäisi.. no työkuvioista ainakin, osa käy joskus pubeissa, lisäksi harrastavat liikuntaa. Nettitreffeillä kovin moni ei käy, ovat välillä pettyneet miesten tasoon. Ehkä sinun pitää tehdä itsestäsi niin houkutteleva nettiprofiili, että ne kunnon naiset lähestyvät sinua.
mutta usein todellisuutta on vain tartuttu kulmasta kiinni ja venytetty - tai kutistettu, aina tarpeen mukaan.
Kukaan ei ole suoranaisesti valehdellut, mutta ns. väärän lausunnon rajoilla on joskus menty. En haluaisi kauhean tarkasti yksilöidä, koska en tahdo loukata ketään.