Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä niitä kunnon naisia löytää?

Vierailija
03.08.2009 |

Olen nyt käynyt kolmilla nettitreffeillä, ja ikävää sanoa, mutta pelkkiä jakojäännöksiä on tullut vastaan.

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kunnon naisella voi olla terävä kieli? Sen kuvan saa ap:n herkkyydestä tuomita tuo yksikin vastaaja sarjaan "jakojäännös" yhden vastauksen perusteella...

Mulle ainakin on jäänyt epäselväksi, millaista naista ap hakee. Nuo vaatimukset/toiveet on todellakin kohtuullisia, mutta eivät kerro ap:n todellisista toiveista mitään. Tulee mieleen ihan mun ikisinkkuystäväni (naisia), joille kukaan mies ei ole riittävän hyvä. Kyllähän siinä sitten sinkuksi jääkin! :o

Vierailija
42/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän niitä siis olla koska on "varaa" vastapuoleltakin vaatia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole mielestäni mitään alempaa kastia.

Koulutuksen yhteydessä totesin, että yleensä tämä tarkoittaa akateemisuutta, mutta ei välttämättä.

Uraakin voi tehdä monella tavalla. Minä käsitän asian niin, että ei olla sosiaalipummeja. Minulla, kuten kaikilla muillakin akateemisesti koulutetuilla suuri osa tuttavista on pätkätyöläisiä. Joukkoon mahtuu koti-isejä ja yritysjohtajia.

Sensuellius on mielestäni kykyä arvostaa ja tahtoa näyttää ja käyttää omaa seksuaalisuuttaan, ja kuten sanottua, sen voi tehdä monella tavalla.

Ja todellakaan, eivät ole kauan vapaalla jalalla nämä naiset, ja siksipä se kultasuoni, jossa niitä liikkuu tulisi löytää.

Ei ole hyvä tahallisesti ymmärtää väärin.

Empatian ja sivistyksen ymmärrän, samoin itsestä huolehtimisen, mutta sitten pitäisi vielä olla akateemisesti koulutettu uraihminen ja sensuelli. Kyllä kiinnostaa, mitä tuo viimeisin tarkoittaa käytännössä. Minusta se on sitä "katsojan silmässä" -juttua, ellet sitten todella tarkoita tiettyä hempukkamaisuutta tyyliin koruja ja meikkiä, piukeita vaatteita, pitkiä, värjättyjä hiuksia sun muuta ulkonäön erityiskorostamista. Voisit kyllä mielellään hieman kommentoida vielä lisää sitä sensuellisuutta - ihan mielenkiinnosta.Vai tarkoittaako se vain sitä, ettet ole tavannut naista, joka veisi sinulta jalat alta pelkällä olemuksellaan?

Omakohtainen kokemukseni on sellainen, että ei varmaan todellakaan ole vapaalla jalalla nuo kohdat täyttäviä naisia kovinkaan paljon. Ainakaan he eivät ole siellä kauaa. Jos itseäni ajattelen, täytän kohdat muuten aika hyvin, mutta uraan en ole panostanut lasten saamisen jälkeen, kiitos empaattisuuden ja ihmisrakkauden ;). Akateeminen en ole myöskään, koska elämä on heitellyt toisin, enkä myöskään ehdi panostaa pienten lasten äitinä itseni trimmaamiseen.

Pidän itseäni todellisena Kunnon Naisena, mutta näköjään olen alempaa kastia joillekin - enkä usko, että sinä olet ainoa.

Siinäpähän te Kunnon Miehet etsitte unelmienne rinssessaa, voipi olla, että tuossa iässä pitää kriteerejä tarkistaa hieman, tai mikset siirry suoraan niihin, joita on vielä enemmän vapaana: parikymppisiin.

Vierailija
44/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkentaisin tuota mainintaani, ettei tuollaisia naisia ole vapaalla paljoa. Nimenomaan siksi, ettei heitä ole paljoa ylipäätäänkään. Monenlaisia kombinaatioita meitä naisia on, ja jos on noin paljon tiukkoja vaatimuksia - olivatpa ne millaisia tahansa - alkaa harava olla aika tiukka. Ihan sama, kuin esittäisit vaikkapa listallasi, että

- yli 175 cm

- pitkät tummat hiukset

- liikavarpaat

- töissä kahviossa

- ehdottoman rehellinen ja

- huonoja kokemuksia miehistä.

Harva on tuota kaikkea.

Vierailija
45/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmi ja ironia huumorin lajeina ovat juuri sitä ns. parasta A-luokkaa.

AP

Eikö kunnon naisella voi olla terävä kieli? Sen kuvan saa ap:n herkkyydestä tuomita tuo yksikin vastaaja sarjaan "jakojäännös" yhden vastauksen perusteella...

Mulle ainakin on jäänyt epäselväksi, millaista naista ap hakee. Nuo vaatimukset/toiveet on todellakin kohtuullisia, mutta eivät kerro ap:n todellisista toiveista mitään. Tulee mieleen ihan mun ikisinkkuystäväni (naisia), joille kukaan mies ei ole riittävän hyvä. Kyllähän siinä sitten sinkuksi jääkin! :o

Vierailija
46/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkentaisin tuota mainintaani, ettei tuollaisia naisia ole vapaalla paljoa. Nimenomaan siksi, ettei heitä ole paljoa ylipäätäänkään. Monenlaisia kombinaatioita meitä naisia on, ja jos on noin paljon tiukkoja vaatimuksia - olivatpa ne millaisia tahansa - alkaa harava olla aika tiukka. Ihan sama, kuin esittäisit vaikkapa listallasi, että

- yli 175 cm

- pitkät tummat hiukset

- liikavarpaat

- töissä kahviossa

- ehdottoman rehellinen ja

- huonoja kokemuksia miehistä.

Harva on tuota kaikkea.

Vierailija
47/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat ominaisuuteni, ja kukaan ei niitä uskonut. :D

Toisaalta en ole etsimässä naisia täältä, joten en esittele täällä myöskään omia ominaisuuksiani.

Miksikö siis kirjoitan tänne? Tämä on mielenkiintoinen palsta. :D

Missä viipyy lista AP:n valtavan hyvistä ominaisuuksista? Täytyyhän niitä siis olla koska on "varaa" vastapuoleltakin vaatia ;)

Vierailija
48/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten, mutta minulla on vakava sairaus. Sen vuoksi myös työura ja työkyky ovat mennyttä. Miltäs kuulostaa.

Vierailija
49/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelle tahansa. Este se ei kuitenkaan ole - paljon riippuu miten se vaikuttaa sinun elämääsi/meidän elämäämme.

Vierailija
50/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeellistä ollut. Mielestäni täytän itse nuo kriteerit ja mikäli olisin etsimässä miestä, painottaisin hyvin samantyyppisiä asioita.

Vierailija
51/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni täysin asiallisia.

Ei tuossa ap:n toivelistassa mitään ihmeellistä ollut. Mielestäni täytän itse nuo kriteerit ja mikäli olisin etsimässä miestä, painottaisin hyvin samantyyppisiä asioita.

Vierailija
52/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä nyt ilmeisesti puhuta mistään maajussista - vai puhutaanko? :D

Täällä av:llahan saa ilta toisensa jälkeen lukea naisista, jotka tietävät mitä etsivät, vaan eivät löydä. Itse taas olen lukuisat kerrat hokenut, että en ketään edes etsi - eikä siltikään kukaan kiinnostava könsikäs ole vastaan tullut, vaikka nimenomaan hikipäisestä etsinnästä luovuttua "flaksin" piti käydä...

Juu, mutta oma elämänkokemus on osoittanut sen, että miesten on ollut jokseenkin helpompi pariutua. Ainakin omalle exälleni (ja av-raadin mielestä miljoonalle muullekin miehelle) uuden kottaraisen seura on löytynyt -PIM- tuosta vaan! Olen monesti miettinyt, mistä se johtuu. Tämä aloitus ainakin kumosi yhden miehen osalta teoriani siitä, että miehet ottavat sen kenen saavat, kunhan vähän hameen helma viuhahtaa.

Minun osaltani miehelle esittämäni "kriteeristö" on kutakuinkin ap:n toivelistan kaltainen. Ehkä meille krantuille käy heikosti näillä parisuhdemarkkinoilla, joissa nopeat syövät hitaat ja kyynärpäätä saa käyttää hiljaisempien tieltä raivaamiseen...

Onneksi on lapset jo sentään tehty :)

Vierailija
53/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ap:n toivelistassa mitään ihmeellistä ollut. Mielestäni täytän itse nuo kriteerit ja mikäli olisin etsimässä miestä, painottaisin hyvin samantyyppisiä asioita.

Lista vaikutti tervejärkiseltä ja inhimilliseltä. Jotakuinkin tuollainen voisi olla omanikin, jos olisin "markkinoilla" (kuvottava ilmaisu sinänsä).

Toivotan menestystä eli sopivan ihmisen kohdalle osumista!

Vierailija
54/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen muuten erittäin empaattinen - ja hieman provosoin tuolla "jakojäännös" -sanalla, tiedän, mutta en pahantahtoisesti.

Mulla ei mielikuvitus riitä.

Vierailija
55/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksenani ei ollut loukata. Intentioni ei siis ollut pahantahtoinen.

Pyysin tätä jo anteeksi.

Ja minä olen muuten erittäin empaattinen - ja hieman provosoin tuolla "jakojäännös" -sanalla, tiedän, mutta en pahantahtoisesti.

Mulla ei mielikuvitus riitä.

Vierailija
56/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen, jolla samanlaiset vaatimukset kuin sinulla. Esitin vaatimukseni eräällä treffipalstalla ja sain miehet suuttumaan, heh. Näköjään ei suomalaisen miehen itsetunto kestänyt naista, joka tietää mitä haluaa. Mistä päin olet, ap?

Vierailija
57/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen, jolla samanlaiset vaatimukset kuin sinulla. Esitin vaatimukseni eräällä treffipalstalla ja sain miehet suuttumaan, heh. Näköjään ei suomalaisen miehen itsetunto kestänyt naista, joka tietää mitä haluaa. Mistä päin olet, ap?

Vierailija
58/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Tampereella, eli liian kaukana... Minua huvittaa monen naisen närkästynyt reaktio ap:n esittämiin "kriteereihin". Mielestäni on aivan ok odottaa kumppaniltaan tiettyä tasoa jos myös itse tietää olevansa vaatimustensa kaltainen. Sillä "lika barn leka bäst", eller hur?

Vierailija
59/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että otsikossa hän etsii kunnon naista. Tuo lista kuvaa kuitenkin jotain muuta kuin perinteisesti ymmärrettyä kunnon naista.

Toki empaattisuus ja tupaikoimattomuus kuuluvat kunnon naisen ominaisuuksiin. Mutta akateemisuus tai tuo paljon puhuttu sensuellisuus eivät ole mitään kunnon naisen vaatimuksia. Kyllä kunnon nainen voi olla noitakin, mutta mun käsitykseni kunnon naisesta (tai miehestä) on vähän toisenlainen kuin mitä ap on tässä esittänyt.

Tämän vuoksi en ihmettele, että ap on saanut paljon arvosteluakin osakseen.

Ja mulla oli otsikkoon vastaus jo valmiina: Kunnon naisia löytyy lavatansseista. Mutta ap:n listan luettuani sanoisin, että tuollaisia naisia löytyy lavatansseista kuitenkin vain yhtä suurella todennäköisyydellä kuin mistä tahansa huvittelupaikasta.

Vierailija
60/107 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että otsikossa hän etsii kunnon naista. Tuo lista kuvaa kuitenkin jotain muuta kuin perinteisesti ymmärrettyä kunnon naista.

Toki empaattisuus ja tupaikoimattomuus kuuluvat kunnon naisen ominaisuuksiin. Mutta akateemisuus tai tuo paljon puhuttu sensuellisuus eivät ole mitään kunnon naisen vaatimuksia. Kyllä kunnon nainen voi olla noitakin, mutta mun käsitykseni kunnon naisesta (tai miehestä) on vähän toisenlainen kuin mitä ap on tässä esittänyt.

Tämän vuoksi en ihmettele, että ap on saanut paljon arvosteluakin osakseen.

Ja mulla oli otsikkoon vastaus jo valmiina: Kunnon naisia löytyy lavatansseista. Mutta ap:n listan luettuani sanoisin, että tuollaisia naisia löytyy lavatansseista kuitenkin vain yhtä suurella todennäköisyydellä kuin mistä tahansa huvittelupaikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi