Mistä niitä kunnon naisia löytää?
Olen nyt käynyt kolmilla nettitreffeillä, ja ikävää sanoa, mutta pelkkiä jakojäännöksiä on tullut vastaan.
Kommentit (107)
voisin kyllä kuvitella vaikka menevänikin, mutten tosiaankaan ole jakojäännös.
Vaatimuslistani:
1. Täytyy olla empaattinen ja ihmisläheinen. Sosiaalisuus on plussa, mutta ei pakollista. Paskiaisten kanssa olen jo seurustelua kokeillut. Ei toimi.
2. Pitää olla älykäs, sivistynyt, keskustelutaitoinen ja kiinnostunut asioista. Minulla se tarkoittaa yleisesti akateemista koulutusta, toki poikkeuksiakin hyväksytään, jos vastaan tulee. Tietty kirkasotsaisuus ja positiivinen elämänasenne on plussaa, kyynisyydestä tipahtaa miinuksia rajusti.
3. On hyvä pitää itsestään huolta, fyysisesti ja muutenkin. Silmää pitäisi miellyttää jollakin tavalla, mutta tapa voi olla persoonallinenkin.
4. Olisi hyvä olla sensuelli. Seksuaalisuus on osa parisuhdetta. Sensuelli voi olla monella tavalla.
5. Oma pesä pitää olla kunnossa - ei siis ongelmia huumeiden, päihteiden, talouden yms. kanssa. Urakaan ei ole pahitteeksi.
6. Lapsia saa toki olla.
Vaatimuslistani:
1. Täytyy olla empaattinen ja ihmisläheinen. Sosiaalisuus on plussa, mutta ei pakollista. Paskiaisten kanssa olen jo seurustelua kokeillut. Ei toimi.
2. Pitää olla älykäs, sivistynyt, keskustelutaitoinen ja kiinnostunut asioista. Minulla se tarkoittaa yleisesti akateemista koulutusta, toki poikkeuksiakin hyväksytään, jos vastaan tulee. Tietty kirkasotsaisuus ja positiivinen elämänasenne on plussaa, kyynisyydestä tipahtaa miinuksia rajusti.
3. On hyvä pitää itsestään huolta, fyysisesti ja muutenkin. Silmää pitäisi miellyttää jollakin tavalla, mutta tapa voi olla persoonallinenkin.
4. Olisi hyvä olla sensuelli. Seksuaalisuus on osa parisuhdetta. Sensuelli voi olla monella tavalla.
5. Oma pesä pitää olla kunnossa - ei siis ongelmia huumeiden, päihteiden, talouden yms. kanssa. Urakaan ei ole pahitteeksi.
6. Lapsia saa toki olla.
Puhutko minusta?
Tosin enpä enää olekaan vapaa.
Lykkyä etsintään! Olethan itse "kunnollinen" mies?
Kuvailepa itseäsi meille hieman :)
Vaatimuslistani:
6. Lapsia saa toki olla.
että sellaasii ne kunnon naaset on...ja itsehän olet tietty samanlaanen?
minä ole kunnon mies. :D
En lähde tässä tarkentamaan, että en tulisi tunnistetuksi, mutta vaatimustaso on kohtuullinen.
tarvitaan, olisit jo sellaisen saanut.
Yrität liian tasokasta.
Jatko-opintojen vuoksi talous on ihan retuperällä. Hitsi. Parempi onni ensi kerralla.
no, en mä sit sua haluu kun et itte oo yhtä tasokas kun mä...
nainen todistanut omalla käytöksellään jäävänsä kiinni kohtaan yksi. Ei ole helppoa, ei.
Onneksi tuolla oli muutama, jotka avoimesti tunnustivat olevansa kunnon naisia. Vähempää en nimittäin ota. :D
jos itket naisten palstalla naisenpuutetta, et ole sen tasoinen mies, että sinulla kovasti pötkisi.
En ole tippaakaan empaattinen, tai kiltti lässynlässyn, muuten täytän nuo kohtasi. En ikinä ottaisi kaltaistasi miestä, koska parempaakin on tarjolla!
piireissä liikkuneena tiedät. Ymmärrän toki elämää. :D
Jatko-opintojen vuoksi talous on ihan retuperällä. Hitsi. Parempi onni ensi kerralla.
jos itket naisten palstalla naisenpuutetta, et ole sen tasoinen mies, että sinulla kovasti pötkisi.
En ole tippaakaan empaattinen, tai kiltti lässynlässyn, muuten täytän nuo kohtasi. En ikinä ottaisi kaltaistasi miestä, koska parempaakin on tarjolla!
seurakunnasta. esim Raamattupiiristä
Miksipä ei, jos ovat valmiita hyväksymään ateistin karvoineen päivineen ilman käännytysyrityksiä ja välillä tuhma seksikin kiinnostaa. :D
Mutta voin siitä huolimatta kertoa, että tulet jäämään ilman naista.
Toisin kuin minä, jolla miehiä riittää. Ja jonka ei ikinä tarvitse katsoakaan tuollaisiin ruikuttaja-runkkareihin päin..
se vika ole tainnutkaan olla niissä tapaamissasi naisissa vaan sinussa itsessäsi! Kunnon nainen siis sellainen jonka sinä haluat, haluaa ja ansaitsee varmaankin kunnon miehen jollainen sinä siis et ole!
Niin se vain on.
Minä sen sijaan en ole kumpaakaan, ja kelpaisin kyllä, mutta en ota muuta kuin sopivan.
Se tulee vastavuoroisuudesta.
Tuntuu että etsit ennemmin jalkarättiä, kilttiä ja kaikensietävää pompoteltavaa itsellesi.
Terveellä itsetunnolla varustettu nainen ei sellaiseen alistu ja voit aika nopeasti kokea "epä-empaattisuutta" tuolla asenteella.
En ole minäkään sellainen, miehelläni ihan toinen nimi...