Mitä pitäisi tehdä kun on tottunut olemaan yksin?
Kommentit (28)
Totutella olemaan olematta yksin. Muuta vaikka rautatieasemalle
Vierailija kirjoitti:
miten elämä "valuu ohi" jos on yksin?
Nytkin voisi olla ulkona, ihana ilma, mutta en minä yksin siellä mitään tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisit parisuhteesa, etkö nauttisi yksin olemisesta missään?
Ota vaikka kissa ja ulkoiluta sitä.
Miten sellaiseen tottuu, otan vinkkejä vastaan
Ota sinäkin lähi-idästä suomeen tullut mies ja olet onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisit parisuhteesa, etkö nauttisi yksin olemisesta missään?
En tarkoita parisuhdetta vaan yksin olemista yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miten sellaiseen tottuu, otan vinkkejä vastaan
Aika.
Ole onnellinen. Käy töissä, grillaa ruokaa, mene leffaan, käy h u o r i s s a...
😎
Ei kyse ole tottumisesta, vaan siitä että oppii löytää onnen ja elämän mielekkyyden itsensä sisältä. Niin kauan, kun odotat, että joku muu tuo onnesi, olet onneton.
Vaikka olet yksin, tee sellaisia asioita mistä pidät ja joista on hyötyä myös muille.
Lähde reissuun. Niin minäkin tein. Tapasin mielenkiintoisia ihmisiä. Poljin norjasta suomeen sähköpyörällä. Monet tuli vaan juttelee että mistä tulen ja minne menen. Vuosikymmenen olin vaan yksin sitä ennen ja halusin tehdä jotain radikaaalia.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pitäisi tehdä?
No en nyt jaksanut selittää parhaiten kun kaikki poistuu täältä, mutta ei vaan viitsi esim. grillata tai mennä ulos vaan kävelemään yksin, oluen juontikin voisi olla mukavempaa seurassa, mutta olen vaan niin tottunut olemaan yksin etten "osaa" hakea seuraa. Tämä tuntuu niin normaalilta, mutta ehkä elämä voisi olla parempaa. Kenelle ihmiset niinkuin soittavat ja mistä hakevat seuraa? Tuntuu etten tiedä mikä on normaalia.
Oisko ulkomaan matkustelu? Voit tavata uusia ihmisiä. Olen ujo ja hiljainen ja heti kun lähti ulkomaille, niin ihmiset tuli juttelemaan lentokentillä, lentokoneessa yms. Suomessa harvoin tuota tapahtuu. mitä jos vaikka sattuisi sulle romanssi siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pitäisi tehdä?
No en nyt jaksanut selittää parhaiten kun kaikki poistuu täältä, mutta ei vaan viitsi esim. grillata tai mennä ulos vaan kävelemään yksin, oluen juontikin voisi olla mukavempaa seurassa, mutta olen vaan niin tottunut olemaan yksin etten "osaa" hakea seuraa. Tämä tuntuu niin normaalilta, mutta ehkä elämä voisi olla parempaa. Kenelle ihmiset niinkuin soittavat ja mistä hakevat seuraa? Tuntuu etten tiedä mikä on normaalia.
Joo. Suosittelen ulkomaita.
Ei mitään. Elämä ei parane sillä, että on joku nalkuttava samassa asunnossa.
Viihtyä. Tehdä elämästä mieluisa itselle. Olla vinkumatta ja ulisematta. Kaikki on omissa käsissä.
On opeteltava. Itse olen käynyt tätä luopumista ja puolitoista vuotta.