Mistä niitä kunnon naisia löytää?
Olen nyt käynyt kolmilla nettitreffeillä, ja ikävää sanoa, mutta pelkkiä jakojäännöksiä on tullut vastaan.
Kommentit (107)
Vika ei ole minussa itsessäni tässä asiassa. Voin ihan rauhassa odottaa sen kunnon naisen, ja jos sellaista ei tule, olen mieluummin kokonaan ilman.
Minua eivät ole naisert jättäneet. En ole myöskään nettitreffeillä saanut rukkasia. Olen sanonut kauniisti "EI kiitos", tai jättänyt vain ottamatta yhteyttä ja yhteydenpito on hiipunut.
Todennäköistä on se, että tulevan puolisoni löydän työn parista - siellä on jo valmiiksi ollut hieman selulontaa, ja työtä tehdessä tutustuu toisen hyviin ja huonoihin puoliin.
Oletteko te aina näin epäystävällisiä, vai vastaako täällä joku itsetunto-ongelmainen useita kertoja?
vaatimuslistailija.
Herääppä paappa todellisuuteen!
Jos naisia löytyy, niin ei luulisi olevan aihetta tulla tänne.
Varsinkaan työpaikan naismarkkinoissa ei varmasti hoitovapaalla olevien naisten haukkuminen tuo mitään etua.
Kaikilla tuntemillani tasokkailla miehillä on nainen, eivätkä he etsi naistaan netistä. Siksi sinulla luultavasti on vain liian kovat luulot itsestäsi ja kyvyistäsi tarjota naiselle vastaavia asioita, mitä tuolla listalla haet.
Ja ei, minulla ei ole huono itsetunto. Olen terveessä suhteessa mukavan miehen kanssa, ja tällä miehellä ei ole vaatimuslistoja kuten ei minullakaan.
Ja minä olen muuten erittäin empaattinen - ja hieman provosoin
tuolla "jakojäännös" -sanalla, tiedän, mutta en pahantahtoisesti.
Etsin nimenomaan ihmistä, joka pystyy vastavuoroisuuteen ja joka kykenee aikuisesti sovittelemaan ristiriitoja, eikä pelkästään vastaa loukkaukseen vain isommalla loukkauksella.
Ymmärrän, että temperamentit kuohahtavat, ja niin pitääkin, että saa hieman tuulettaa. Oleellista on, kykeneekö sopimaan ja rakentamaan yhteisyyttä.
Päinvastaisia esimerkkejä on jo tässä ketjussa lukuisia.
Kaikki esittämäsi viittaa siihen, että etsit naista, jolle voit heitellä juttujasi ja joka hymistelee takaisin.
Oletko siis narsisti?
on vikoja, paljonkin mutta ne olen kyllä valmis myöntämään ja jopa hyväksymään, samaten kuin viat toisessa ihmisessä täten siis myös miehessä...
Pyydän vain sivistystä, keskustelutaitoa, positiviisuutta, halua olla hyvä toiselle ihmiselle. Esimerkiksi kauneutta en vaadi missään kohtaan - sensuelliuden mainitsen, mutta senkin voi jokainen tulkita omalla tavallaan.
Päihteettömyys jne. ovat käsittääkseni perustoiveita.
Joo, ei kelpaisi minullekaan tuollainen vaatimuslistailija.
Herääppä paappa todellisuuteen!
Missään en ole vaatinut että naisen tulisi olla täysin viaton muovinukke.
minussapa on vikoja, paljonkin mutta ne olen kyllä valmis myöntämään ja jopa hyväksymään, samaten kuin viat toisessa ihmisessä täten siis myös miehessä...
Mutta onko sinulla tarjota sivistystä tai keskustelutaitoa?
tapahtuma, jossa molemmat "heittelevät juttujaan."
Narsisti? Tutkitusti en. :D
Oma empatiakykysi ei vaikuta kovinkaan hyvältä. Kaikki esittämäsi viittaa siihen, että etsit naista, jolle voit heitellä juttujasi ja joka hymistelee takaisin.
Oletko siis narsisti?
Minulle ap voisi ihan hyvin kelvatakin, tosin lisätutkimukset olisivat tietysti tarpeen. Hän käyttää ehkä vähän kärkästä kieltä mutta ainakin on asioista jotain mieltä. Sellaiset "ihan sama-ihmiset" saavat minut nopeasti hermoromahduksen partaalle.
Harmillista on se, että useasti ap:n kaltaiset miehet vaativat daameiltaan hyvin naisellista ja edustavaa tyyliä ja sellaisesta taas en siis missään tapauksessa poninhäntineni ja tennareineni ole kiinnostunut.
se jatko-opiskelija
Yhdelle vastasin, että valitettavasti et täytä vaatimuksiani.
Jakojäännös-kommentti voitaisiin sellaiseksi, mutta sen totesin jo keskustelunavauksen ryydittämiseksi. Olen siitä pahoillani.
Jos naisia löytyy, niin ei luulisi olevan aihetta tulla tänne.
Varsinkaan työpaikan naismarkkinoissa ei varmasti hoitovapaalla olevien naisten haukkuminen tuo mitään etua.
Kaikilla tuntemillani tasokkailla miehillä on nainen, eivätkä he etsi naistaan netistä. Siksi sinulla luultavasti on vain liian kovat luulot itsestäsi ja kyvyistäsi tarjota naiselle vastaavia asioita, mitä tuolla listalla haet.
Ja ei, minulla ei ole huono itsetunto. Olen terveessä suhteessa mukavan miehen kanssa, ja tällä miehellä ei ole vaatimuslistoja kuten ei minullakaan.
ei osoittanut sivistystä ja keskustelutaitoa tullessaan naisvaltaiselle palstalle puhumaan jakojäännöksistä. Etenkin kun monelle eronneelle naiselle yksinjääminen on erittäin kova paikka.
Vaatimukset naista kohtaan ovat selkeästi suhteettomat tarjottavaan nähden. Passaisin.
Minä edustan itsekin tätä tennarikulttuuriporukkaa.
Minulle ap voisi ihan hyvin kelvatakin, tosin lisätutkimukset olisivat tietysti tarpeen. Hän käyttää ehkä vähän kärkästä kieltä mutta ainakin on asioista jotain mieltä. Sellaiset "ihan sama-ihmiset" saavat minut nopeasti hermoromahduksen partaalle.
Harmillista on se, että useasti ap:n kaltaiset miehet vaativat daameiltaan hyvin naisellista ja edustavaa tyyliä ja sellaisesta taas en siis missään tapauksessa poninhäntineni ja tennareineni ole kiinnostunut.
se jatko-opiskelija
ap= jos uutta kierrosta alkaa niin vanhaa saa
olen valmis hyväksymään tuon jakojäännös-termin, koska itse vastaavaa kokeilleena havaitsin miesten joukossa ihan saman asian. Netistä on erittäin vaikeaa löytää niitä helmiä. Jotenkin sinne treffeille tuntui valikoituvan mitä oudoimpia hyypiöitä.
Usein ne, jotka eivät ole kelvanneet muille.
eivät kuulu toiveisiini.
ap= jos uutta kierrosta alkaa niin vanhaa saa
Empatian ja sivistyksen ymmärrän, samoin itsestä huolehtimisen, mutta sitten pitäisi vielä olla akateemisesti koulutettu uraihminen ja sensuelli. Kyllä kiinnostaa, mitä tuo viimeisin tarkoittaa käytännössä. Minusta se on sitä "katsojan silmässä" -juttua, ellet sitten todella tarkoita tiettyä hempukkamaisuutta tyyliin koruja ja meikkiä, piukeita vaatteita, pitkiä, värjättyjä hiuksia sun muuta ulkonäön erityiskorostamista. Voisit kyllä mielellään hieman kommentoida vielä lisää sitä sensuellisuutta - ihan mielenkiinnosta.Vai tarkoittaako se vain sitä, ettet ole tavannut naista, joka veisi sinulta jalat alta pelkällä olemuksellaan?
Omakohtainen kokemukseni on sellainen, että ei varmaan todellakaan ole vapaalla jalalla nuo kohdat täyttäviä naisia kovinkaan paljon. Ainakaan he eivät ole siellä kauaa. Jos itseäni ajattelen, täytän kohdat muuten aika hyvin, mutta uraan en ole panostanut lasten saamisen jälkeen, kiitos empaattisuuden ja ihmisrakkauden ;). Akateeminen en ole myöskään, koska elämä on heitellyt toisin, enkä myöskään ehdi panostaa pienten lasten äitinä itseni trimmaamiseen.
Pidän itseäni todellisena Kunnon Naisena, mutta näköjään olen alempaa kastia joillekin - enkä usko, että sinä olet ainoa.
Siinäpähän te Kunnon Miehet etsitte unelmienne rinssessaa, voipi olla, että tuossa iässä pitää kriteerejä tarkistaa hieman, tai mikset siirry suoraan niihin, joita on vielä enemmän vapaana: parikymppisiin.
Kunnolliset naiset on uskovaisia, Harvempi niistä haluaa ateistia.