Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1034)

Vierailija
41/1034 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa? 

Onko itsetunto oikeasti niin heikko, että romahtaa, jos joskus kuulee ei niin mieleisen kommentin?

Jos joku ilmaisee rivien välissä, että noin nätin olisi turvatonta liikkua yksin, niin kommentin sanoja on 99 % todennäköisyydellä juurikin vaarallinen saalistaja. Kenellekään muulle ei olisi tullut edes mieleen yhdistää noita asioita.

Kyllähän Linnea sieltä ihan terveenä kotiin tuli. 

Vierailija
42/1034 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Linnean haastiksen, täytyy ihmetellä miten öyhöttäjät, kuten Tere on saanut tuollaista hyvän mielen haastattelusta jonkin raivokohtauksen. 😅 Kertoo ainoastaan siitä, että ei osata asettua toisen asemaan. Maailma nähdään vain keski-ikäisen möhisukon näkökulmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin pahoitin mieleni kun nätti tyttönen nimitteli mua hopeaketuksi! Byhyy!

Vierailija
44/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea muutenkin taitaa pitää enemmän naisseurasta, tällainen kuva hänestä syntynyt.

Vierailija
45/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöttely on loukkaavaa.

Vierailija
46/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnean kannattaa tehdä mun temppu. Lihotin itseni rumaksi ihan tarkoituksella, suojakseni. Nyt ei miehet enää kiusaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopsaa ulkomailta jotain propagandasoopaa suomeen suoraan ilman pienintäkään harkintaa. Sitä on suomalainen venäjän hybridiprojekteihin osallistuva media.

Yhteiskunnan tiukka ja ehdoton kahtiajakaminenhan on sitä hybridivaikuttamisen ydintä, ja media on tuossa jatkuvasti mukana hokemassa "paha oikeisto, paha persu, paha äärioikeisto, paha suomalainen rasismi, paha mies, paha ylpeys suomalaisuudesta, paha sitä paha tätä"

Vierailija
48/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä tuo Sammallahden nettihaaste „viettää aikaa eläintarhan karhuaitauksessa tai mun kanssa“. Hah hah ei naurata kyllä yhtään.


Mies missaa siis koko jutun pointin. Kysymys oli tapaisitko METSÄSSÄ miehen vai karhun. Siis karhun luonnollisessa ympäristössään, ei vankina.


Sammallahden haaste pitäisi korjata „vietä aikaa joko eläintarhan karhun tai vankilassa miesvangin (minun) kanssa“. Huomaatteko eron😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin Linneaa.

 

Itsekin olen nuoruudessani joutunut miehen ahdistelemaksi, ei edes ihan kunnon metsässä vaan pääkaupunkiseudun keskuspuistossa, no metsää sekin on. Tilanne oli todella ahdistava ja jätti traumat, en sen jälkeen ole koskaan mennyt metsään yksin, enkä mene. 

Minä olen joutunut Hämeentiellä keskellä päivää homon ahdistelemaksi. Olen myös taksia ajaessani joutunut homojen sekä naisten ahdistelemaksi. Voisiko Yle tehdä etusivun jutun seuraavin otsikoin:

"Jukka toivoo kohtaavansa kadulla karhun eikä homoa"

"Jukka toivoo, ettei asiakkaakseen tulisi homoa"

"Jukka perusti taksin heteroille"

Vierailija
50/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kopsaa ulkomailta jotain propagandasoopaa suomeen suoraan ilman pienintäkään harkintaa. Sitä on suomalainen venäjän hybridiprojekteihin osallistuva media.

Yhteiskunnan tiukka ja ehdoton kahtiajakaminenhan on sitä hybridivaikuttamisen ydintä, ja media on tuossa jatkuvasti mukana hokemassa "paha oikeisto, paha persu, paha äärioikeisto, paha suomalainen rasismi, paha mies, paha ylpeys suomalaisuudesta, paha sitä paha tätä"

Niin. Mikä tähän sitten olisi ratkaisu? Puheet eivät auta. Edes persuhallitus ei saa Yleä kuriin. Koko järjestelmä on muutettava. Demokratia epäonnistui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa? 

Onko itsetunto oikeasti niin heikko, että romahtaa, jos joskus kuulee ei niin mieleisen kommentin?

Jos joku ilmaisee rivien välissä, että noin nätin olisi turvatonta liikkua yksin, niin kommentin sanoja on 99 % todennäköisyydellä juurikin vaarallinen saalistaja. Kenellekään muulle ei olisi tullut edes mieleen yhdistää noita asioita.

Heh, tai olettekohan te tytöt katselleet liikaa jännityssarjoja ja raja toden ja fiktion välillä on sumentunut😅😅😙

Vierailija
52/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen vanhemman ikäpolven smalltalkinko tuo Linnea Leino otti iskureplana ja kuvitteli saavansa halutessaan seksiä siellä skutsissa?

Voi apua miten noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo uhkaava kommentti eikä yksin liikkuvasta naisesta vitsiä nähnytkään. Miehet ei vaan tajua, että tällaista naisten elämä on ollut vuosikymmenet, silmät selässä ja avaimet käsissä on liikuttava taatakseen turvallisuutensa.

Meillä sentään on ollut 25 v isoja mustia koiria, joiden kanssa on iltapimeälläkin uskaltanut kävellä.

Ehkä palstamiehet osaisivat kuvitella kommentin paremmin uhkaavana, jos kuvittelisivat, että yksinäisen naisen vastaan tulee syrjäisessä paikassa ulkomaalaisia miehiä, jotka puhuttelevat tätä vastaantulevaa, täysin tuntematonta naista samalla tavalla?

Silloin kun olet yksin jossain ja sinua lähestyy tuollaiset miehet, ei lohduta yhtään ajatella "huhhuh mikä helpotus, luojan kiitos nämä omituisia kommentteja huutelevat hiipparit ovat sentään suomalaisia!"

Se, että osaa kuvitella kommentin uhkaavana ei todista uhkausta. Sen sijaan se, että miehet eivät sitten mitenkään yrittäneet toteuttaa "uhkaustaan" todistaa, että kyseessä ei ollut uhka.

Vierailija
54/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämiehet eivät vain tajua, ettei heidän tarvitse kommentoida "tytöille" yhtään mitään, elleivät osaa puhua aivan normaalisti. Kuin puhuisivat vaikka itseään vanhemmalle miehelle.

Joku aika sitten eräs viittäkymppiä lähestyvä avautui oikein pitkästi somessa, kun hän oli jäätelökioskilla "ihan ystävällisesti hymyillen" kommentoinut nuoren naisen asua. Oli "ihan asiallisesti" todennut, että täällähän tarkenee jo noin vähissä vaatteissa. Oli pöyristynyt, närkästynyt ja suivaantunut, kun neito ei ollut vastannut mitään! Kertoi sitten oikein kehuskellen, miten oli seuraavaksi avautunut naiselle käytöstavoista ja siitä, että ihmisille on tapana vastata. Pitää kuulemma nuorille opettaa tapoja kun eivät törpöt tajua.

Oli taas oikein erinomainen esimerkki siitä, miten idiootteja ovat ihan muut kuin nuoret.

Eikö se mies sitten olisi itseään vanhemmalle miehelle voinut sanoa samaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan oli jonkun tytön iskä ja ihan vaan huolissaan. Ite en ois loukkaantunut.

Vierailija
56/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setämiehet eivät vain tajua, ettei heidän tarvitse kommentoida "tytöille" yhtään mitään, elleivät osaa puhua aivan normaalisti. Kuin puhuisivat vaikka itseään vanhemmalle miehelle.

Joku aika sitten eräs viittäkymppiä lähestyvä avautui oikein pitkästi somessa, kun hän oli jäätelökioskilla "ihan ystävällisesti hymyillen" kommentoinut nuoren naisen asua. Oli "ihan asiallisesti" todennut, että täällähän tarkenee jo noin vähissä vaatteissa. Oli pöyristynyt, närkästynyt ja suivaantunut, kun neito ei ollut vastannut mitään! Kertoi sitten oikein kehuskellen, miten oli seuraavaksi avautunut naiselle käytöstavoista ja siitä, että ihmisille on tapana vastata. Pitää kuulemma nuorille opettaa tapoja kun eivät törpöt tajua.

Oli taas oikein erinomainen esimerkki siitä, miten idiootteja ovat ihan muut kuin nuoret.

Eikö se mies sitten olisi itseään vanhemmalle miehelle voinut sanoa samaa?

Totta kai olisi VOINUT, mutta mies ei IKINÄ kommentoisi toisen miehen vähiä vaatteita.

Vierailija
57/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin Linneaa.

 

Itsekin olen nuoruudessani joutunut miehen ahdistelemaksi, ei edes ihan kunnon metsässä vaan pääkaupunkiseudun keskuspuistossa, no metsää sekin on. Tilanne oli todella ahdistava ja jätti traumat, en sen jälkeen ole koskaan mennyt metsään yksin, enkä mene. 

Minä olen joutunut Hämeentiellä keskellä päivää homon ahdistelemaksi. Olen myös taksia ajaessani joutunut homojen sekä naisten ahdistelemaksi. Voisiko Yle tehdä etusivun jutun seuraavin otsikoin:

"Jukka toivoo kohtaavansa kadulla karhun eikä homoa"

"Jukka toivoo, ettei asiakkaakseen tulisi homoa"

"Jukka perusti taksin heteroille"

Ymmärrät varmaan, että miehenä sinulla on edes jonkinlainen mahdollisuus puolustautua miesahdistelijaa vastaan? Naisen puolustautuminen miesahdistelijaa vastaan on harvoin menestyksellistä. Mutta niinhän te uhriutujamiehet teette aina: "minuakin on ahdisteltu, turhaan naiset valittavat, yhyy".

No itse asiassa olen netistä katsellut ulkomaisia videoita, missä vartianainen pistää puolet isomman miehen judoheitoilla maahan. Valitettavasti suurin osa naisista ei ikinä edes halua treenata itseään siihen pisteeseen, vaan mieluummin ulisee netissä samalla Netflixiä tuijottaen ja jäätelöä mussuttaen.

- eri

Vierailija
58/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin Linneaa.

 

Itsekin olen nuoruudessani joutunut miehen ahdistelemaksi, ei edes ihan kunnon metsässä vaan pääkaupunkiseudun keskuspuistossa, no metsää sekin on. Tilanne oli todella ahdistava ja jätti traumat, en sen jälkeen ole koskaan mennyt metsään yksin, enkä mene. 

Minä olen joutunut Hämeentiellä keskellä päivää homon ahdistelemaksi. Olen myös taksia ajaessani joutunut homojen sekä naisten ahdistelemaksi. Voisiko Yle tehdä etusivun jutun seuraavin otsikoin:

"Jukka toivoo kohtaavansa kadulla karhun eikä homoa"

"Jukka toivoo, ettei asiakkaakseen tulisi homoa"

"Jukka perusti taksin heteroille"

Ymmärrät varmaan, että miehenä sinulla on edes jonkinlainen mahdollisuus puolustautua miesahdistelijaa vastaan? Naisen puolustautuminen miesahdistelijaa vastaan on harvoin menestyksellistä. Mutta niinhän te uhriutujamiehet teette aina: "minuakin on ahdisteltu, turhaan naiset valittavat, yhyy".

Joo, totta kai pitää olla eri käytöstavat ja uutisointi, koska oletetaan mun pystyvän väkivaltaan. Vaikka mitään sukupuolieroja ei edes ole.

Miehen mahdollisuudet yhtä miestä vastaan ovat lähtökohtaisesti 50-50. Kahta homoa vastaan jo marginaaliset ja sitäkin on käynyt, että niitä on kaksi.

Linneaan ei jutun mukaan kukaan edes koskenut. Muhun koski. Mutta se on pienempi juttu, koska olen uhriutujamies.

Vierailija
59/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linneakin kertoo, että useimmat kohtaamiset ovat olleet oikein mukavia myös miesten kanssa. Harmi että löytyy näitä, joiden pitää päästä alleviivaamaan toisen naiseutta tai ulkonäköä.

Surullisinta on kuitenkin, että löytyy muitakin jotka eivät ilmeisesti osaisi puhua muusta. Eivät edes luonnon helmassa, missä yleensä jutun juurta riittää siitä missä kukin on retkeillyt, mistä tulossa ja mihin menossa, luonnosta, säätilasta, kasvillisuudesta, varusteista, ylipäätään retkeilyn mahtavuudesta. 

Jonkinlaista terapiaa varmaan tarvittaisiin, jotta nämä naisen edessä ilmeisesti lukkoon menevät ja siksi pölöiksi heittäytyvät miesparat oppisivat vaikka sitten olemaan hiljaa.

Vierailija
60/1034 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setämiehet eivät vain tajua, ettei heidän tarvitse kommentoida "tytöille" yhtään mitään, elleivät osaa puhua aivan normaalisti. Kuin puhuisivat vaikka itseään vanhemmalle miehelle.

Joku aika sitten eräs viittäkymppiä lähestyvä avautui oikein pitkästi somessa, kun hän oli jäätelökioskilla "ihan ystävällisesti hymyillen" kommentoinut nuoren naisen asua. Oli "ihan asiallisesti" todennut, että täällähän tarkenee jo noin vähissä vaatteissa. Oli pöyristynyt, närkästynyt ja suivaantunut, kun neito ei ollut vastannut mitään! Kertoi sitten oikein kehuskellen, miten oli seuraavaksi avautunut naiselle käytöstavoista ja siitä, että ihmisille on tapana vastata. Pitää kuulemma nuorille opettaa tapoja kun eivät törpöt tajua.

Oli taas oikein erinomainen esimerkki siitä, miten idiootteja ovat ihan muut kuin nuoret.

Eikö se mies sitten olisi itseään vanhemmalle miehelle voinut sanoa samaa?

Totta kai olisi VOINUT, mutta mies ei IKINÄ kommentoisi toisen miehen vähiä vaatteita.

Kyllä mulle on vähiä vaatteita joskus kommentoitu. Ei siinä ole mitään outoa, jos kevään ekoja shortseja tai talvella takittomuutta kommentoidaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä