Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen vakuuttunut siitä, että olin liian viisas asumaan Suomessa
22.06.2026 |
Huomasin jo vuosia sitten olevani liian viisas ja myös liian älykäs henkilö asumaan Suomessa. Siksi olen ollut jo vuosia ulkosuomalainen enkä ole palaamassa pahoin sosialistiseen Suomeen. Olen seurannut maan näivettymistä ja punikkien harjoittamaa maan tuhoamista jo vuosikymmenet eikä mikään tule muuttumaan . Suomalaisista merkittävä osa on medialla ohjattavia hölmöläisiä, ettei maa vaan opi virheistään. Hölmöläiskansaa odottaa "konkurssi", joka tulee realisoitumasn merkittävänä elintason laskuna. Suomi taantuu pohjolan köyhäilistöksi ja jopa Puolaa kiitää vielä ohitse. Öitä!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa