"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???
Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!
Kommentit (57)
Mulla ihan hyviä kokemuksia vaelluksista yksin naisena. Tapana kai moikata kaikkia ja joku sana vaihtaa samalla tuvalla tai nuotiopaikalla. Yövyn teltassa ja joskus tuvissa. Olen keski-ikäinen ja ihan on ssanut rauhassa olla. Joskus olen kävellyt 5 km enemmän kun joskus on parkkipaikkoja lähimmällä paikalla porukkaa joka ei oo vaelluksella vaan selkeesti illanvietossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa?
Onko itsetunto oikeasti niin heikko, että romahtaa, jos joskus kuulee ei niin mieleisen kommentin?
Joillakin voi olla. Ulkonäön kehuminen on toisen alistamista/pelottelua verhottuna kohteliaisuudeksi.
Ootko varma, ettet vaan olisi hululu?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet eivät osaa. Kyllä mä oon aina ollut kohtelias naisia tavatessani. Olen moikannut ja jatkanut matkaa. Jonkun kanssa ihan fiksusti joku sana vaihdettu. Todella outoa että kyseenalaistetaan yhtään mitään. Nainen kyllä pärjää yksin siinä kuin minäkin. M41
Mikä sinä olet sanomaan, ettei joku jossain olisi pitänyt sua limaisena?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa?
Sinun pitää vaan hyväksyä se että kaikki eivät toimi ja puhu kuten sinä haluasit heidän puhuvan. jos joku on sanonut että "nätti tyttö" niin se pitäisi vain sietää.
Ajattelitko että naiset eivät sano sellaista mikä nostaa tunteita joillain muilla? Jos ajattelet niin olet hiukan tyhmä.
UUSI PALSTAHULLU, LINNEAKIIMAINEN SE EI VAAN MALTA LOPETTAA TYPERÄÄ SPÄMMÄÄMISTÄÄN.
KÄVIKÖ HÄNEN SANOMISENSA SUN LUONNOLLESI NOIN PALJON?
Vierailija kirjoitti:
Alan epäilemään että hänkin on TÄ-tuotos.
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa?
Onko itsetunto oikeasti niin heikko, että romahtaa, jos joskus kuulee ei niin mieleisen kommentin?
Joillakin voi olla. Ulkonäön kehuminen on toisen alistamista/pelottelua verhottuna kohteliaisuudeksi.
Olet väärässä.
Kohde voi tulkita kuten kerrot, mutta miehen aikomus se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa?
"Saisinkos kommentoida naamaasi nyt?"
"Entä tissejä?"
Ääähhh...kömpelöä ja vanhanaikaista small talkia tuo "nätti tyttö", mutta en olisi pelännyt nuorena. Olisin ottanut sen kohteliaisuutena ja heittänyt mukavaa läppää sille miehelle.
Ap, sulla on pakkomielle, hakeudu hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
UUSI PALSTAHULLU, LINNEAKIIMAINEN SE EI VAAN MALTA LOPETTAA TYPERÄÄ SPÄMMÄÄMISTÄÄN.
KÄVIKÖ HÄNEN SANOMISENSA SUN LUONNOLLESI NOIN PALJON?
No mutta, nyt on nätti tyttö tullut vihaiseksi:)
Täytyykin alkaa kehumaan usein naisia tuolla ulkona näteiksi tytöiksi. Koska voin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia smalltalkinkia, eikä Linnealle käynyt kuinkaan. Mikä tässä nyt se ongelma on?
Linnea haukku toimittajan kautta julkisesti miehiä LIMAISIKSI, onko tuo upeeta käytöstä ja voiko mies sanoa mitään vastaavaa naisesta joutumatta tuomiolle?
Ja mitä edes tarkoittaa limainen mies? Sitä, että nainen kuvittelee miehen kuola valuen yrittävän päästä nussimaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Joku Tenho 77v kommentoi noin "härskisti". Tenho tosin tytöttelee kaikkia alle 60 vuotiaita koska Tenhon ikäpolvelle se ei ollut mikään loukkaus. Tenho ei nyt vaan ole enää oppinut 2020-luvun loukkaantumiskulttuurin mukaista käyttäytymistä, eikä tule oppimaankaan.
Ihan paskan hailea minkä ikäinen sekopää Tenho on. Itse en näin miehenä keksi yhtään syytä, miksi missään iässä pitäisi mitään noin typerää mennä tuntemattomalle vastaantulijalle metsässä sanomaan. Tenho voi pitää sen kurisen turpansa tukossa. Sen verran horisevinkin paska varmasti voi vielä oppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UUSI PALSTAHULLU, LINNEAKIIMAINEN SE EI VAAN MALTA LOPETTAA TYPERÄÄ SPÄMMÄÄMISTÄÄN.
KÄVIKÖ HÄNEN SANOMISENSA SUN LUONNOLLESI NOIN PALJON?
No mutta, nyt on nätti tyttö tullut vihaiseksi:)
Olen seitsemänkymppinen vanha harppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia smalltalkinkia, eikä Linnealle käynyt kuinkaan. Mikä tässä nyt se ongelma on?
Linnea haukku toimittajan kautta julkisesti miehiä LIMAISIKSI, onko tuo upeeta käytöstä ja voiko mies sanoa mitään vastaavaa naisesta joutumatta tuomiolle?
TIETTYJÄ miehiä kutsui limaisiksi, ei kaikkia. Simppelit ukot ei ymmärrä tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa?
Sinun pitää vaan hyväksyä se että kaikki eivät toimi ja puhu kuten sinä haluasit heidän puhuvan. jos joku on sanonut että "nätti tyttö" niin se pitäisi vain sietää.
Ajattelitko että naiset eivät sano sellaista mikä nostaa tunteita joillain muilla? Jos ajattelet niin olet hiukan tyhmä.
Kyllä minä siedän toisten puheet, läheskään kaikki eivät. Nyt oli puhe vain ulkonäön kommentoinnista, ei muusta sanomisesta. Kuuluu hyviin tapoihin ettei toisten ulkonäköä kommentoida.
Linnea sanoi juuri, kuten asiat naissukupuolen näkökulmasta on. Mieluummin karhu kuin mies jossain korvessa.
Ei kai kukaan mies luule tuota kommenttia neutraaliksi? Noin sanoo vain juurikin limainen setämies, jonka aikeena on harrastaa seksiä keskustelukumppaninsa kanssa. Eihän muuten kellekään tule edes mieleen yhdistää toisen kaunista ulkonäköä hänen turvallisuuteensa.
Ihan yhtä vaarallista ulkona on miehelle