"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???
Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!
Kommentit (1037)
Vierailija kirjoitti:
Linneakin kertoo, että useimmat kohtaamiset ovat olleet oikein mukavia myös miesten kanssa. Harmi että löytyy näitä, joiden pitää päästä alleviivaamaan toisen naiseutta tai ulkonäköä.
Surullisinta on kuitenkin, että löytyy muitakin jotka eivät ilmeisesti osaisi puhua muusta. Eivät edes luonnon helmassa, missä yleensä jutun juurta riittää siitä missä kukin on retkeillyt, mistä tulossa ja mihin menossa, luonnosta, säätilasta, kasvillisuudesta, varusteista, ylipäätään retkeilyn mahtavuudesta.
Jonkinlaista terapiaa varmaan tarvittaisiin, jotta nämä naisen edessä ilmeisesti lukkoon menevät ja siksi pölöiksi heittäytyvät miesparat oppisivat vaikka sitten olemaan hiljaa.
Joo, kaikki miehet terapiaan, ettei yksikään nainen koskaan enää joutuisi kuulemaan t-sanaa
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat sairaita. Joskus kun maantiepyöräilin niin joku mies tuli kertomaan kuinka juuri rekka jyräsi jonkun maantiepyöräilijän. Mitään uutisia tästä ei kuitenkaan löytynyt, eli kyseessä oli vaan miehen psykologinen väkivalta. Pitäisi vissiin poistaa miehet koko pallolta kun ovat noin sairaita.
Se siis uhkasi murhata sut rekalla, jos et anna pillua
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat sairaita. Joskus kun maantiepyöräilin niin joku mies tuli kertomaan kuinka juuri rekka jyräsi jonkun maantiepyöräilijän. Mitään uutisia tästä ei kuitenkaan löytynyt, eli kyseessä oli vaan miehen psykologinen väkivalta. Pitäisi vissiin poistaa miehet koko pallolta kun ovat noin sairaita.
Niin, onko vika miehissä vai ylitulkitsevissa naisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linneakin kertoo, että useimmat kohtaamiset ovat olleet oikein mukavia myös miesten kanssa. Harmi että löytyy näitä, joiden pitää päästä alleviivaamaan toisen naiseutta tai ulkonäköä.
Surullisinta on kuitenkin, että löytyy muitakin jotka eivät ilmeisesti osaisi puhua muusta. Eivät edes luonnon helmassa, missä yleensä jutun juurta riittää siitä missä kukin on retkeillyt, mistä tulossa ja mihin menossa, luonnosta, säätilasta, kasvillisuudesta, varusteista, ylipäätään retkeilyn mahtavuudesta.
Jonkinlaista terapiaa varmaan tarvittaisiin, jotta nämä naisen edessä ilmeisesti lukkoon menevät ja siksi pölöiksi heittäytyvät miesparat oppisivat vaikka sitten olemaan hiljaa.
Joo, kaikki miehet terapiaan, ettei yksikään nainen koskaan enää joutuisi kuulemaan t-sanaa
Ei kai sentään kaikki, vaikka ei se sinänsä pahaa varmaan tekisi. Tässä olivat kuitenkin kyseessä vain käytöstavattomat idiootit. Et tainnut huomata, että useimpia miehiä kuvattiin ihan normaaleiksi mukaviksi tyypeiksi. Toki heitä ei tällä palstalla taida juuri olla, joten sikäli meni maaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa?
Onko itsetunto oikeasti niin heikko, että romahtaa, jos joskus kuulee ei niin mieleisen kommentin?
Jos joku ilmaisee rivien välissä, että noin nätin olisi turvatonta liikkua yksin, niin kommentin sanoja on 99 % todennäköisyydellä juurikin vaarallinen saalistaja. Kenellekään muulle ei olisi tullut edes mieleen yhdistää noita asioita.
Heh, tai olettekohan te tytöt katselleet liikaa jännityssarjoja ja raja toden ja fiktion välillä on sumentunut😅😅😙
Joo, jos katsotaan kauhuleffaa, niin tosta tietää mitä on luvassa. Naisille pitäisi säätää K-12 raja ohjelmiin ja Family link kännyköihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linneakin kertoo, että useimmat kohtaamiset ovat olleet oikein mukavia myös miesten kanssa. Harmi että löytyy näitä, joiden pitää päästä alleviivaamaan toisen naiseutta tai ulkonäköä.
Surullisinta on kuitenkin, että löytyy muitakin jotka eivät ilmeisesti osaisi puhua muusta. Eivät edes luonnon helmassa, missä yleensä jutun juurta riittää siitä missä kukin on retkeillyt, mistä tulossa ja mihin menossa, luonnosta, säätilasta, kasvillisuudesta, varusteista, ylipäätään retkeilyn mahtavuudesta.
Jonkinlaista terapiaa varmaan tarvittaisiin, jotta nämä naisen edessä ilmeisesti lukkoon menevät ja siksi pölöiksi heittäytyvät miesparat oppisivat vaikka sitten olemaan hiljaa.
Joo, kaikki miehet terapiaan, ettei yksikään nainen koskaan enää joutuisi kuulemaan t-sanaa
Ei kai sentään kaikki, vaikka ei se sinänsä pahaa varmaan tekisi. Tässä olivat kuitenkin kyseessä vain käytöstavattomat idiootit. Et tainnut huomata, että useimpia miehiä kuvattiin ihan normaaleiksi mukaviksi tyypeiksi. Toki heitä ei tällä palstalla taida juuri olla, joten sikäli meni maaliin.
Miten sä ennalta tiedät, että kuka mies saattaa jossain tilanteessa sanoa jotain, minkä sekopää voi tulkita uhkaavaksi tai limaiseksi? Kyllä se sammakko voi tulla keneltä tahansa mieheltä, varsinkin kun uhrin kokemus määrittää limaisuuden eikä sitä saa kyseenalaistaa.
Ja kyllä niitä inhottavia naisetkin osaavat laukoa, mutta sehän on ihan eri asia koska syyt.
Eikö Linnean pitäisi tehdä rikosilmoitus laittomasta uhkauksesta? Soittiko hätäkeskukseen heti kun se oli mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin Linneaa.
Itsekin olen nuoruudessani joutunut miehen ahdistelemaksi, ei edes ihan kunnon metsässä vaan pääkaupunkiseudun keskuspuistossa, no metsää sekin on. Tilanne oli todella ahdistava ja jätti traumat, en sen jälkeen ole koskaan mennyt metsään yksin, enkä mene.
Minä olen joutunut Hämeentiellä keskellä päivää homon ahdistelemaksi. Olen myös taksia ajaessani joutunut homojen sekä naisten ahdistelemaksi. Voisiko Yle tehdä etusivun jutun seuraavin otsikoin:
"Jukka toivoo kohtaavansa kadulla karhun eikä homoa"
"Jukka toivoo, ettei asiakkaakseen tulisi homoa"
"Jukka perusti taksin heteroille"
Ymmärrät varmaan, että miehenä sinulla on edes jonkinlainen mahdollisuus puolustautua miesahdistelijaa vastaan? Naisen puolustautuminen miesahdistelijaa vastaan on harvoin menestyksellistä. Mutta niinhän te uhriutujamiehet teette aina: "minuakin on ahdisteltu, turhaan naiset valittavat, yhyy".
No itse asiassa olen netistä katsellut ulkomaisia videoita, missä vartianainen pistää puolet isomman miehen judoheitoilla maahan. Valitettavasti suurin osa naisista ei ikinä edes halua treenata itseään siihen pisteeseen, vaan mieluummin ulisee netissä samalla Netflixiä tuijottaen ja jäätelöä mussuttaen.
- eri
Eli kaikkien naisten pitäisi treenata itsensä huippukuntoisiksi judokoiksi, jotta miehet saavat jatkaa urpåilujaan? Todella hieno ehdotus.
Tässä oli kyse siitä, että sinusta jokaisen miehen tulee olla huippukuntoinen judoka, eikä heidän ahdistelunsa siten ole uutisoinnin arvoista, vaan sen esiintuominen on vain uhriutumista.
Ne ketkä väittävät kohtaavansa karhun metsässä ennemmin kuin miehen, eivät ole koskaan karhua nähnyt metsässä. Emokarhu pennun kanssa 10 metrin päässä, niin Ukrainan juoksuhautakin alkaa olemaan turvallisempi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin Linneaa.
Itsekin olen nuoruudessani joutunut miehen ahdistelemaksi, ei edes ihan kunnon metsässä vaan pääkaupunkiseudun keskuspuistossa, no metsää sekin on. Tilanne oli todella ahdistava ja jätti traumat, en sen jälkeen ole koskaan mennyt metsään yksin, enkä mene.
Minä olen joutunut Hämeentiellä keskellä päivää homon ahdistelemaksi. Olen myös taksia ajaessani joutunut homojen sekä naisten ahdistelemaksi. Voisiko Yle tehdä etusivun jutun seuraavin otsikoin:
"Jukka toivoo kohtaavansa kadulla karhun eikä homoa"
"Jukka toivoo, ettei asiakkaakseen tulisi homoa"
"Jukka perusti taksin heteroille"
Ymmärrät varmaan, että miehenä sinulla on edes jonkinlainen mahdollisuus puolustautua miesahdistelijaa vastaan? Naisen puolustautuminen miesahdistelijaa vastaan on harvoin menestyksellistä. Mutta niinhän te uhriutujamiehet teette aina: "minuakin on ahdisteltu, turhaan naiset valittavat, yhyy".
No itse asiassa olen netistä katsellut ulkomaisia videoita, missä vartianainen pistää puolet isomman miehen judoheitoilla maahan. Valitettavasti suurin osa naisista ei ikinä edes halua treenata itseään siihen pisteeseen, vaan mieluummin ulisee netissä samalla Netflixiä tuijottaen ja jäätelöä mussuttaen.
- eri
Eli kaikkien naisten pitäisi treenata itsensä huippukuntoisiksi judokoiksi, jotta miehet saavat jatkaa urpåilujaan? Todella hieno ehdotus.
Niin, et voi vaikuttaa muihin ihmisiin, ainoastaan omaan toimintaasi. Istuako pelokkaana ja vihaisena netissä purkamassa myrkkyä ja huonoa itsetuntoa ympäristöönsä, vai ottamalla elämän ja itsevarmuuden haltuun treenaamalla ja hankkimalla taitoja, vaikea valinta. Näin miehänä arvostan huomattavasti enemmän naista joka tekee jälkimmäisen, ja netissä ulisijoita kohtaan arvostukseni on nollissa🤷🤷
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan hyviä kokemuksia vaelluksista yksin naisena. Tapana kai moikata kaikkia ja joku sana vaihtaa samalla tuvalla tai nuotiopaikalla. Yövyn teltassa ja joskus tuvissa. Olen keski-ikäinen ja ihan on ssanut rauhassa olla. Joskus olen kävellyt 5 km enemmän kun joskus on parkkipaikkoja lähimmällä paikalla porukkaa joka ei oo vaelluksella vaan selkeesti illanvietossa.
Keski-ikäisenä saakin olla rauhassa. Parikymppisenä oli mm. tapaus kun nukuin autiotuvan pihalla teltassa ja joku vanhempi mies yritti houkutella minua tulemaan tupaan nukkumaan, oltaisiin oltu siellä kaksin. Juu en mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet teljettävä omiin asuntoihinsa loppu iäksi. Nän naiset saa olla rauhassa ja turvassa.
Realistisempi ratkaisu on islam. Sitähän naisetkin haluavat äänestäessään islamistista vihervasemmistoa. Enää miesten täytyy ymmärtää sama, niin saadaan homma pakettiin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Linnean pitäisi tehdä rikosilmoitus laittomasta uhkauksesta? Soittiko hätäkeskukseen heti kun se oli mahdollista?
Ylitulkittu kommentti mielikuvituksen pohjalta ei mene muualla läpi kuin harhaisten naisten päissä🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Linnean pitäisi tehdä rikosilmoitus laittomasta uhkauksesta? Soittiko hätäkeskukseen heti kun se oli mahdollista?
Ylitulkittu kommentti mielikuvituksen pohjalta ei mene muualla läpi kuin harhaisten naisten päissä🤦🤦
Ja Ylellä, verovaroin. Oikeistohallituksen kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen vanhemman ikäpolven smalltalkinko tuo Linnea Leino otti iskureplana ja kuvitteli saavansa halutessaan seksiä siellä skutsissa?
Voi apua miten noloa.
Ei se mikään iskurepla ole vaan psykologista vallankäyttöä, rivienvälistä: "olemme kahdestaan täällä keskellä metsää ja voisin halutessani tehdä sinulle mitä tahansa"
Mieluummin karhu kuin herra Tere S. valehtelijoiden isästä, perkeleestä.
Hahaha. Tää on just näitä miituu-juttuja. Lähinnä säälittää koko miessukupuolen puolesta. Ei voi edes sanaa sanoa naiselle polulla kun heti se on "creepyä" ja "ahdistelua". Linnea on oikeasti idiootti. Panikoikohan se jos mies sanoo "anteeksi" kun ohittaa kaupassa kärryjen kera?
Olen nainen ja pidän koko tuota artikkelia ja Linnean avautumista täytenä pelleilynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Tää on just näitä miituu-juttuja. Lähinnä säälittää koko miessukupuolen puolesta. Ei voi edes sanaa sanoa naiselle polulla kun heti se on "creepyä" ja "ahdistelua". Linnea on oikeasti idiootti. Panikoikohan se jos mies sanoo "anteeksi" kun ohittaa kaupassa kärryjen kera?
Olen nainen ja pidän koko tuota artikkelia ja Linnean avautumista täytenä pelleilynä.
Jos sulla on ongelmia ymmärtää sitä mitä voit sanoa jollekin vieraalle naiselle metsäpolulla, niin sano vain sellaista mitä voisit sanoa kenelle tahansa, esim myös itseäsi isokokoisemmalle miehelle.
Okei? No käykö "Moikka"? Linnea varmaan ahdistuisi siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Tää on just näitä miituu-juttuja. Lähinnä säälittää koko miessukupuolen puolesta. Ei voi edes sanaa sanoa naiselle polulla kun heti se on "creepyä" ja "ahdistelua". Linnea on oikeasti idiootti. Panikoikohan se jos mies sanoo "anteeksi" kun ohittaa kaupassa kärryjen kera?
Olen nainen ja pidän koko tuota artikkelia ja Linnean avautumista täytenä pelleilynä.
Et ole edes lukenut koko artikkelia. Koko jutusta on väännetty jotain ihan muuta, mitä se oli ja mitä se käsitteli. Taas on miesten herkät mimosankukkamielet pahoitettu. Sillä kyllähän miesten PITÄÄ olla naisten elämän ykkösprioriteetti ja luomakunnan herra, oli miten oli ja tuli mitä tuli. Voi vtttu taas näitä "miehiä".
Tottakai luin. Enkä ymmärrä sun avautumisestasi yhtään mitään.
Mikä tahansa sana tai lause mieheltä tuntemattomalle naiselle on limainen yritys saada seuraa. Poikkeuksena harvojen ulkonäkökriteerit täyttävien sanat.