"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???
Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!
Kommentit (1037)
Oletteko te akat oikeasti noin sairaita ja HÄIRIINTYNEITÄ mitä tämä ketju antaa ymmärtää? JÄRKYTTÄVÄÄ!
jaa. onko taas "koettu" jotain, vai onko tapahtunut oikeassa elämässä? musta tuntuu että toi mies seuraa mua täällä metässä, jossa kaikki kulkee polkuja pitkin ja joskus jopa samaan suuntaan. ja jos kyseessä olisi edes kaunis nainen, mutta ei sekään pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
No voi veetu. Kävelin toissapäivänä kadulla kun ohikulkeva mies sanoin mulle, että Kaunis mekko. Vastasin kiitos ja molemmat jatkettiin matkaamme. Olisi pitänyt tajuta soittaa iltapascaan, TAAS MUA AHDISTELTIIN!!!!
Kamoon nyt oikeasti.
Miten tuo on yhtään mitenkään verrattavissa siihen että olet kaksin keskellä metsää ja mies vihjailee että sun on turvatonta olla siellä yksin? Etkö oikeasti näe eroa?
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Tää on just näitä miituu-juttuja. Lähinnä säälittää koko miessukupuolen puolesta. Ei voi edes sanaa sanoa naiselle polulla kun heti se on "creepyä" ja "ahdistelua". Linnea on oikeasti idiootti. Panikoikohan se jos mies sanoo "anteeksi" kun ohittaa kaupassa kärryjen kera?
Olen nainen ja pidän koko tuota artikkelia ja Linnean avautumista täytenä pelleilynä.
Joo, ihan tavallista jutustelua, varsinkin toiselta vaeltajalta. Suomalainen metsäluonto ei ole aina hyvä ja kiltti. Yksinvaeltajalle voi sattua mitä tahansa, ja jos ei ole kaveria mukana, niin kuka hoitaa apua paikalle mikäli loukkaantuu eikä pääse jatkamaan matkaa. Kännykät eivät välttämättä joka paikassa toimi, ja akkukin voi tyhjetä, joten jonkun on pakko päästä ihmisten ilmoille hakemaan apua.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te akat oikeasti noin sairaita ja HÄIRIINTYNEITÄ mitä tämä ketju antaa ymmärtää? JÄRKYTTÄVÄÄ!
Surullisinta on, että suurin osa näistä mimosoista on tosissaan😂😂 Nuorena juuri pelkäsin tätä, että muut ottavat sanomiseni väärin, vaikka olisin kuinka varovainen, mutta enää ei kiinnosta pätkääkään, siinähän ylitulkitsette lumihiutaleakat🖕🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi veetu. Kävelin toissapäivänä kadulla kun ohikulkeva mies sanoin mulle, että Kaunis mekko. Vastasin kiitos ja molemmat jatkettiin matkaamme. Olisi pitänyt tajuta soittaa iltapascaan, TAAS MUA AHDISTELTIIN!!!!
Kamoon nyt oikeasti.
Miten tuo on yhtään mitenkään verrattavissa siihen että olet kaksin keskellä metsää ja mies vihjailee että sun on turvatonta olla siellä yksin? Etkö oikeasti näe eroa?
Ei mitenkään, sillä on todennäköisempää joutua raiskatuksi kapungin kadun varjossa kuin metsässä.
Tänään tuntematon mies katseli mua silmiin, ahdistuin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuntematon mies katseli mua silmiin, ahdistuin.
T. lippis ja huppari -Sami
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Tää on just näitä miituu-juttuja. Lähinnä säälittää koko miessukupuolen puolesta. Ei voi edes sanaa sanoa naiselle polulla kun heti se on "creepyä" ja "ahdistelua". Linnea on oikeasti idiootti. Panikoikohan se jos mies sanoo "anteeksi" kun ohittaa kaupassa kärryjen kera?
Olen nainen ja pidän koko tuota artikkelia ja Linnean avautumista täytenä pelleilynä.
Joo, ihan tavallista jutustelua, varsinkin toiselta vaeltajalta. Suomalainen metsäluonto ei ole aina hyvä ja kiltti. Yksinvaeltajalle voi sattua mitä tahansa, ja jos ei ole kaveria mukana, niin kuka hoitaa apua paikalle mikäli loukkaantuu eikä pääse jatkamaan matkaa. Kännykät eivät välttämättä joka paikassa toimi, ja akkukin voi tyhjetä, joten jonkun on pakko päästä ihmisten ilmoille hakemaan apua.
"Noin kaunis..." Et sitten yhtään ymmärrä mikä vihjaus tuohon sisältyy.
Kyllähän sitä voi sanoa karhun metsässä kohtaavansa kun ei ole sellaista ikinä kohdannut
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuntematon mies katseli mua silmiin, ahdistuin.
Vartija siinä paistopisteen vieressä, jossa mähmit paljain käsin pasteijoita taskuun, Eemi`?
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää miehet samaistua tilanteeseen kuvittelemalla tilanne jossa olet yksin jossain keskellä ei-mitään ja itseäsi tuplasti vahvempi mies alkaa vihjailla päin naamaa että sun ei pitäisi olla siellä yksin.
Näin miehenä en edes pitäisi sitä vihjailuna, vaan pelkkänä small talkkina, johon vastaisin, että "onhan täällä kaikenlaista, vaikeakulkuinen maasto, ja sääkin vielä kylmenemässä"😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi veetu. Kävelin toissapäivänä kadulla kun ohikulkeva mies sanoin mulle, että Kaunis mekko. Vastasin kiitos ja molemmat jatkettiin matkaamme. Olisi pitänyt tajuta soittaa iltapascaan, TAAS MUA AHDISTELTIIN!!!!
Kamoon nyt oikeasti.
Miten tuo on yhtään mitenkään verrattavissa siihen että olet kaksin keskellä metsää ja mies vihjailee että sun on turvatonta olla siellä yksin? Etkö oikeasti näe eroa?
Ei mitenkään, sillä on todennäköisempää joutua raiskatuksi kapungin kadun varjossa kuin metsässä.
Keskellä yötäkö sä siellä kadulla kuljitkin, niin ettei ketään muita missään huutoetäisyydellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä voi sanoa karhun metsässä kohtaavansa kun ei ole sellaista ikinä kohdannut
Ja kyllähän voi sanoa, ettei halua törmätä metsässä mieheen, kun niihin on siellä törmännyt.
Muuten: miksi te miesparat pelkäätte noin helvetisti karhua, joka on rauhallinen pääasiassa kasveja ja versoja, marjoja ja sieniä popsiva eläin?
Koska pelkäätte kaikkia eläimiä ja pelkonne haisee aggressiolta ja siksi eläimet eivät tykkää teistä vaan alkavat murista.
Naisille ei käy niin. Eläin elää sovussa naisen kanssa, kumpikaan ei ole toiselleen uhka.
Haha, täysin väärin😂😂 Meidän lapsuudenperhee (tyttö)koira oli aina miesten perään, ja kaikkia naispuolisia vältteli🐶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää miehet samaistua tilanteeseen kuvittelemalla tilanne jossa olet yksin jossain keskellä ei-mitään ja itseäsi tuplasti vahvempi mies alkaa vihjailla päin naamaa että sun ei pitäisi olla siellä yksin.
Näin miehenä en edes pitäisi sitä vihjailuna, vaan pelkkänä small talkkina, johon vastaisin, että "onhan täällä kaikenlaista, vaikeakulkuinen maasto, ja sääkin vielä kylmenemässä"😅😅
Entä jos siinä kuvailtaisiin samalla sun fyysistä olemusta
"miten noin herkullinen mies uskaltaa..."
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat sairaita. Joskus kun maantiepyöräilin niin joku mies tuli kertomaan kuinka juuri rekka jyräsi jonkun maantiepyöräilijän. Mitään uutisia tästä ei kuitenkaan löytynyt, eli kyseessä oli vaan miehen psykologinen väkivalta. Pitäisi vissiin poistaa miehet koko pallolta kun ovat noin sairaita.
On sinussakin jokin ja pahasti vinksallaan jos tuollaista mieltä olet. Kanssasi jutellessa olisin varmaan itsekkin puhunut samasta asiasta, maantiepyöräilijän turvallisuudesta, pyöräilystä ylipäätään maantiellä kuinka näillä liikenne määrillä pyöräilijälle ei ole enää turvallista paikkaa useinkaan. Sehän on yksi suurimmista huolenaiheista, ei ollenkaan sinua vähätelläkseen. Kukaan tervejärkinen mies ei kenenkään yksin vaeltavan naisen ulkonäköä kommentoi siinä ku. Miestenkään. Pitkällä vaelluksella kun kohtaan naisen tunturissa sitä voidaan joku sana vaihtaa ja kysyä onko kaikki ok. Tämä siksi että jos joku tulee, on silminnäkijä joka osaa sanoa että no hänellä oli vähän huolia tai ongelmia. Pelätä ei kenenkään tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä voi sanoa karhun metsässä kohtaavansa kun ei ole sellaista ikinä kohdannut
Ja kyllähän voi sanoa, ettei halua törmätä metsässä mieheen, kun niihin on siellä törmännyt.
Muuten: miksi te miesparat pelkäätte noin helvetisti karhua, joka on rauhallinen pääasiassa kasveja ja versoja, marjoja ja sieniä popsiva eläin?
Koska pelkäätte kaikkia eläimiä ja pelkonne haisee aggressiolta ja siksi eläimet eivät tykkää teistä vaan alkavat murista.
Naisille ei käy niin. Eläin elää sovussa naisen kanssa, kumpikaan ei ole toiselleen uhka.
No yhden naisen tiedän kuka kohtasi karhun metsässä. Karhu hyökkäsi ja hyvä että jäi henkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin Linneaa.
Itsekin olen nuoruudessani joutunut miehen ahdistelemaksi, ei edes ihan kunnon metsässä vaan pääkaupunkiseudun keskuspuistossa, no metsää sekin on. Tilanne oli todella ahdistava ja jätti traumat, en sen jälkeen ole koskaan mennyt metsään yksin, enkä mene.
Minä olen joutunut Hämeentiellä keskellä päivää homon ahdistelemaksi. Olen myös taksia ajaessani joutunut homojen sekä naisten ahdistelemaksi. Voisiko Yle tehdä etusivun jutun seuraavin otsikoin:
"Jukka toivoo kohtaavansa kadulla karhun eikä homoa"
"Jukka toivoo, ettei asiakkaakseen tulisi homoa"
"Jukka perusti taksin heteroille"
Ymmärrät varmaan, että miehenä sinulla on edes jonkinlainen mahdollisuus puolustautua miesahdistelijaa vastaan? Naisen puolustautuminen miesahdistelijaa vastaan on harvoin menestyksellistä. Mutta niinhän te uhriutujamiehet teette aina: "minuakin on ahdisteltu, turhaan naiset valittavat, yhyy".
No itse asiassa olen netistä katsellut ulkomaisia videoita, missä vartianainen pistää puolet isomman miehen judoheitoilla maahan. Valitettavasti suurin osa naisista ei ikinä edes halua treenata itseään siihen pisteeseen, vaan mieluummin ulisee netissä samalla Netflixiä tuijottaen ja jäätelöä mussuttaen.
- eri
Tuollaiset naiset ovat hyvin harvinaisia treenattuinakin. Valtaosa naisista pärjää treenattuna marginaalisesti paremmin tavismiestä vastaan kuin treenaamattomana, mutta ei todellakaan "pistä puolet isompaa miestä judoheitolla maahan". Lähtökohtainen ero erityisesti yläkropan voimassa on niin iso, että lyhyempikin mies päihittää todennäköisimmin helposti urheilullisen naisen, joka on naiseksi pitkä ja roteva.
Ellet sitten ehdota, että naisten kannattaa ruveta käyttämään anabolisia steroideja ja alkaa oman elämänsä Virpi Butteiksi. Sitten voisi olla vähän helpompi niputtaa setämiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää miehet samaistua tilanteeseen kuvittelemalla tilanne jossa olet yksin jossain keskellä ei-mitään ja itseäsi tuplasti vahvempi mies alkaa vihjailla päin naamaa että sun ei pitäisi olla siellä yksin.
Näin miehenä en edes pitäisi sitä vihjailuna, vaan pelkkänä small talkkina, johon vastaisin, että "onhan täällä kaikenlaista, vaikeakulkuinen maasto, ja sääkin vielä kylmenemässä"😅😅
Entä jos siinä kuvailtaisiin samalla sun fyysistä olemusta
"miten noin herkullinen mies uskaltaa..."
Ei vieläkään mitään, miehet eivät samalla tavalla ole taipuvaisia (virheellisiin) ylitulkintoihin kuten naiset😅😅
No voi veetu. Kävelin toissapäivänä kadulla kun ohikulkeva mies sanoin mulle, että Kaunis mekko. Vastasin kiitos ja molemmat jatkettiin matkaamme. Olisi pitänyt tajuta soittaa iltapascaan, TAAS MUA AHDISTELTIIN!!!!
Kamoon nyt oikeasti.