Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen jolla on kumppani, mutta ei naispuoleisia kavereita, jotenkin outo?

Vierailija
23.06.2026 |

Mitä mieltä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, alistajapsykopaatti on, kuten mun ex.

Vierailija
2/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, alistajapsykopaatti on, kuten mun ex.

Vastasit itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. eri.

Vierailija
4/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä.  Se on sinun elämää.  😝😝😝

Vierailija
5/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä paskoja kysele!   

Vierailija
6/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä, mutta hänellä saattaa olla niin kontrolloiva mies, että ei salli naiselle läheisiä ystäviä tai edes kavereita.

Ei toi hyvältä näytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni outona. Olen ollut naimisissa 17 vuotta, meillä 4 lasta. Yhtään naispuolista ystävää ei minulla ole, eikä oikein ollut nuorempanakaan. Olen ollut aina ns. yksi jätkistä omassa kaveripiirissäni ja tullut miesten kanssa paremmin toimeen.

N34

Vierailija
8/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihmeellistä. Nainen voi olla tosi introvertti, mutta joku sitkeä ihailija saa kuitenkin tehtyä itselleen tilaa sen naisen elämässä. Huonompi vaihtoehto on, että omistushaluinen ja kontrolloiva mies kampeaa kaikki naisen muut ihmiskontaktit loitommalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outo. Suomen oloissa normaalia. Moni ottaisi sopivan kaverin jos tietää missä on.

Vierailija
10/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset joita tunnen ovat outoja. Olen heidän kaveri tai muu läheinen joten en pysty sanomaan naisista joilla ei ole kavereita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tuollaisen pohtiminen on outoa.

Vierailija
12/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nepsy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on, ehkä ei. Onko sillä väliä?

Voi olla yhtä hyvin joku muita naisia inhoava, huomionhakuinen narsissi jolle muiden naisten läsnäolo on uhka eikä kaveruus onnistu, tai voi olla vaikka ujouden vuoksi ulkopuolelle jäänyt. 

Vierailija
14/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumppani voisi olla naisen kaveri.

Vierailija
16/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nuo asiat juurikaan liity yhteen. Olisiko sitten vähemmän outoa, ettei olisi kumppaniakaan? Mukavinta varmaan olisi, jos löytyisi myös niitä kavereita, mutta kaikki eivät ole niin onnekkaita. Itse esim. olen autisti eivätkä muut naiset yleensä tykkää minusta.

Vierailija
17/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perheellinen nainen, jolla ei ole naispuolisia kavereita. Tai lähinnä yksi ystävä johon pidän melko harvakseltaan yhteyttä. Olen introvertti ja ehkä vähän asperger myös. Aika menee töissä ja perheen kanssa ja omaa aikaa kaipasin enemmänkin. Joskus tutustun ihmisiin eikä se ole ongelma mutta en oikein ole innostunut ystävystymään. Sekin varmaan vielä vaikuttaa että yläasteajoilta on jäänyt traumoja, vaikken sellaisia ole vuosikausiin ajatellutkaan. Mutta minun oli vaikea tutustua etenkin naispuolisiin ihmisiin vielä alle 25 vuotiaana, jolloin usein ne syvimmät ystävyyssuhteet luodaan. En silti pidä itseäni ainakaan yhtään oudompana kuin muitakaan ihmisiä. 

Vierailija
18/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset joita tunnen ovat outoja. Olen heidän kaveri tai muu läheinen joten en pysty sanomaan naisista joilla ei ole kavereita. 

Ovat kaiken lisäksi limaisia. 

Vierailija
19/19 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin miesvaltaisessa ammatissa, ja usein yhden työkaverin kanssa  käytiin lounaalla. Tavattiin kyllä perheinä joskus muutenkin. 

Kerran lähdettiin taas syömään, ja meidän kummankin puolisot olivat tavanneet torilla ja  ilmestyivät sitten yhdessä syömään samaan paikkaan. Vähän nauratti, kun ei mitään treffejä oltu tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi