Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia smalltalkinkia, eikä Linnealle käynyt kuinkaan. Mikä tässä nyt se ongelma on?  

Linnea haukku toimittajan kautta julkisesti miehiä LIMAISIKSI, onko tuo upeeta käytöstä ja voiko mies sanoa mitään vastaavaa naisesta joutumatta tuomiolle?

No, ei sellaista näyttelijämiestä tultaisi näkemään enää missään castingissa, se on ainakin varmaa. Ura olisi tuhottu useammaksi vuodeksi.

Tuolla varmaan työt sen kuin lisääntyy tuon jälkeen, nääs sitä "tasa-arvoa"!

Vierailija
42/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku Tenho 77v kommentoi noin "härskisti". Tenho tosin tytöttelee kaikkia alle 60 vuotiaita koska Tenhon ikäpolvelle se ei ollut mikään loukkaus. Tenho ei nyt vaan ole enää oppinut 2020-luvun loukkaantumiskulttuurin mukaista käyttäytymistä, eikä tule oppimaankaan.

Ihan paskan hailea minkä ikäinen sekopää Tenho on. Itse en näin miehenä keksi yhtään syytä, miksi missään iässä pitäisi mitään noin typerää mennä tuntemattomalle vastaantulijalle metsässä sanomaan. Tenho voi pitää sen kurisen turpansa tukossa. Sen verran horisevinkin paska varmasti voi vielä oppia.

"miehenä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin alkaa kehumaan usein naisia tuolla ulkona näteiksi tytöiksi. Koska voin.

Nätti poika tule metsään illalla, meidän piiri tarvitsisi yhden neitsyen.

Vierailija
44/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa? 

Sinun pitää vaan hyväksyä se että kaikki eivät toimi ja puhu kuten sinä haluasit heidän puhuvan. jos joku on sanonut että "nätti tyttö" niin se pitäisi vain sietää.

Ajattelitko että naiset eivät sano sellaista mikä nostaa tunteita joillain muilla? Jos ajattelet niin olet hiukan tyhmä.

Kyllä minä siedän toisten puheet, läheskään kaikki eivät. Nyt oli puhe vain ulkonäön kommentoinnista, ei muusta sanomisesta. Kuuluu hyviin tapoihin ettei toisten ulkonäköä kommentoida. 

Kaikki eivät tiedä kaikkia käytöstapoja. Heitä pitää ymmärtää. Esim. ovia ei enää saa avata naisille. On huonoa käytöstä.

Vierailija
45/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa? 

Onko itsetunto oikeasti niin heikko, että romahtaa, jos joskus kuulee ei niin mieleisen kommentin?

Jos joku ilmaisee rivien välissä, että noin nätin olisi turvatonta liikkua yksin, niin kommentin sanoja on 99 % todennäköisyydellä juurikin vaarallinen saalistaja. Kenellekään muulle ei olisi tullut edes mieleen yhdistää noita asioita.

Vierailija
46/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tytötellään nuoria henkilöitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia smalltalkinkia, eikä Linnealle käynyt kuinkaan. Mikä tässä nyt se ongelma on?  

Linnea haukku toimittajan kautta julkisesti miehiä LIMAISIKSI, onko tuo upeeta käytöstä ja voiko mies sanoa mitään vastaavaa naisesta joutumatta tuomiolle?

TIETTYJÄ miehiä kutsui limaisiksi, ei kaikkia. Simppelit ukot ei ymmärrä tätä.

Jos vaelluksella tulee huor*a vastaan niin en sano heille sanaakaan.

En tarkoita kaikkia naisia, vaan tiettyjä.

Kiva, osaat käyttäytyä.

Vierailija
48/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa? 

Onko itsetunto oikeasti niin heikko, että romahtaa, jos joskus kuulee ei niin mieleisen kommentin?

Jos joku ilmaisee rivien välissä, että noin nätin olisi turvatonta liikkua yksin, niin kommentin sanoja on 99 % todennäköisyydellä juurikin vaarallinen saalistaja. Kenellekään muulle ei olisi tullut edes mieleen yhdistää noita asioita.

No miksi ne ei sit saalistan.neet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena olen sanonut montakin kertaa jotakuta toista naista kauniiksi. En nyt täysin ventovieraita jossain kadulla, mutta olen sanonut silti. Olen varmaan loukannut sanojeni kohteita joka kerta verisesti. Pitää varmaan lähteä anteeksipyyntökierrokselle.

Vierailija
50/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tytötellään nuoria henkilöitä?

Eikö tyttö tarkoita nuorta naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tytötellään nuoria henkilöitä?

Miksi vanhoja miehiä sanotaan ukoiksi?

Poliisit paikalle ja sanoja putkaan?

Vierailija
52/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin Linneaa.

 

Itsekin olen nuoruudessani joutunut miehen ahdistelemaksi, ei edes ihan kunnon metsässä vaan pääkaupunkiseudun keskuspuistossa, no metsää sekin on. Tilanne oli todella ahdistava ja jätti traumat, en sen jälkeen ole koskaan mennyt metsään yksin, enkä mene. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa? 

Onko itsetunto oikeasti niin heikko, että romahtaa, jos joskus kuulee ei niin mieleisen kommentin?

Joillakin voi olla. Ulkonäön kehuminen on toisen alistamista/pelottelua verhottuna kohteliaisuudeksi.

Mitä v*ttua mä just luin? Miten ulkonäön kehuminen voi olla alistamista tai pelottelua? En ymmärrä, vaikka yritän. Miksi joka ikinen kivakin asia pitää kääntää negatiiviseksi, uhkailuksi, alistamiseksi, mitätöinniksi ym. ym.? Miksei voi vain todeta, että tuo nyt on tuota mieltä, ihan sama, ja unohtaa koko juttu. Tai jos kehujen lausuja ei ällötä, sanoo vaikka kiitos. Ja koska ketju on täynnä vänkääjiä, niin täytynee vielä mainita, että en tarkoita, että joku rintojen kehuminen silmät tapillaan tuijottaen olisi koskaan ookoo, mutta esim. tuo "nätti tyttö" on aika mieto ilmaus. 

Et selvästi ymmärrä nyt pointtia. Olet mies siis.

Kuvittele reilu kaksimetrinen itseäsi ällöttävä homo mies, joka kieli huulia lipoen kommentoi sinua kauniiksi pojaksi. Ja tähän vielä härski ilme kasvoille. Olet sattumoisin vielä paikassa, josta et pääse karkuun.

Vierailija
54/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa? 

Onko itsetunto oikeasti niin heikko, että romahtaa, jos joskus kuulee ei niin mieleisen kommentin?

Jos joku ilmaisee rivien välissä, että noin nätin olisi turvatonta liikkua yksin, niin kommentin sanoja on 99 % todennäköisyydellä juurikin vaarallinen saalistaja. Kenellekään muulle ei olisi tullut edes mieleen yhdistää noita asioita.

No miksi ne ei sit saalistan.neet?

Tuollaisen kommentin laukominen on juurikin osa saalistamista. Jos olet viattomasti vain keskustelemassa, jätä moiset letkautukset väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sanoo "nätti tyttö", ei pitäisi juuri pahoittaa kenenkään mieltä. Vähän boomerimaista kieltä kyllä. Mutta tuo, "uskaltaa olla yksin täällä" on toki vähän kyseenalaista. Kysyjä olettaa raiskareita olevan liikkeellä ja nätin tytön siksi olevan vaarassa ja vaativan uskallusta naiselta.

Vierailija
56/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa? 

Onko itsetunto oikeasti niin heikko, että romahtaa, jos joskus kuulee ei niin mieleisen kommentin?

Jos joku ilmaisee rivien välissä, että noin nätin olisi turvatonta liikkua yksin, niin kommentin sanoja on 99 % todennäköisyydellä juurikin vaarallinen saalistaja. Kenellekään muulle ei olisi tullut edes mieleen yhdistää noita asioita.

Kyllähän Linnea sieltä ihan terveenä kotiin tuli. 

Vierailija
57/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Linnean haastiksen, täytyy ihmetellä miten öyhöttäjät, kuten Tere on saanut tuollaista hyvän mielen haastattelusta jonkin raivokohtauksen. 😅 Kertoo ainoastaan siitä, että ei osata asettua toisen asemaan. Maailma nähdään vain keski-ikäisen möhisukon näkökulmasta.