Allsång på Skansen 2026 TV1 klo 21.00
Tänään mukana mm. Käärijä ja Ruotsin tämän vuoden Euroviisuedustaja Felicia.
Kaikki vieraat tässä: https://www.skansen.se/se-och-gora/evenemang-och-aktiviteter/allsang-pa…
Kommentit (41)
Eipä kiinnosta hurrien laulamiset!
Ei pysty nyt kun futispeli meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Enää ei ole alkutunnuksena Stockholm i mitt hjärta
Soi kuitenkin toisena kappaleena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää ei ole alkutunnuksena Stockholm i mitt hjärta
Soi kuitenkin toisena kappaleena
Minä jo pelästyin, että eikö sitä tulekaan. Onneksi sentään tuli!
Suomen ja Ahvenanmaan liput bongattu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää ei ole alkutunnuksena Stockholm i mitt hjärta
Soi kuitenkin toisena kappaleena
Minä jo pelästyin, että eikö sitä tulekaan. Onneksi sentään tuli!
Ei soi enää välttämättä ensimmäisenä, jopa kokonaan poistamista suunniteltiin.
Boten Anna ei oikein toimi yhteislauluna.
Vierailija kirjoitti:
Homotusta ja woketusta.
Sori siitä...
Osuvasti sanottu, saatana!
Miksi tolla Felicialla oli pitsiset pikkuhousut naamalla?
Ujoja esiintyjiä tänään, kun näilläkin on kasvot peitetty.
Hooja on parasta mitä Ruotsista tulee just nyt.
Myötähäpeä tuon peruukkipäisen miehen puolesta joka nyt esiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä tuon peruukkipäisen miehen puolesta joka nyt esiintyy.
Se on vähän niinku tarkoitus, mutta auttaa jos ymmärtää sen läpät.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tolla Felicialla oli pitsiset pikkuhousut naamalla?
Hänen tavaramerkkinä. Oikeasti suojautuu pystyäkseen esiintymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tolla Felicialla oli pitsiset pikkuhousut naamalla?
Hänen tavaramerkkinä. Oikeasti suojautuu pystyäkseen esiintymään.
Ulkoilmassa tuskin tarvitsisi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tolla Felicialla oli pitsiset pikkuhousut naamalla?
Hänen tavaramerkkinä. Oikeasti suojautuu pystyäkseen esiintymään.
Hänellä on niin huonot hampaat ettei kehtaa esiintyä ne näkyen.
Onpa epävireistä. Odotan Käärijää.
Enää ei ole alkutunnuksena Stockholm i mitt hjärta