Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttelijä antoi haastattelun: Limaiselta setämieheltä kuppi nurin!

Vierailija
22.06.2026 |

– Mennään eläintarhaan, ja hän saa valita, viettääkö tunnin karhuaitauksessa vai kanssani sen ulkopuolella, Sammallahti kirjoittaa X:ssä.

 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdafbc4b-f07d-463e-ad8c-5d5e0a…

 

Ei tarbi kahta kertaa miettiä. Karhut on söpöjä ja fiksuja.

Kommentit (172)

Vierailija
41/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammallahti selvästi tunnistaa itsensä kuvauksesta, kun puhutaan limaisista miehistä. 

Vierailija
42/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo urpo provosoitui. Eipä yllättänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia. 

 

Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.

Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.

Miesten olettaminen potentiaalisiksi pahantekijöiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat vaarallisia vaan että yksittäisiin miehiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa miehenä jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin miehiin vaikkapa amerikkalaisessa vankilassa.

Naisten olettaminen potentiaalisiksi huoruleiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki naiset pettäisivät ja etsisivät jatkuvasti parempaa vaan että yksittäisiin naisiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa naisena jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin naisiin komean ja rikkaaksi tiedetyn sinkkumiehen seurassa.

Vierailija
44/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään. 

Hah, osasin jo käyttäytyä.

Nyt en enää viitsi tuntemattomien tai puolituttujen naisten kanssa käyttäytyä hyvin. Jos he yrittävät kysyä tai sanoa jotain, vastaan vaan että #choosethebear

Ennen juhannusta tuli saksalaisia turisteja kysymään jotain, sanoin vaan että darf nix sagen, denn ich leider männlich bin, häshtäg valitsekarhu.

Oli siinä porukassa myös miesoletettuja, mutta ihan sama. Oppiipahan.

#palstamiehenkatkeruus

#miesonuniikkilumihiutale

#kaikestaloukkaantujat

Vierailija
45/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään. 

Miehissä on havaittavissa eroja, kun tsekkaat seksirikostuomiot kansalaisuuden mukaan jaoteltuna. Onko syytä karttaa kaikkia miehiä, jos tiettyjen kansallisuuksien ja kulttuuripiirin miehillä on monikymmenkertainen yliedustus seksirikosten tekijänä?

Ottaisitko taksikyydin: Ahmedilta, Abdilta, Antilta vai karhulta?

Vierailija
46/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia. 

 

Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.

Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.

Miesten olettaminen potentiaalisiksi pahantekijöiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat vaarallisia vaan että yksittäisiin miehiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa miehenä jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin miehiin vaikkapa amerikkalaisessa vankilassa.

Vaihda esimerkkiisi miehen tilalle maamu, millainen vaikutelma syntyy? Onko yleistäminen ok vai ei ja miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maamumiesten olettaminen potentiaalisiksi raiskareiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita, että kaikki maamumiehet raiskaisivat ja etsisivät jatkuvasti uusia uhreja, vaan että yksittäisiin maamuihin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa maamuna jotain vertailukohtaa, niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin maamuihin seksirikostilastojen perusteella maamumiehen seurassa.

Vierailija
48/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään. 

Miehissä on havaittavissa eroja, kun tsekkaat seksirikostuomiot kansalaisuuden mukaan jaoteltuna. Onko syytä karttaa kaikkia miehiä, jos tiettyjen kansallisuuksien ja kulttuuripiirin miehillä on monikymmenkertainen yliedustus seksirikosten tekijänä?

Ottaisitko taksikyydin: Ahmedilta, Abdilta, Antilta vai karhulta?

Naisissa on havaittavissa eroja, kun tsekkaat pettämisen elämänkatsomuksen mukaan jaoteltuna. Onko syytä karttaa kaikkia naisia, jos feministisellä vasemmistolla on monikymmenkertainen yliedustus pettäjänä?

Menisitkö naimisiin Vihreiden, Vasemmistoliiton vai SDP:n kannattajan kanssa vai kristilliset arvot omaavan kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään. 

? ? Miksi ? Osaan jo.. M51

Vierailija
50/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaakohan aggressiivinen setä-Tere, että hän vaikuttaa uhkaavalta? Lähde kanssani viettämään aikaa, tai heitän sinut krokotiileille/karhuille.

Todistaa vain hyvin, miksi karhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea keksii yleistyksestä juoruja roskalehtiin, koska ei ole näyttelijänä niin hyvä, että pärjäisi sillä työllä.

Vierailija
52/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia. 

 

Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.

Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.

Miesten olettaminen potentiaalisiksi pahantekijöiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat vaarallisia vaan että yksittäisiin miehiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa miehenä jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin miehiin vaikkapa amerikkalaisessa vankilassa.

Vaihda esimerkkiisi miehen tilalle maamu, millainen vaikutelma syntyy? Onko yleistäminen ok vai ei ja miksi?

Afganistanin miehiin ei ole luottamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnea keksii yleistyksestä juoruja roskalehtiin, koska ei ole näyttelijänä niin hyvä, että pärjäisi sillä työllä.

Linnea on erinomainen näyttelijä! Suurin osa miehistäkin ihailee ja arvostaa häntä, mutta täällä palstalla on erilaisia miehiä...

Vierailija
54/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tämä kuuluisa karhujen halailija joille Karhut oli lähinnä ystäviä mutta niin vaan yksi sitten hermostunut yksilö sitten raateli päästä varpaisiin hengiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo törkeää tuomita ihminen vain sen vuoksi että on sattunut syntymään mieheksi.

Säälittävää....

Vierailija
56/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalan näköinen kapistus miehet naisivat korkeintaan takaa päin. kovat on luulot viehättyvyydestään

Vierailija
57/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisin aloitus pitkään aikaan.

Vierailija
58/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä hurjaa tekstiä lukea. Ihan naisenakin. Itse oletan joka ihmisestä, ennen kuin tutustun, että ovat mukavia ja peruskivoja ihmisiä. Ihan iästä, sukupuolesta ja ulkonäöstä huolimatta. Jopa kansallisuudesta ja sukupuolisesta suuntautumisesta huolimatta. Tällä pärjää jo ihmissuhteissa pitkälle. Heikkoina hetkinä ja huonoina päivinä toki takerrun ihmisten virheisiin, huonotuulisuuteen, valehteluun, tiuskimiseen, epäsiisteyteen jne, puoliin jotka ärsyttää ihan itsessänikin, mutta yleensä pyrin löytämään sen ihmisen kaiken takaa. Jotkut kyllä tuovat hyvin äkkiä sen limaisuutensa esille, mutta sitten vaan ohitan ne tyypit, enkä tee heistä numeroa.

Just pick me guys!!

Vierailija
59/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellisin aloitus pitkään aikaan.

Linnea hyvä. Koeta ymmärtää, että mokasit. Olet olevinasi suvaitseva, mutta luonteesi paljastui. 

Vierailija
60/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen persusiipi taas vähättelemässä ahdistelua. Koska se kuuluu perskok-kulttuuriin.