Näyttelijä antoi haastattelun: Limaiselta setämieheltä kuppi nurin!
– Mennään eläintarhaan, ja hän saa valita, viettääkö tunnin karhuaitauksessa vai kanssani sen ulkopuolella, Sammallahti kirjoittaa X:ssä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdafbc4b-f07d-463e-ad8c-5d5e0a…
Ei tarbi kahta kertaa miettiä. Karhut on söpöjä ja fiksuja.
Kommentit (44)
Tämä on malliesimerkki kuinka yksinkertaisia hölmöläisiä suomalaiset akat ovat. Miksi tällaisille annettiin äänioikeus?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on malliesimerkki kuinka yksinkertaisia hölmöläisiä suomalaiset akat ovat. Miksi tällaisille annettiin äänioikeus?
Tämä!
"Yksikään karhu ei ole minua pelotellut..."
Moneenko karhuun Linnea on törmännyt metsässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄
Ja nähdäkseni ajojahdista voi helposti päätellä, miksi incelit ovat incelejä.
Incelit ei kuitenkaan olleet ylen haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä hurjaa tekstiä lukea. Ihan naisenakin. Itse oletan joka ihmisestä, ennen kuin tutustun, että ovat mukavia ja peruskivoja ihmisiä. Ihan iästä, sukupuolesta ja ulkonäöstä huolimatta. Jopa kansallisuudesta ja sukupuolisesta suuntautumisesta huolimatta. Tällä pärjää jo ihmissuhteissa pitkälle. Heikkoina hetkinä ja huonoina päivinä toki takerrun ihmisten virheisiin, huonotuulisuuteen, valehteluun, tiuskimiseen, epäsiisteyteen jne, puoliin jotka ärsyttää ihan itsessänikin, mutta yleensä pyrin löytämään sen ihmisen kaiken takaa. Jotkut kyllä tuovat hyvin äkkiä sen limaisuutensa esille, mutta sitten vaan ohitan ne tyypit, enkä tee heistä numeroa.
Täysin samaa mieltä. Tuollainen negatiivinen ja lapsellinen leimaaminen ei hyödytä pidemmän päälle yhtään ketään. Valitettavan moni meistä kokee, että miesten leimaaminen, haukkuminen ja latistaminen olisi jotenkin oikeutettua. No ei ole, ei yhtään sen enempää kuin naistenkaan. Valtaosa miehistä kuitenkin on kunnollisia, mukavia, auttavaisia ja kaikin puolin hyviä. Vihaaminen kuluttaa vihaajaa itseään.
Eläintarhassa eläimet on todennäköisesti ruokittu joten ei ole ihmisellä hätää.
Joskus koirat haistaa jos naisella on menkat, karhuista en tiedä.
Jokatapauksessa, varmasti on hyviä miehiä mutta myös niitä huonoja. Ja sitä kun ei voi heti tietää, moni osaa esittää kivaa vain, jotta pääsee lähelle
Vierailija kirjoitti:
Tämä on malliesimerkki kuinka yksinkertaisia hölmöläisiä suomalaiset akat ovat. Miksi tällaisille annettiin äänioikeus?
Milloin ne limaiset miehet heräävät omaan hölmöyteensä?
Huom, ei siis kaikki miehet, vaan ne jotka nyt toivovat karhun raatelevan Linnean
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄
Ja nähdäkseni ajojahdista voi helposti päätellä, miksi incelit ovat incelejä.
Vaikka olis miten inceleitä, niin Linnea oli se joka jutun aloitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä hurjaa tekstiä lukea. Ihan naisenakin. Itse oletan joka ihmisestä, ennen kuin tutustun, että ovat mukavia ja peruskivoja ihmisiä. Ihan iästä, sukupuolesta ja ulkonäöstä huolimatta. Jopa kansallisuudesta ja sukupuolisesta suuntautumisesta huolimatta. Tällä pärjää jo ihmissuhteissa pitkälle. Heikkoina hetkinä ja huonoina päivinä toki takerrun ihmisten virheisiin, huonotuulisuuteen, valehteluun, tiuskimiseen, epäsiisteyteen jne, puoliin jotka ärsyttää ihan itsessänikin, mutta yleensä pyrin löytämään sen ihmisen kaiken takaa. Jotkut kyllä tuovat hyvin äkkiä sen limaisuutensa esille, mutta sitten vaan ohitan ne tyypit, enkä tee heistä numeroa.
Täysin samaa mieltä. Tuollainen negatiivinen ja lapsellinen leimaaminen ei hyödytä pidemmän päälle yhtään ketään. Valitettavan moni meistä kokee, että miesten leimaaminen, haukkuminen ja latistaminen olisi jotenkin oikeutettua. No ei ole, ei yhtään sen enempää kuin naistenkaan. Valtaosa miehistä kuitenkin on kunnollisia, mukavia, auttavaisia ja kaikin puolin hyviä. Vihaaminen kuluttaa vihaajaa itseään.
Miehet ovat keksineet kaiken oleellisen ja rakentaneet kaiken oleellisen. Naisia tässä pitäisi mollata.
Vierailija kirjoitti:
Linnea projisoi omaa limaisuuttaan miehiin. Surkeaa.
Minäkin kohtaan mieluummin suden kuin naisen kirveen kanssa.
Hmm... En mä osaa loukkaantua tästä? Olenko viallinen vai vaan ihan lapanen mieheksi?
Koska. No. Mä jotenkin automaattisesti rankkaan tän asian sellaiseen lokeroon, että harmi homma, mutta ei hän minua tarkoita kommentillaan. Vaikka olenkin mies. Koska määritän itse oman käytökseni, eikä siinä tule olemaan mitään syytä pelätä. Hänen eikä kenenkään muunkaan. Tietty jos päälle käydään niin puolustan itseäni sen minkä pystyn, mutta se on eri asia. Eikä kuulu tähän.
Omasta mielestäni on vähän lapsellista loukkaantua tällaisesta kommentista, johon tällä naisella on aivan pätevä syy.
Toki, sitä itsekkin toivoisi olevansa rohkempi ja ns. vaikutusvaltaisempi siihen, että tämä naisiin kohdistuva perseily saataisiin loppumaan. Aina on joku setämies joka huohottaa, tuijottaa kourii ja ehdottelee. Ja jotkut vaan käy päälle ja pahoinpitelee / r ai s k a a. Tässä miehillä on verraton yliedustus naissukupuoleen nähden.
M44
Vierailija kirjoitti:
Hmm... En mä osaa loukkaantua tästä? Olenko viallinen vai vaan ihan lapanen mieheksi?
Koska. No. Mä jotenkin automaattisesti rankkaan tän asian sellaiseen lokeroon, että harmi homma, mutta ei hän minua tarkoita kommentillaan. Vaikka olenkin mies. Koska määritän itse oman käytökseni, eikä siinä tule olemaan mitään syytä pelätä. Hänen eikä kenenkään muunkaan. Tietty jos päälle käydään niin puolustan itseäni sen minkä pystyn, mutta se on eri asia. Eikä kuulu tähän.
Omasta mielestäni on vähän lapsellista loukkaantua tällaisesta kommentista, johon tällä naisella on aivan pätevä syy.
Toki, sitä itsekkin toivoisi olevansa rohkempi ja ns. vaikutusvaltaisempi siihen, että tämä naisiin kohdistuva perseily saataisiin loppumaan. Aina on joku setämies joka huohottaa, tuijottaa kourii ja ehdottelee. Ja jotkut vaan käy päälle ja pahoinpitelee / r ai s k a a. Tässä miehillä on verraton yliedustus naissukupuoleen nähden.
M44
Tietysti, jos oikein teorisoidaan, että olisin vaeltamassa yksin erämaassa, ja murtanut nilkkani. Eikä Linnea uskalla tulla 200m lähemmäs auttamaan, sukupuoleni vuoksi niin sitten voi toki ohuesti harmittaa. :D
Mutta tasan ei mee aina onnen nallekarkit. Siellä mä sitten huutelisin kunnes karhu söis. :D
"olisin ennemmin sian kanssa kuin suomalaisen naisen"
Mikähän lehti julkaisisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään.
Miehet osaavat käyttäytyä, muttei kaikki. Eivät naisetkaan. Logiikkasi mukaan on oikein suhtautua kaikkiin naisiin oletuksella, että he ovat prostituoituja, koska suurin osa prostituoiduista on naisia. Etkö todella ymmärrä, miten vahingollista on, että miesviha on wokettajien intersektionaalisten takia hyväksyttyä yhteiskunnassa. Se ei poista ongelmia, vaan lisää niitä.
Jos mies kirjoittaisi tuollaisen kolumnin kuvaamallasi tavalla, hän saisi potkut, joutuisi pyytämään anteeksi ja luultavasti joutuisi tuomiolle vihapuheesta.
HAHAHAHAHAAHAHAH! Ei todellakaan julkaistaisi mitään lähellekkään sellaista missä kritisoidaan hieman suomalaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄
Entäs muut miehet kuin incelit?
Vierailija kirjoitti:
"Yksikään karhu ei ole minua pelotellut..."
Moneenko karhuun Linnea on törmännyt metsässä?
ehdotan hänelle treffejä karhun kanssa ja katsotaan kelpaako sitten ensihoitajaksi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄
Ja nähdäkseni ajojahdista voi helposti päätellä, miksi incelit ovat incelejä.
Incelit ei kuitenkaan olleet ylen haastattelussa.
eikä ikinä tule olemaan. ei ole valtavirran trendi kertoa miesten pahasta olosta vaan ainoastaan naisten voimaantumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Eläintarhassa eläimet on todennäköisesti ruokittu joten ei ole ihmisellä hätää.
Joskus koirat haistaa jos naisella on menkat, karhuista en tiedä.
Jokatapauksessa, varmasti on hyviä miehiä mutta myös niitä huonoja. Ja sitä kun ei voi heti tietää, moni osaa esittää kivaa vain, jotta pääsee lähelle
Karhulla on moninkertaisesti parempi hajuaisti kuin vihikoiralla. Karhu on petoeläin ja kuten muutkin petoeläimet. se tapaa vaistonvaraisesti ei pelkästään nälkäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on malliesimerkki kuinka yksinkertaisia hölmöläisiä suomalaiset akat ovat. Miksi tällaisille annettiin äänioikeus?
Milloin ne limaiset miehet heräävät omaan hölmöyteensä?
Huom, ei siis kaikki miehet, vaan ne jotka nyt toivovat karhun raatelevan Linnean
Ymmärsin että linnea valitsi karhunraatelun itse?
Tajuaakohan aggressiivinen setä-Tere, että hän vaikuttaa uhkaavalta? Lähde kanssani viettämään aikaa, tai heitän sinut krokotiileille/karhuille.