Näyttelijä antoi haastattelun: Limaiselta setämieheltä kuppi nurin!
– Mennään eläintarhaan, ja hän saa valita, viettääkö tunnin karhuaitauksessa vai kanssani sen ulkopuolella, Sammallahti kirjoittaa X:ssä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdafbc4b-f07d-463e-ad8c-5d5e0a…
Ei tarbi kahta kertaa miettiä. Karhut on söpöjä ja fiksuja.
Kommentit (263)
Olihan tämä kuuluisa karhujen halailija joille Karhut oli lähinnä ystäviä mutta niin vaan yksi sitten hermostunut yksilö sitten raateli päästä varpaisiin hengiltä.
Onhan tuo törkeää tuomita ihminen vain sen vuoksi että on sattunut syntymään mieheksi.
Säälittävää....
kamalan näköinen kapistus miehet naisivat korkeintaan takaa päin. kovat on luulot viehättyvyydestään
Lapsellisin aloitus pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä hurjaa tekstiä lukea. Ihan naisenakin. Itse oletan joka ihmisestä, ennen kuin tutustun, että ovat mukavia ja peruskivoja ihmisiä. Ihan iästä, sukupuolesta ja ulkonäöstä huolimatta. Jopa kansallisuudesta ja sukupuolisesta suuntautumisesta huolimatta. Tällä pärjää jo ihmissuhteissa pitkälle. Heikkoina hetkinä ja huonoina päivinä toki takerrun ihmisten virheisiin, huonotuulisuuteen, valehteluun, tiuskimiseen, epäsiisteyteen jne, puoliin jotka ärsyttää ihan itsessänikin, mutta yleensä pyrin löytämään sen ihmisen kaiken takaa. Jotkut kyllä tuovat hyvin äkkiä sen limaisuutensa esille, mutta sitten vaan ohitan ne tyypit, enkä tee heistä numeroa.
Just pick me guys!!
Vierailija kirjoitti:
Lapsellisin aloitus pitkään aikaan.
Linnea hyvä. Koeta ymmärtää, että mokasit. Olet olevinasi suvaitseva, mutta luonteesi paljastui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄
Ja nähdäkseni ajojahdista voi helposti päätellä, miksi incelit ovat incelejä.
Vaikka olis miten inceleitä, niin Linnea oli se joka jutun aloitti.
Vaiko sittenkin ne limaiset setämiehet? Jos miehet käyttäytyisivät, tuollaisia haastattelua ei koskaan tarvitsisi antaa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaiko sittenkin ne limaiset setämiehet? Jos miehet käyttäytyisivät, tuollaisia haastattelua ei koskaan tarvitsisi antaa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää??
Minä olen käyttäytynyt hyvin ja kohteliaasti. Silti minut tuomitaan. Miksi?
"Limaiset miehet"
Ei "kaikki miehet"
Kuinka vaikeaa se on ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
"Limaiset miehet"
Ei "kaikki miehet"
Joopa joo. Selitä mustaa valkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä, kuka tuomitsi juuri sinut? Jos olet hyvinkäyttäytyvä mies, turha sinun on uhriutua. Älä ole tere, ole oma kunnollinen itsesi.
Karhu ei loukkaannu jos nainen sanoo totuuden, vaan jatkaa matkaansa välittämättä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä, kuka tuomitsi juuri sinut? Jos olet hyvinkäyttäytyvä mies, turha sinun on uhriutua. Älä ole tere, ole oma kunnollinen itsesi.
Minä olen mies ja minua kutsutaan mediassa kaikkeen syylliseksi. Otsikot yleistävät miehet sitä ja miehet tätä. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen persusiipi taas vähättelemässä ahdistelua. Koska se kuuluu perskok-kulttuuriin.
Miten pahana ongelmana ja ahdisteluna pidät noita Lintsun kahta (!) esimerkkiä? Leimaat kaikki miehet parin reppanan takia?
Vierailija kirjoitti:
"Limaiset miehet"
Ei "kaikki miehet"
"Raiskaajamaamut"
Ei "kaikki maamut"
molemmilla sukupuolilla on syljentuotantoa, siis limaisuus tasapisteissä...
mutmut: seksissähän nimenomaan nainen on se joka tuottaa limaa!
siispä "limaiset naiset" on oikeellisempi!
Mies on luotu vaanimaan ja raiskaamaan naisia. M.O. T.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Limaiset miehet"
Ei "kaikki miehet"
"Raiskaajamaamut"
Ei "kaikki maamut"
"määräänsä suhteutettuna huomattavasti enemmän" on kans vaikea....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä, kuka tuomitsi juuri sinut? Jos olet hyvinkäyttäytyvä maamumies, turha sinun on uhriutua. Älä ole taksiraiskaaja tai sossuloinen, ole oma kunnollinen itsesi.
Linnea on erinomainen näyttelijä! Suurin osa miehistäkin ihailee ja arvostaa häntä, mutta täällä palstalla on erilaisia miehiä...