Näyttelijä antoi haastattelun: Limaiselta setämieheltä kuppi nurin!
– Mennään eläintarhaan, ja hän saa valita, viettääkö tunnin karhuaitauksessa vai kanssani sen ulkopuolella, Sammallahti kirjoittaa X:ssä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdafbc4b-f07d-463e-ad8c-5d5e0a…
Ei tarbi kahta kertaa miettiä. Karhut on söpöjä ja fiksuja.
Kommentit (172)
Mä olisin kyllä mieluummin tunnin Sammallahden kuin karhujen kanssa. Karhuista ei nimittäin ole yhtään kokemusta, että miten niiden kanssa selvitään, plus ne saattaisivat pitää minua ateriana.
Toki olen keski-ikäinen ja rupsahtanut naisihminen, joten tuo miekkonen tuskin pitäisi minua ateriana enkä siksi myöskään kokisi tilannetta tukalaksi. En myöskään tiedä, jaksaisinko kuunnella hänen monologiaan kokonaista tuntia. Kuitenkin, valitsisin mieluummin sen kuin karhut.
Vierailija kirjoitti:
Yksi usein siteerattu suomalainen aineisto koskee alle 15-vuotiaiden henkirikoksia vuosina 2003–2016:
surmattuja lapsia: 78
tekijänä äiti: 48 tapauksessa (noin 62 %)
tekijänä isä: 24 tapauksessa (noin 31 %)
Eli Linneaa mukaillen voidaan vetää johtopäätös, äidit ovat hirviöitä
Ja huom. nämä äidit ovat syntyperältään suomalaisia!
Tere on yksi turhimpia kansanedustajia. Pelkkä somessa räksyttävä setämies, joka valehteli koulutuksensa. Kravattipersu.
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla, onko Minja Koskelan vaaliteemoissa jotain tyyliin "miehet pois metsistä". Jokamieheoikeudet vaihtui just jokaiseoikeuksiksi, kyllä niistä saadaan jokanaisenoikeuset hyvin pian.
Mistä Linnea muuten tiesi, että se hänelle ikävällä tavalla puhunut oli nimenomaan mies eikä muunsukupuolinen? Meillehän on opetettu, että ei pidä olettaa!
Mitä hupattaa? Nehän on olleet jokaisenoikeudet ties miten pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄
Ja nähdäkseni ajojahdista voi helposti päätellä, miksi incelit ovat incelejä.
Vaikka olis miten inceleitä, niin Linnea oli se joka jutun aloitti.
Eiköhän Linneallakin ole täysi oikeus kertoa kohtaamistaan epämiellyttävistä ja pelottavista miehistä. Surullista on, että miehet tekevät tämän pelon tyhjäksi ja syyttävät naista miesvihasta, kun heidän pitäisi pohtia syitä siihen, miksi osa miehistä käyttäytyy noin ja osoittaa, että se ei ole hyväksyttävää. Järkevät miehet toki näin tekevätkin, mutta sitten tuntuu olevan näitä, jotka äänekkäästi vaativat epäasiallisen käytöksen hyväksymistä ja normalisointia.
Tere korjaamassa Kokoomuksen naisongelmaa. Heh.
Tulikohan tällä asiattomuudella paljon uusia naisäänestäjiä?
Hauskaa, miten kaikki asialliset mutta äärioikeiston mielestä "väärät" kommentit poistetaan.
Siellä pojujen peukalot sauhuavat, kun pitää saada naiset ja totuus ahdistelusta vaiennettua. Onneksi näistä asioista keskustellaan naisten kesken muuallakin, ihan kahvipöydistä alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄
Ja nähdäkseni ajojahdista voi helposti päätellä, miksi incelit ovat incelejä.
Vaikka olis miten inceleitä, niin Linnea oli se joka jutun aloitti.
Vaiko sittenkin ne limaiset setämiehet? Jos miehet käyttäytyisivät, tuollaisia haastattelua ei koskaan tarvitsisi antaa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää??
Minä olen käyttäytynyt hyvin ja kohteliaasti. Silti minut tuomitaan. Miksi?
Ei kaikessa ole kyse sinusta. Aikuisuutta on se, että tietää ettei ole maailman napa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas naiset innokkaalla päällä julistamassa kuinka paskoja miehet ovat. Lieneekö R-trolleilla oma osuutensa asiaan? Ne kun haluavat aiheuttaa epäsopua kansalaistemme keskuudessa.
Ei kyllä tämä on ihan suomalaisten naisten omaa ansiota. Tällä tavalla ne ihan tavalliset suomalaiset naiset ajattelevat suomalaisista miehistä. Tämä on hyvä pitää mielessä, jos tosiaan joskus sotaan joudumme.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, miten kaikki asialliset mutta äärioikeiston mielestä "väärät" kommentit poistetaan.
Siellä pojujen peukalot sauhuavat, kun pitää saada naiset ja totuus ahdistelusta vaiennettua. Onneksi näistä asioista keskustellaan naisten kesken muuallakin, ihan kahvipöydistä alkaen.
Ihan varmasti! Naiset ovat kovia keskusteleman.
Minä kohtaisin metsässä mieluummin naisen, kuin karhun.
M.57
Onpas naiset innokkaalla päällä julistamassa kuinka paskoja miehet ovat. Lieneekö R-trolleilla oma osuutensa asiaan? Ne kun haluavat aiheuttaa epäsopua kansalaistemme keskuudessa.