Näyttelijä antoi haastattelun: Limaiselta setämieheltä kuppi nurin!
– Mennään eläintarhaan, ja hän saa valita, viettääkö tunnin karhuaitauksessa vai kanssani sen ulkopuolella, Sammallahti kirjoittaa X:ssä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdafbc4b-f07d-463e-ad8c-5d5e0a…
Ei tarbi kahta kertaa miettiä. Karhut on söpöjä ja fiksuja.
Kommentit (172)
kai naisetkin sitten samanlaisella logiikalla pitää pitää häkissä etteivät pääse tappamaan lapsiaan kuten aina toisinaan tapahtuu?
nuo limaiset lapsimurhaajat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Limaiset miehet"
Ei "kaikki miehet"
Kuinka vaikeaa se on ymmärtää?
Joopa joo. Selitä mustaa valkoiseksi.
Mitä kohtaa et ymmärtänyt?
"Limaiset miehet"
Jos tuo viittaa mielestäsi miehiin yleisesti, haluaisin kuulla, millä logiikalla olet päätynyt tuollaiseen johtopäätökseen.
Otsikossa luki nimenomaan "miehen", eikä "ilmaisen miehen". Sitäpaitsi tulkinnanvarainen limaisuus on ihan eri tason riski kuin karhu, vaikka olisikin puhuttu vain limaisista miehistä.
Liekö Moro Sammaltaja useinkin kuullut olevansa limainen setämies? Tunnisti nimensä kun kutsuttiin.
Karhussa on se homma, että se väistää ihmistä, varsinkin naista. Nainen kun ei haise uhalle ja karhu etsii paljon pienempää saalista. Monet eläimet luontaisesti pelkää miehiä (hajun takia?) ja alkaa puolustautua.
Sensijaan miehet on tappaneet 12 naista tänä vuonna. Miehillä ei tule mieleen rauhallinen, realistinen karhu, vaan verenhimoinen hyökkäävä karhu. Se johtuu miesten pelkuruudesta.
ei taida "setämies" olla se olento joka raiskistilastoissa paistaa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karhu ei loukkaannu jos nainen sanoo totuuden, vaan jatkaa matkaansa välittämättä asiasta.
Huoreli ei loukkaannu, jos mies vaatii häntä ottamaan vastuun teoistaan. Hän ei edes ymmärrä mitä vastuun ottaminen tarkoittaa. Mies jatkaa matkaansa mieluummin yksin kuin ylinääräisen painolastin kanssa.
Jotain v i t t u a se sinäkin olet vailla. Kuulaa/kirvestä kalloon.
Jotain puuttuu sinun elämästäsi. Olkoon elämäsi pelkästään naisten ympäröimä.
Vierailija kirjoitti:
Liekö Moro Sammaltaja useinkin kuullut olevansa limainen setämies? Tunnisti nimensä kun kutsuttiin.
Karhussa on se homma, että se väistää ihmistä, varsinkin naista. Nainen kun ei haise uhalle ja karhu etsii paljon pienempää saalista. Monet eläimet luontaisesti pelkää miehiä (hajun takia?) ja alkaa puolustautua.
Sensijaan miehet on tappaneet 12 naista tänä vuonna. Miehillä ei tule mieleen rauhallinen, realistinen karhu, vaan verenhimoinen hyökkäävä karhu. Se johtuu miesten pelkuruudesta.
eikun karhun kanssa tunniksi häkkiin seisomaan sanojensa takana, olkee hyvä!
Tere, limaisten miesten sankari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Limaiset miehet"
Ei "kaikki miehet"
Kuinka vaikeaa se on ymmärtää?
Joopa joo. Selitä mustaa valkoiseksi.
Mitä kohtaa et ymmärtänyt?
"Limaiset miehet"
Jos tuo viittaa mielestäsi miehiin yleisesti, haluaisin kuulla, millä logiikalla olet päätynyt tuollaiseen johtopäätökseen.
Sun mielestä ei tarvitse rääkyä rassismia, jos keskustellaan raiskaavista maamutakseista, koska siinä ei viitata maamuihin yleisesti?
Miksi ratkaisu taksiraiskauksiin on naistentaksi, eikä oikeus valita kantistaksi musun tai afrotaustaisen sijaan? Käytännössä kaikki taksiraiskausket ovat maamujen tekosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄
Ja nähdäkseni ajojahdista voi helposti päätellä, miksi incelit ovat incelejä.
Vaikka olis miten inceleitä, niin Linnea oli se joka jutun aloitti.
Vaiko sittenkin ne limaiset setämiehet? Jos miehet käyttäytyisivät, tuollaisia haastattelua ei koskaan tarvitsisi antaa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää??
On ihan mahdotonta kuvitella, että kaikki koskaan voisivat käyttäytyä niin, että edes riviväleistä tulkiten ja kovasti tuntien kukaan ei voisi kokea limaiseksi. Ainoa ratkaisu tähän olisi, että ei puhu. Tosin saunamiehen kohdalla sekään ei olisi riittänyt, kun naisesta tuntui, että hän oli limainen. Joten ainoa ratkaisu on olla aivan eri tiloissa. Islam tarjoaa tähän feministisiä ratkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Liekö Moro Sammaltaja useinkin kuullut olevansa limainen setämies? Tunnisti nimensä kun kutsuttiin.
Karhussa on se homma, että se väistää ihmistä, varsinkin naista. Nainen kun ei haise uhalle ja karhu etsii paljon pienempää saalista. Monet eläimet luontaisesti pelkää miehiä (hajun takia?) ja alkaa puolustautua.
Sensijaan miehet on tappaneet 12 naista tänä vuonna. Miehillä ei tule mieleen rauhallinen, realistinen karhu, vaan verenhimoinen hyökkäävä karhu. Se johtuu miesten pelkuruudesta.
Lintsu-jutun otsikossa mainittiin miehet. Kannaattako kaikkien maamumiesten pahastua, kun puhutaan maamuraiskaajista tilastojen valossa?
Vierailija kirjoitti:
Liekö Moro Sammaltaja useinkin kuullut olevansa limainen setämies? Tunnisti nimensä kun kutsuttiin.
Karhussa on se homma, että se väistää ihmistä, varsinkin naista. Nainen kun ei haise uhalle ja karhu etsii paljon pienempää saalista. Monet eläimet luontaisesti pelkää miehiä (hajun takia?) ja alkaa puolustautua.
Sensijaan miehet on tappaneet 12 naista tänä vuonna. Miehillä ei tule mieleen rauhallinen, realistinen karhu, vaan verenhimoinen hyökkäävä karhu. Se johtuu miesten pelkuruudesta.
Puhe oli karhun KOHTAAMISESTA eli siitä harvinaisesta tilanteesta kun se ei väistä.
Karhulle kyllä maistuu jopa hirvi ja harva suomilehmäkään sentään hirveä suurempia. Sen sijaan kiitos metsästäjämiesten, karhut pelkäävät ihmisiä eivätkä ole tottuneet meitä saalistamaan ja valitsevat tutumpaa riistaa aina kun mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia.
Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.
Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.
Miesten olettaminen potentiaalisiksi pahantekijöiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat vaarallisia vaan että yksittäisiin miehiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa miehenä jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin miehiin vaikkapa amerikkalaisessa vankilassa.
Usein näkemäni vertaiskuva: astiassa on karamellejä, noin 100 kpl, 2 niistä on myrkyllisiä, jos sen otat, kuolet. Söisitkö karkkeja?
Vierailija kirjoitti:
Tere, limaisten miesten sankari.
Tere, atte, jani mäkelä, pekka aittakumpu, wille ja ketä näitä nyt on. Kansanedustajia, jotka rääpivät päätään somessa ja mediassa taukoamatta, vailla minkäänlaista kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan. Ja tuollaisten ihmisten palkka me maksetaan. Hyi hitto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia.
Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.
Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.
Miesten olettaminen potentiaalisiksi pahantekijöiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat vaarallisia vaan että yksittäisiin miehiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa miehenä jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin miehiin vaikkapa amerikkalaisessa vankilassa.
Usein näkemäni vertaiskuva: astiassa on karamellejä, noin 100 kpl, 2 niistä on myrkyllisiä, jos sen otat, kuolet. Söisitkö karkkeja?
Tämähän koskee luonnollisesti myös naisia? Ja ulkomaalaisia? Sekä vähemmistöjä? Eikö niin?
näinhän se naisilla aina... keski-ikäinen vatsakas suomalainen eli "setämies" on ruma ja tylsä, joten ottakoon syyn niskoilleen - pois oikeilta tekijöiltä.
Nämä on hyviä juttuja, kun saavat yhä useamman näkemään toisen sukupuolen vihollisena. Heräämistä tarvitaan, jotta voidaan taistella. Ilman fyysistä sukupuolten sotaa yhteiskunta ei voi tervehtyä.
Tietysti päästäisitte tyttärenne tuntemattoman miehen seuraan keskellä ei-mitään aivan ongelmitta. Kun ei miehiä tarvitse lainkaan varoa tai huolestua heidän tarkoitusperistään. Ihan turhaan polisiikin varoittelee, että älkää naiset lähtekö tuntemattomien miesten matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia.
Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.
Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.
Miesten olettaminen potentiaalisiksi pahantekijöiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat vaarallisia vaan että yksittäisiin miehiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa miehenä jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin miehiin vaikkapa amerikkalaisessa vankilassa.
Usein näkemäni vertaiskuva: astiassa on karamellejä, noin 100 kpl, 2 niistä on myrkyllisiä, jos sen otat, kuolet. Söisitkö karkkeja?
Jostain syystä tämä miespelko ei ilmene naisten pukkareissa, vessoissa ja pesutiloissa, vaan sinne kaikki miehet ovat tervetulleita vähäpukeisten naisten ja tyttöjen keskelle. Vihervassunaiset saivat himoamansa itsemäärittelyn ja naisten tiloista unisex-tiloja. Sellainen jännä fakta, että transnaisvangeilla on moninkertainen määrä seksirikostuomioita ja väkivaltatuomioita muihin miesvankeihin verrattuna.
Mutta milloin järki olisi pakottanut vihervassunaisen päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tere, limaisten miesten sankari.
Tere, atte, jani mäkelä, pekka aittakumpu, wille ja ketä näitä nyt on. Kansanedustajia, jotka rääpivät päätään somessa ja mediassa taukoamatta, vailla minkäänlaista kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan. Ja tuollaisten ihmisten palkka me maksetaan. Hyi hitto!
Tämähän on vain Teren ja muiden persuihin kallellaan olevien, sekä persujen taktiikka: keksitään sauma, mihin iskeä ja kas! Kukaan ei enää muista kuinka pska, korjaan hyvä hallitusohjelma meillä onkaan! Saadaan porukat tappelemaan toisiaan vastaan ja sillä välin tere kumppaneineen saa jatkaa viimeistenkin roposten viemistä köyhiltä.
Media. Otsikot yleistävät jatkuvasti. Miehet pahoinpitelevät, Kuinka saadaan miehet lopettamaan ahdistelu, Miehet sitä ja miehet tätä. Hyvin harvoin näkee otsikon jossa lukee pieni osa miehistä pahoinpitelee tms.