Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttelijä antoi haastattelun: Limaiselta setämieheltä kuppi nurin!

Vierailija
22.06.2026 |

– Mennään eläintarhaan, ja hän saa valita, viettääkö tunnin karhuaitauksessa vai kanssani sen ulkopuolella, Sammallahti kirjoittaa X:ssä.

 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdafbc4b-f07d-463e-ad8c-5d5e0a…

 

Ei tarbi kahta kertaa miettiä. Karhut on söpöjä ja fiksuja.

Kommentit (172)

Vierailija
81/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄

Ja nähdäkseni ajojahdista voi helposti päätellä, miksi incelit ovat incelejä.

Vaikka olis miten inceleitä, niin Linnea oli se joka jutun aloitti.

Vaiko sittenkin ne limaiset setämiehet? Jos miehet käyttäytyisivät, tuollaisia haastattelua  ei koskaan tarvitsisi antaa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää??

Minä olen käyttäytynyt hyvin ja kohteliaasti. Silti minut tuomitaan. Miksi?

Kuka tuomitsi? Missä?

Media. Otsikot yleistävät jatkuvasti. Miehet pahoinpitelevät, Kuinka saadaan miehet lopettamaan ahdistelu, Miehet sitä ja miehet tätä. Hyvin harvoin näkee otsikon jossa lukee pieni osa miehistä pahoinpitelee tms. 

Vierailija
82/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai naisetkin sitten samanlaisella logiikalla pitää pitää häkissä etteivät pääse tappamaan lapsiaan kuten aina toisinaan tapahtuu?

nuo limaiset lapsimurhaajat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Limaiset miehet" 

Ei "kaikki miehet"

Kuinka vaikeaa se on ymmärtää?

Joopa joo. Selitä mustaa valkoiseksi.

Mitä kohtaa et ymmärtänyt?

"Limaiset miehet"

Jos tuo viittaa mielestäsi miehiin yleisesti, haluaisin kuulla, millä logiikalla olet päätynyt tuollaiseen johtopäätökseen.

Otsikossa luki nimenomaan "miehen", eikä "ilmaisen miehen". Sitäpaitsi tulkinnanvarainen limaisuus on ihan eri tason riski kuin karhu, vaikka olisikin puhuttu vain limaisista miehistä.

Vierailija
84/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö Moro Sammaltaja useinkin kuullut olevansa limainen setämies? Tunnisti nimensä kun kutsuttiin. 

Karhussa on se homma, että se väistää ihmistä, varsinkin naista. Nainen kun  ei haise uhalle ja karhu etsii paljon pienempää saalista. Monet eläimet luontaisesti pelkää miehiä (hajun takia?) ja alkaa puolustautua. 

Sensijaan miehet on tappaneet 12 naista tänä vuonna. Miehillä ei tule mieleen rauhallinen, realistinen karhu, vaan verenhimoinen hyökkäävä karhu. Se johtuu miesten pelkuruudesta. 

Vierailija
85/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida "setämies" olla se olento joka raiskistilastoissa paistaa.....

Vierailija
86/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karhu ei loukkaannu jos nainen sanoo totuuden, vaan jatkaa matkaansa välittämättä asiasta.

Huoreli ei loukkaannu, jos mies vaatii häntä ottamaan vastuun teoistaan. Hän ei edes ymmärrä mitä vastuun ottaminen tarkoittaa. Mies jatkaa matkaansa mieluummin yksin kuin ylinääräisen painolastin kanssa. 

Jotain v i t t u a se sinäkin olet vailla.  Kuulaa/kirvestä kalloon.

Jotain puuttuu sinun elämästäsi. Olkoon elämäsi pelkästään naisten ympäröimä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö Moro Sammaltaja useinkin kuullut olevansa limainen setämies? Tunnisti nimensä kun kutsuttiin. 

Karhussa on se homma, että se väistää ihmistä, varsinkin naista. Nainen kun  ei haise uhalle ja karhu etsii paljon pienempää saalista. Monet eläimet luontaisesti pelkää miehiä (hajun takia?) ja alkaa puolustautua. 

Sensijaan miehet on tappaneet 12 naista tänä vuonna. Miehillä ei tule mieleen rauhallinen, realistinen karhu, vaan verenhimoinen hyökkäävä karhu. Se johtuu miesten pelkuruudesta. 

eikun karhun kanssa tunniksi häkkiin seisomaan sanojensa takana, olkee hyvä!

Vierailija
88/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tere, limaisten miesten sankari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Limaiset miehet" 

Ei "kaikki miehet"

Kuinka vaikeaa se on ymmärtää?

Joopa joo. Selitä mustaa valkoiseksi.

Mitä kohtaa et ymmärtänyt?

"Limaiset miehet"

Jos tuo viittaa mielestäsi miehiin yleisesti, haluaisin kuulla, millä logiikalla olet päätynyt tuollaiseen johtopäätökseen.

Sun mielestä ei tarvitse rääkyä rassismia, jos keskustellaan raiskaavista maamutakseista, koska siinä ei viitata maamuihin yleisesti?

Miksi ratkaisu taksiraiskauksiin on naistentaksi, eikä oikeus valita kantistaksi musun tai afrotaustaisen sijaan? Käytännössä kaikki taksiraiskausket ovat maamujen tekosia.

Vierailija
90/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄

Ja nähdäkseni ajojahdista voi helposti päätellä, miksi incelit ovat incelejä.

Vaikka olis miten inceleitä, niin Linnea oli se joka jutun aloitti.

Vaiko sittenkin ne limaiset setämiehet? Jos miehet käyttäytyisivät, tuollaisia haastattelua  ei koskaan tarvitsisi antaa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää??

On ihan mahdotonta kuvitella, että kaikki koskaan voisivat käyttäytyä niin, että edes riviväleistä tulkiten ja kovasti tuntien kukaan ei voisi kokea limaiseksi. Ainoa ratkaisu tähän olisi, että ei puhu. Tosin saunamiehen kohdalla sekään ei olisi riittänyt, kun naisesta tuntui, että hän oli limainen. Joten ainoa ratkaisu on olla aivan eri tiloissa. Islam tarjoaa tähän feministisiä ratkaisuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö Moro Sammaltaja useinkin kuullut olevansa limainen setämies? Tunnisti nimensä kun kutsuttiin. 

Karhussa on se homma, että se väistää ihmistä, varsinkin naista. Nainen kun  ei haise uhalle ja karhu etsii paljon pienempää saalista. Monet eläimet luontaisesti pelkää miehiä (hajun takia?) ja alkaa puolustautua. 

Sensijaan miehet on tappaneet 12 naista tänä vuonna. Miehillä ei tule mieleen rauhallinen, realistinen karhu, vaan verenhimoinen hyökkäävä karhu. Se johtuu miesten pelkuruudesta. 

Lintsu-jutun otsikossa mainittiin miehet. Kannaattako kaikkien maamumiesten pahastua, kun puhutaan maamuraiskaajista tilastojen valossa?

Vierailija
92/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö Moro Sammaltaja useinkin kuullut olevansa limainen setämies? Tunnisti nimensä kun kutsuttiin. 

Karhussa on se homma, että se väistää ihmistä, varsinkin naista. Nainen kun  ei haise uhalle ja karhu etsii paljon pienempää saalista. Monet eläimet luontaisesti pelkää miehiä (hajun takia?) ja alkaa puolustautua. 

Sensijaan miehet on tappaneet 12 naista tänä vuonna. Miehillä ei tule mieleen rauhallinen, realistinen karhu, vaan verenhimoinen hyökkäävä karhu. Se johtuu miesten pelkuruudesta. 

Puhe oli karhun KOHTAAMISESTA eli siitä harvinaisesta tilanteesta kun se ei väistä.

Karhulle kyllä maistuu jopa hirvi ja harva suomilehmäkään sentään hirveä suurempia. Sen sijaan kiitos metsästäjämiesten, karhut pelkäävät ihmisiä eivätkä ole tottuneet meitä saalistamaan ja valitsevat tutumpaa riistaa aina kun mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia. 

 

Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.

Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.

Miesten olettaminen potentiaalisiksi pahantekijöiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat vaarallisia vaan että yksittäisiin miehiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa miehenä jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin miehiin vaikkapa amerikkalaisessa vankilassa.

Usein näkemäni vertaiskuva: astiassa on karamellejä, noin 100 kpl, 2 niistä on myrkyllisiä, jos sen otat, kuolet. Söisitkö karkkeja?

Vierailija
94/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tere, limaisten miesten sankari.

Tere, atte, jani mäkelä, pekka aittakumpu, wille ja ketä näitä nyt on. Kansanedustajia, jotka rääpivät päätään somessa ja mediassa taukoamatta, vailla minkäänlaista kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan. Ja tuollaisten ihmisten palkka me maksetaan. Hyi hitto! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia. 

 

Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.

Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.

Miesten olettaminen potentiaalisiksi pahantekijöiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat vaarallisia vaan että yksittäisiin miehiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa miehenä jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin miehiin vaikkapa amerikkalaisessa vankilassa.

Usein näkemäni vertaiskuva: astiassa on karamellejä, noin 100 kpl, 2 niistä on myrkyllisiä, jos sen otat, kuolet. Söisitkö karkkeja?

Tämähän koskee luonnollisesti myös naisia? Ja ulkomaalaisia? Sekä vähemmistöjä? Eikö niin?

Vierailija
96/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinhän se naisilla aina... keski-ikäinen vatsakas suomalainen eli "setämies" on ruma ja tylsä, joten ottakoon syyn niskoilleen - pois oikeilta tekijöiltä.

Vierailija
97/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on hyviä juttuja, kun saavat yhä useamman näkemään toisen sukupuolen vihollisena. Heräämistä tarvitaan, jotta voidaan taistella. Ilman fyysistä sukupuolten sotaa yhteiskunta ei voi tervehtyä.

Vierailija
98/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti päästäisitte tyttärenne tuntemattoman miehen seuraan keskellä ei-mitään aivan ongelmitta. Kun ei miehiä tarvitse lainkaan varoa tai huolestua heidän tarkoitusperistään. Ihan turhaan polisiikin varoittelee, että älkää naiset lähtekö tuntemattomien miesten matkaan. 

Vierailija
99/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia. 

 

Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.

Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.

Miesten olettaminen potentiaalisiksi pahantekijöiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat vaarallisia vaan että yksittäisiin miehiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa miehenä jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin miehiin vaikkapa amerikkalaisessa vankilassa.

Usein näkemäni vertaiskuva: astiassa on karamellejä, noin 100 kpl, 2 niistä on myrkyllisiä, jos sen otat, kuolet. Söisitkö karkkeja?

Jostain syystä tämä miespelko ei ilmene naisten pukkareissa, vessoissa ja pesutiloissa, vaan sinne kaikki miehet ovat tervetulleita vähäpukeisten naisten ja tyttöjen keskelle. Vihervassunaiset saivat himoamansa itsemäärittelyn ja naisten tiloista unisex-tiloja. Sellainen jännä fakta, että transnaisvangeilla on moninkertainen määrä seksirikostuomioita ja väkivaltatuomioita muihin miesvankeihin verrattuna.

Mutta milloin järki olisi pakottanut vihervassunaisen päätä.

Vierailija
100/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tere, limaisten miesten sankari.

Tere, atte, jani mäkelä, pekka aittakumpu, wille ja ketä näitä nyt on. Kansanedustajia, jotka rääpivät päätään somessa ja mediassa taukoamatta, vailla minkäänlaista kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan. Ja tuollaisten ihmisten palkka me maksetaan. Hyi hitto! 

Tämähän on vain Teren ja muiden persuihin kallellaan olevien, sekä persujen taktiikka: keksitään sauma, mihin iskeä ja kas! Kukaan ei enää muista kuinka pska, korjaan hyvä hallitusohjelma meillä onkaan! Saadaan porukat tappelemaan toisiaan vastaan ja sillä välin tere kumppaneineen saa jatkaa viimeistenkin roposten viemistä köyhiltä.