Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttelijä antoi haastattelun: Limaiselta setämieheltä kuppi nurin!

Vierailija
22.06.2026 |

– Mennään eläintarhaan, ja hän saa valita, viettääkö tunnin karhuaitauksessa vai kanssani sen ulkopuolella, Sammallahti kirjoittaa X:ssä.

 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdafbc4b-f07d-463e-ad8c-5d5e0a…

 

Ei tarbi kahta kertaa miettiä. Karhut on söpöjä ja fiksuja.

Kommentit (172)

Vierailija
61/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄

Ja nähdäkseni ajojahdista voi helposti päätellä, miksi incelit ovat incelejä.

Vaikka olis miten inceleitä, niin Linnea oli se joka jutun aloitti.

Vaiko sittenkin ne limaiset setämiehet? Jos miehet käyttäytyisivät, tuollaisia haastattelua  ei koskaan tarvitsisi antaa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää??

Vierailija
62/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄

Ja nähdäkseni ajojahdista voi helposti päätellä, miksi incelit ovat incelejä.

Vaikka olis miten inceleitä, niin Linnea oli se joka jutun aloitti.

Vaiko sittenkin ne limaiset setämiehet? Jos miehet käyttäytyisivät, tuollaisia haastattelua  ei koskaan tarvitsisi antaa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää??

Minä olen käyttäytynyt hyvin ja kohteliaasti. Silti minut tuomitaan. Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"olisin ennemmin sian kanssa kuin suomalaisen naisen"
Mikähän lehti julkaisisi?

Jos sika sais päättää, niin olis sekin varmaan ennemmin karhun kuin sinun kanssasi.. 

Vierailija
64/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Limaiset miehet" 

Ei "kaikki miehet"

Kuinka vaikeaa se on ymmärtää?

Vierailija
65/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Limaiset miehet" 

Ei "kaikki miehet"

Kuinka vaikeaa se on ymmärtää?

Joopa joo. Selitä mustaa valkoiseksi.

Vierailija
66/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄

Ja nähdäkseni ajojahdista voi helposti päätellä, miksi incelit ovat incelejä.

Vaikka olis miten inceleitä, niin Linnea oli se joka jutun aloitti.

Vaiko sittenkin ne limaiset setämiehet? Jos miehet käyttäytyisivät, tuollaisia haastattelua  ei koskaan tarvitsisi antaa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää??

Minä olen käyttäytynyt hyvin ja kohteliaasti. Silti minut tuomitaan. Miksi?

Kerro vielä, kuka tuomitsi juuri sinut? Jos olet hyvinkäyttäytyvä mies, turha sinun on uhriutua. Älä ole tere, ole oma kunnollinen itsesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhu ei loukkaannu jos nainen sanoo totuuden, vaan jatkaa matkaansa välittämättä asiasta.

Vierailija
68/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄

Ja nähdäkseni ajojahdista voi helposti päätellä, miksi incelit ovat incelejä.

Vaikka olis miten inceleitä, niin Linnea oli se joka jutun aloitti.

Vaiko sittenkin ne limaiset setämiehet? Jos miehet käyttäytyisivät, tuollaisia haastattelua  ei koskaan tarvitsisi antaa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää??

Minä olen käyttäytynyt hyvin ja kohteliaasti. Silti minut tuomitaan. Miksi?

Kerro vielä, kuka tuomitsi juuri sinut? Jos olet hyvinkäyttäytyvä mies, turha sinun on uhriutua. Älä ole tere, ole oma kunnollinen itsesi. 

Minä olen mies ja minua kutsutaan mediassa kaikkeen syylliseksi. Otsikot yleistävät miehet sitä ja miehet tätä. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen persusiipi taas vähättelemässä ahdistelua. Koska se kuuluu perskok-kulttuuriin.

Miten pahana ongelmana ja ahdisteluna pidät noita Lintsun kahta (!) esimerkkiä? Leimaat kaikki miehet parin reppanan takia?

Vierailija
70/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Limaiset miehet" 

Ei "kaikki miehet"

Kuinka vaikeaa se on ymmärtää?

"Raiskaajamaamut"

Ei "kaikki maamut"

Kuinka vaikeaa se on ymmärtää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla sukupuolilla on syljentuotantoa, siis limaisuus tasapisteissä...

mutmut: seksissähän nimenomaan nainen on se joka tuottaa limaa!

siispä "limaiset naiset" on oikeellisempi!

Vierailija
72/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luotu vaanimaan ja raiskaamaan naisia. M.O. T.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Limaiset miehet" 

Ei "kaikki miehet"

Kuinka vaikeaa se on ymmärtää?

"Raiskaajamaamut"

Ei "kaikki maamut"

Kuinka vaikeaa se on ymmärtää?

"määräänsä suhteutettuna huomattavasti enemmän" on kans vaikea....

Vierailija
74/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄

Ja nähdäkseni ajojahdista voi helposti päätellä, miksi incelit ovat incelejä.

Vaikka olis miten inceleitä, niin Linnea oli se joka jutun aloitti.

Vaiko sittenkin ne limaiset setämiehet? Jos miehet käyttäytyisivät, tuollaisia haastattelua  ei koskaan tarvitsisi antaa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää??

Minä olen käyttäytynyt hyvin ja kohteliaasti. Silti minut tuomitaan. Miksi?

Kerro vielä, kuka tuomitsi juuri sinut? Jos olet hyvinkäyttäytyvä mies, turha sinun on uhriutua. Älä ole tere, ole oma kunnollinen itsesi. 

Kerro vielä, kuka tuomitsi juuri sinut? Jos olet hyvinkäyttäytyvä maamumies, turha sinun on uhriutua. Älä ole taksiraiskaaja tai sossuloinen, ole oma kunnollinen itsesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhu ei loukkaannu jos nainen sanoo totuuden, vaan jatkaa matkaansa välittämättä asiasta.

Huoreli ei loukkaannu, jos mies vaatii häntä ottamaan vastuun teoistaan. Hän ei edes ymmärrä mitä vastuun ottaminen tarkoittaa. Mies jatkaa matkaansa mieluummin yksin kuin ylinääräisen painolastin kanssa. 

Vierailija
76/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄

Ja nähdäkseni ajojahdista voi helposti päätellä, miksi incelit ovat incelejä.

Vaikka olis miten inceleitä, niin Linnea oli se joka jutun aloitti.

Vaiko sittenkin ne limaiset setämiehet? Jos miehet käyttäytyisivät, tuollaisia haastattelua  ei koskaan tarvitsisi antaa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää??

Minä olen käyttäytynyt hyvin ja kohteliaasti. Silti minut tuomitaan. Miksi?

Kuka tuomitsi? Missä?

Vierailija
77/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... En mä osaa loukkaantua tästä? Olenko viallinen vai vaan ihan lapanen mieheksi? 


Koska. No. Mä jotenkin automaattisesti rankkaan tän asian sellaiseen lokeroon, että harmi homma, mutta ei hän minua tarkoita kommentillaan. Vaikka olenkin mies. Koska määritän itse oman käytökseni, eikä siinä tule olemaan mitään syytä pelätä. Hänen eikä kenenkään muunkaan. Tietty jos päälle käydään niin puolustan itseäni sen minkä pystyn, mutta se on eri asia. Eikä kuulu tähän. 

 

Omasta mielestäni on vähän lapsellista loukkaantua tällaisesta kommentista, johon tällä naisella on aivan pätevä syy. 

 

Toki, sitä itsekkin toivoisi olevansa rohkempi ja ns. vaikutusvaltaisempi siihen, että tämä naisiin kohdistuva perseily saataisiin loppumaan. Aina on joku setämies joka huohottaa, tuijottaa kourii ja ehdottelee. Ja jotkut vaan käy päälle ja pahoinpitelee / r ai s k a a. Tässä miehillä on verraton yliedustus naissukupuoleen nähden. 

 

 

M44

Kiitos tästä kommentista. Vihdoinkin mies, joka ymmärtää asian pointin, eikä lähde uhriutumaan mitä naurettavimmilla jargoneilla. Mies ei tajua sitä uhkaa, minkä me naiset koemme jo lapsuudesta lähtien, eikä se ole vieläkään täysin kadonnut, vaikka olen jo vanhahko nainen.

N56

Kiitos naurusta, toi kirjoittaja on nainen

Vierailija
78/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Limaiset miehet" 

Ei "kaikki miehet"

Kuinka vaikeaa se on ymmärtää?

Joopa joo. Selitä mustaa valkoiseksi.

Mitä kohtaa et ymmärtänyt?

"Limaiset miehet"

Jos tuo viittaa mielestäsi miehiin yleisesti, haluaisin kuulla, millä logiikalla olet päätynyt tuollaiseen johtopäätökseen.

Vierailija
79/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Limaiset miehet" 

Ei "kaikki miehet"

Kuinka vaikeaa se on ymmärtää?

"Raiskaajamaamut"

Ei "kaikki maamut"

Kuinka vaikeaa se on ymmärtää?

"määräänsä suhteutettuna huomattavasti enemmän" on kans vaikea....

Looginen päättely saa vihervassunaisen kognitiivisen dissonanssin murtumaan.

Vierailija
80/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen persusiipi taas vähättelemässä ahdistelua. Koska se kuuluu perskok-kulttuuriin.

Ei , vaan sitä ylen haastattelussa sanottua.