Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ehkäisyä käytät? Millaisia sivuvaikutuksia?

Vierailija
26.11.2015 |

Olen aina käyttänyt e-pillereitä, mutta nyt on niin kovia sivuvaikutuksia että mietin ehkäisytavan vaihtamista. Mites te muut, kärsittekö sivuvaikutukset vai oletteko löytäneet jonkun oikeasti hyvän ehkäisymetodin?

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaattia. Sivuoireina jäätävä panetus.

T. Mies

Vierailija
2/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis 25v, ei vielä lapsia eikä ole luultavasti pariin vuoteen tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä ole. Mies lääkärin pakeille kun lapset oli tehty.

 

Vierailija
4/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunpoistoa odotellessa Essure-sterilisaatio. Olen siis leikkausjonossa tällä hetkellä. Ennen Essurea käytettiin kondomia. Hormonaalinen ehkäisy ei sovi missään muodossa eikä kuparikierukka.

Vierailija
5/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu. Ei sivuvaikutuksia.

Vierailija
6/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohdunpoistoa odotellessa Essure-sterilisaatio. Olen siis leikkausjonossa tällä hetkellä. Ennen Essurea käytettiin kondomia. Hormonaalinen ehkäisy ei sovi missään muodossa eikä kuparikierukka.

 

Mutta jos hän haluaa vielä lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortsu. Ei sivuvaikutuksia.

 

Olen käyttänyt jonkin verran, mutta tuntuu et kortsu on niin riskialtis kun on vaan mekaaninen ehkäisytapa, jos menee rikki, irtoaa tms..

Vierailija
8/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka. Hieman tavallista runsaammat kuukautiset ja pieni ovulaatiovuoto, metallinen maku pillunesteissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohdunpoistoa odotellessa Essure-sterilisaatio. Olen siis leikkausjonossa tällä hetkellä. Ennen Essurea käytettiin kondomia. Hormonaalinen ehkäisy ei sovi missään muodossa eikä kuparikierukka.

 

Mutta jos hän haluaa vielä lapsia?

En mä tätä ap:lle vaihtoehdoksi antanutkaan vaan vastasin kysymykseen "Mitä ehkäisyä käytät?"

Vierailija
10/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka. Eipä oikeastaan edes huomaa.

Alun jälkeen kierto ja vuoto tasaantui. Sopii mulle.

40v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokeillut kaikenlaista. Hormonikierukasta nuvaringiin. Kortsun kanssa en saa orgasmia millään. Kaikista muista pillereistä olen saanut kaikenlaisia oireita laidasta laitaan ja nyt olen löytänyt itselleni sopivat pillerit: Qlairat. Menkatkin jäävät välillä pois. =D

Vierailija
12/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyinjektio tällä hetkellä. Seuraavaksi kapseli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomia. Ei sivuvaikutuksia ja siksi käytänkin. Minulle on tärkeää, että voi elää omana itsenään.

Vierailija
14/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisyinjektio tällä hetkellä. Seuraavaksi kapseli.

 

Ja siis sivuvaikutuksia ei ole muutakuin kuukautisten poisjäänti mutta ei haittaa todellakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selibaattia. Sivuoireina jäätävä panetus.

T. Mies

Olin tulossa kirjoittamaan samaa. Plussana edullisuus ja myrkyttömyys. Miinuksia järkyttävän panetuksen lisäksi hirveä vitutus ja masennus.

Ikisinkkumies

Vierailija
16/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuparikierukka. Hieman tavallista runsaammat kuukautiset ja pieni ovulaatiovuoto, metallinen maku pillunesteissä.

 

Mitä hittoa, onko toi makujuttu totta vai joku trollaus?

Vierailija
17/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady-Comp <3 Ei sivuvaikutuksia.

Vierailija
18/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuparikierukka. Hieman tavallista runsaammat kuukautiset ja pieni ovulaatiovuoto, metallinen maku pillunesteissä.

 

Mitä hittoa, onko toi makujuttu totta vai joku trollaus?

Kyllä se totta on. Kuparikierukkakohdut heruttaa kupariliemet nautittavaksi.

Vierailija
19/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisyinjektio tällä hetkellä. Seuraavaksi kapseli.

 

Näitä olenkin miettinyt! Kiva että sulla on positiivinen kokemus! Mua jotenkin vähän ällöttää ajatus kierukan laittamisesta paljon enemmän kun sen kapselin laittamisesta.. Muutenkin en ihan ole vakuuttunut kierukasta, kahdelle kaverille on laitettu ja molemmilla kohduntulehdus pian sen jälkeen, en tiedä liittyykö toisiinsa..

 

Näistä ehkäisyasioista kun keskustelee kavereiden kanssa niin yllättävän monella on semmonen välinpitämätön asenne että nojoo lihosin 10 kg ja seksihalut ihan kadoksissa mut tällaistahan se on.. En halua tähän jamaan!

Vierailija
20/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuparikierukka. Eipä oikeastaan edes huomaa.

Alun jälkeen kierto ja vuoto tasaantui. Sopii mulle.

40v

No juu, mutta arvaapas miten vittumaiselta ne kierukan langat tuntuu kullissa? Vähemmästäkin stondis laskee, kun pitää jokaisella työnnöllä pelätä, että koska lanka viiltää virtsaputken aukon auki. Hyissaatana. M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän