Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ehkäisyä käytät? Millaisia sivuvaikutuksia?

Vierailija
26.11.2015 |

Olen aina käyttänyt e-pillereitä, mutta nyt on niin kovia sivuvaikutuksia että mietin ehkäisytavan vaihtamista. Mites te muut, kärsittekö sivuvaikutukset vai oletteko löytäneet jonkun oikeasti hyvän ehkäisymetodin?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on surkeaa jos joku päätyy sterilisaatioon nuorella iällä. Purkaminen ei olekaan mikään helppo juttu. :(

Tuttu mies oli kaksikymppisenä tosissaan strerilisaatiota tekemässä mutta onneksi ei tehnyt. Nyt päälle kolmekymppisenä ei edes muista sellaista harkinnenesa ja oli kauhuissaan kun muistutin. Nyt on kahden isä. Niin ne mielipiteet muuttuu. 

Vanhemmalle, lapsia jo  tehneelle ihmisille ymmärrän. 

Vierailija
42/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mitä pilleri merkkiä syöt ja minkälaisia sivuvaikutuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko haistanut ja maistanut metallin?

Hah, kirjoitin viestini loppuun sulkeisiin kommenttini tähän haju/maku-asiaan mutta poistin sen ennen kuin lähetin... Ei, en ole huomannut metallista hajua ainakaan niin että olisin hoksannut yhdistää sen kuparikierukasta johtuvaksi. Menkathan nyt haisevat vähän rautaisalle. Mausta en tiedä enkä aio maistaa.

Vierailija
44/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, mitä pilleri merkkiä syöt ja minkälaisia sivuvaikutuksia?

 

Zoely-merkkisiä ja sivuvaikutuksina ihan sairaan kipeät rinnat 3,5/4 viikkoa kierrosta (aiemmin ollut vain vajaa viikko kipeinä), tosi hankalaa kun harrastan paljon liikunta, koskee myös vaikka niitä vain hieman hyväilisi, haittaa siis myös seksielämää. Pinoa on myös tullut lisää n 5 kg vaikka elämäntavat on pysynyt samoina. On ollu myös mielialavaihteluita välillä.

 

ap

Vierailija
45/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi, Sivuvaikutuksena paska seksi.

Vierailija
46/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka jo 14 vuotta, ei sivuvaikutuksia. Erittäin tyytyväinen. Ikää 39v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksatta vuotta mennään kondomeilla. Toistaiseksi yksikään ei ole hajonnut ja vain yhden kerran kumi on luiskahtanut pois, mistä huolimatta noin 99 % spermasta jäi kuitenkin kumin sisään. Kys. kokemus opetti varovaisuutta.

Vierailija
48/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 

En minäkään halunnut ja siksi vaihdoin vaihdoin kokeilin ja vaihdoin. Sitten VAADIN injektiota ja sen onneksi sain. Kapseliin kun joutuu säästämään hetken kun on pirun kallis...

176€

 

Pointtisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 

En minäkään halunnut ja siksi vaihdoin vaihdoin kokeilin ja vaihdoin. Sitten VAADIN injektiota ja sen onneksi sain. Kapseliin kun joutuu säästämään hetken kun on pirun kallis...

176€

 

Pointtisi?

Vierailija
50/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on surkeaa jos joku päätyy sterilisaatioon nuorella iällä. Purkaminen ei olekaan mikään helppo juttu. :(

Tuttu mies oli kaksikymppisenä tosissaan strerilisaatiota tekemässä mutta onneksi ei tehnyt. Nyt päälle kolmekymppisenä ei edes muista sellaista harkinnenesa ja oli kauhuissaan kun muistutin. Nyt on kahden isä. Niin ne mielipiteet muuttuu. 

Vanhemmalle, lapsia jo  tehneelle ihmisille ymmärrän. 

Siksi sitä ei tehdä alle 30-vuotiaille tai alle kolmilapsisille. Omani sain kahden lääkärin lähetteellä, prekäynnillä olin 30-vuotispäivänäni. Ainokainen oli tuolloin 8, ja lääkäritkin ymmärsivät, että lisälapsia olisi jo ollut, jos olisin niitä halunnut. Eipä ole kaduttanut - kun aloittaa aikaisin, voi lopettaakin aikasin :-)

Summa summarum: pysyvä ratkaisu, joka sopii vain asiastaan varmoille, varma, vaivaton, halpa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsua käytetty aktiivisessa seksielämässä 15 vuotta. Kerran yli 10 vuotta sitten hajonnut pari kumia touhutessa, nuo kerrat huomattiin heti. 5 vuotta sitten jätettiin kumi hetkeksi pois - PAM olin ekasta kierrosta raskaana. Hyvin tehoaa siis.

Eikä sivuvaikutuksia. 

Vierailija
52/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuparikierukka. Hieman tavallista runsaammat kuukautiset ja pieni ovulaatiovuoto, metallinen maku pillunesteissä.

 

Mitä hittoa, onko toi makujuttu totta vai joku trollaus?

Totta. Olen iron maiden.

Mihinkäs maiden (nuori nainen, neitsyt) ehkäisyä tarvitsee? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei ehkäisyä ole kun yritämme lasta.

Ennen sitä oli e-pillerit. Aiheuttivat alakuloa, painonnousua, turvotusta, kuivialimakalvoja, vti-tulehduksia, haluttomuutta. Pahin oli tuo haluttomuus. Oman puolison läheisyys melkeen oksetti.

Lopetin pillerit 6kk sitten ja  raskautta yritetty puoli vuotta ilman tulosta, liekö pillerit syynä tähänkin? Aikaisemmat raskaudet tärpänneet ekasta yrityksestä.

Vierailija
54/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että mun käy sääliksi miehiä joiden naiset pakottaa käyttää kumia. Eihän sillein tunne yhtään mitään ja naisellekin se tuntuu ihan hirveeltä se kumi. Onneksi ei ole tarvinnut ikinä yhden yön juttuja harrastaa, en ymmärrä mitä iloa seksistä on jos käyttää kortsuja. n27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka. Sivuvaikutuksina vajaan kahden viikon kuukautiset ja juurikin se metallinen haju ja maku ainakin ennen menkkoja.

Vierailija
56/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nettipornoa, eli ei tarvitse tuommoisista asioista välittää.

Vierailija
57/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirena- hormonikierukka, kolmas menossa. Ei haittavaikutuksia ja suurin positiivinen asia: ei kuukautisia.

Vierailija
58/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selibaattia. Sivuoireina jäätävä panetus.

T. Mies

Minä taas lesboilua. Sivuvaikutuksena ne ongelmat, mitä toisen ihmisen kanssa olemisesta voi tulla (riitoja ym.)

Vierailija
59/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 

En minäkään halunnut ja siksi vaihdoin vaihdoin kokeilin ja vaihdoin. Sitten VAADIN injektiota ja sen onneksi sain. Kapseliin kun joutuu säästämään hetken kun on pirun kallis...

176€

 

Pointtisi?

Kertoa muillekin paljonko se paljon on.

Vierailija
60/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 

En minäkään halunnut ja siksi vaihdoin vaihdoin kokeilin ja vaihdoin. Sitten VAADIN injektiota ja sen onneksi sain. Kapseliin kun joutuu säästämään hetken kun on pirun kallis...

176€

 

Pointtisi?

Kertoa muillekin paljonko se paljon on.

 

Se on jo kerrottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä