Lue keskustelun säännöt.
Mitä ehkäisyä käytät? Millaisia sivuvaikutuksia?
26.11.2015 |
Olen aina käyttänyt e-pillereitä, mutta nyt on niin kovia sivuvaikutuksia että mietin ehkäisytavan vaihtamista. Mites te muut, kärsittekö sivuvaikutukset vai oletteko löytäneet jonkun oikeasti hyvän ehkäisymetodin?
Kommentit (101)
101/101
|
28.11.2015 |
Vastaa
Lainaa
Ilmoita asiattomaksi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla