Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ehkäisyä käytät? Millaisia sivuvaikutuksia?

Vierailija
26.11.2015 |

Olen aina käyttänyt e-pillereitä, mutta nyt on niin kovia sivuvaikutuksia että mietin ehkäisytavan vaihtamista. Mites te muut, kärsittekö sivuvaikutukset vai oletteko löytäneet jonkun oikeasti hyvän ehkäisymetodin?

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai ettei kondomista tule sivuvaikutuksia?

Kyllä tulee.

Paneminen ei tunnu miltään.

Laittakaa itse kumikalvo klitoriksen päälle ja kokeilkaa.

Ei tunnu kivalle.

T:TOSIMIES

 

Jos ero on näin selkeä, eikä miltään tunnu, niin minulla on jännä kokemus asiasta. Nimittäin ne kaksi kertaa, kun kondomi on rikkoutunut kesken seksin - kaksi eri miestä kyseessä myöskin - niin mies ei ole huomannut rikkoutumista. Jos ero kumin ja paljaan välillä olisi yhdynnän aikana niin selvä, huomaisihan tuntumaeron heti, kun kondomi menee rikki (siitähän ei jää kuin riekaleita siinä vaiheessa). Itsekään en huomannut eroa, vaikka olen luullut jotain pientä erilaista tuntumaa olevan.[/

Sama täällä, kertokaa miehet, miksette edes huomaa kondomin rikkoutuvan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi