Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ehkäisyä käytät? Millaisia sivuvaikutuksia?

Vierailija
26.11.2015 |

Olen aina käyttänyt e-pillereitä, mutta nyt on niin kovia sivuvaikutuksia että mietin ehkäisytavan vaihtamista. Mites te muut, kärsittekö sivuvaikutukset vai oletteko löytäneet jonkun oikeasti hyvän ehkäisymetodin?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka,miinuksena 10 päivän kuukautiset. Onneksi mulla on sentään pitkä kierto.

Vierailija
62/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 

En minäkään halunnut ja siksi vaihdoin vaihdoin kokeilin ja vaihdoin. Sitten VAADIN injektiota ja sen onneksi sain. Kapseliin kun joutuu säästämään hetken kun on pirun kallis...

176€

 

Pointtisi?

Kertoa muillekin paljonko se paljon on.

 

Se on jo kerrottu.

Missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuparikierukka. Hieman tavallista runsaammat kuukautiset ja pieni ovulaatiovuoto, metallinen maku pillunesteissä.

 

Mitä hittoa, onko toi makujuttu totta vai joku trollaus?

Totta. Olen iron maiden.

Mihinkäs maiden (nuori nainen, neitsyt) ehkäisyä tarvitsee? 

Melkeinhän sitä on kuin neitsyt kun vain yhden kanssa on ikinä pannut...

Vierailija
64/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö yksikään ole luomuseksin kannalla? ei sivuvaikutuksia. kyllä kai jokainen 5 muksuu kasvattaa kun ennen vanhaan äidit hoiti navetat ja 10 lasta. onko polvi huonontunut?

Vierailija
65/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaatti täälläkin. Eipähän tarvi olla huolissaan että tuleeko paksuksi ja tää on ainoa täysin varma suojautua taudeilta. Eikä mua oikeestaan edes paneta sen kummemmin.

- n19

Vierailija
66/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kondomi, nyt aloitettiin yhdistelmäehkäisypilleri kun vuosi synnytyksen jälkeen kierto vieläkin aivan sekaisin. Ensimmäisellä viikolla aloituksen jälkeen pahoinvointia, nyt kahden liuskan jälkeen ei mitään. Rinnat ovat kasvaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefaminelle e-pillerit. En ole huomannut mitään negatiivisia oireita, ehkä en kiihotu niin herkästi mutta muuten halut on tallella. Tai ainakin haluaisin seksiä useammin kuin mies... Kuukautiset on niukemmat ja säännölliset, eivätkä kestä niin kauan. Ja kuukautiskivut jäivät pois.

En toisaalta tykkää syödä lääkkeitä, mutta ennen kuin tulee jokin parempi keino niin käytän näitä.

N26

Vierailija
68/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina käyttänyt e-pillereitä, mutta nyt on niin kovia sivuvaikutuksia että mietin ehkäisytavan vaihtamista. Mites te muut, kärsittekö sivuvaikutukset vai oletteko löytäneet jonkun oikeasti hyvän ehkäisymetodin?

Kondomia, tosin ei ole nyt 9 kk tarvittu. Ja ei ei pettänyt, päätimme antaa lapsen tulla ja jätimme pois, toimii meille. Näin jatkamme jatkossakin, ellemme halua sitten kasvattaa lapsilukua 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekaaninen ehkäisystä joka suojaa KAIKELTA, niin raskaudesta kuin taudeiltakin..

Vierailija
70/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka!Kaikki pelotteli joten yritin läpi vaikka mitkä hirmuhormonit,tietsikat,varmat päivät,pessaarit...you name it.Sivuvaikutuksia ei sitten ollutkaan.Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyrengas. Ei sivuvaikutuksia. Paljon helpompi kuin pillerit.

Vierailija
72/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit oli täydelliset ja helpot, kuukautiset kivuttomat ja ennakoitavissa jne, kunnes todettiin aurallinen migreeni ja kohonneen aivoinfarktiriskin takia piti ne lopettaa. Harmittaa. Nyt hormonikierukka. Sain ehkä huonoa palvelua, mutta laittaminen sattui järjettömästi (hoitajan tunkeileva uteliaisuus ja gynen kylmä asenne lisäsi tuskia). Seurasi kuukauden verran kipuja ja viikon runsas verenvuoto. Puolen vuoden jälkeen ei ole ollut kunnon kuukautisia, tuhruttelua epäsäännöllisesti, mutta ei kipuja. Tissit hävisi, liekö alun perin kasvaneetkin pillereiden takia. Mies valittelee joskus lankojen pistelystä, mutta niiden pitäisi kai jotenkin kiertyä tai pehmetä ajan kuluessa niin ettei häiritse. Olisin halunnut kokonaan hormonittoman vaihtoehdon, mutta kuparikierukka ei käy eettisistä syistä, se kun ei estä hedelmöittymistä vaan ehkäisy on ns abortoiva. Mielialanvaihteluita ja irrallista oloa on ollut tosi paljon, samoin kaikenlaisia mielihaluja, mutta se johtunee enemmän pillereiden lopetuksesta kuin kierukasta. En tiedä, millainen olisin ilman hormoneja, koska aloitin ne jo teininä ja nyt keho tottuu vuosien jälkeen olemaan ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis että mun käy sääliksi miehiä joiden naiset pakottaa käyttää kumia. Eihän sillein tunne yhtään mitään ja naisellekin se tuntuu ihan hirveeltä se kumi. Onneksi ei ole tarvinnut ikinä yhden yön juttuja harrastaa, en ymmärrä mitä iloa seksistä on jos käyttää kortsuja. n27

Jännä kyllä meillä on se MIES joka kumia vaatii, minulla ei mikään ongelma kun en halua mitään vierasta kehooni ja en halua sotkea hormoni toimintaa ni pillereillä, ja niin tulin 36v kolmannesta kierrosta raskaaksi kun aloimme yrittätämään raskautta, tuskin olisi onnistu it vuosikausien pillerin käytöllä..

Vierailija
74/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina käyttänyt e-pillereitä, mutta nyt on niin kovia sivuvaikutuksia että mietin ehkäisytavan vaihtamista. Mites te muut, kärsittekö sivuvaikutukset vai oletteko löytäneet jonkun oikeasti hyvän ehkäisymetodin?

Kondomia, tosin ei ole nyt 9 kk tarvittu. Ja ei ei pettänyt, päätimme antaa lapsen tulla ja jätimme pois, toimii meille. Näin jatkamme jatkossakin, ellemme halua sitten kasvattaa lapsilukua 😄

No minkäs alapeukuttajalla otti niin henkeen, kateellinen ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuparikierukka. Menkkakipuja 1pv, mutta sekin hoituu särkylääkkeillä. Todella huoleton ja helppo ehkäisy. Ei mitään negatiivista sanottavaa :)

Vierailija
76/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka. Ensimmäinen oli viisi vuotta, sitten tehtiin lapset ja nyt on taas kierukka. Sivuvaikutuksena ennen 1-2 päivää kestäneet menkat kestävät nyt 2-3 päivää. Mitään metallin hajua tai makua ei ole. Haluaisin sterilisaation, mutta en sitä valitettavasti vielä saa.

Vierailija
77/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stefaminelle e-pillerit. En ole huomannut mitään negatiivisia oireita, ehkä en kiihotu niin herkästi mutta muuten halut on tallella. Tai ainakin haluaisin seksiä useammin kuin mies... Kuukautiset on niukemmat ja säännölliset, eivätkä kestä niin kauan. Ja kuukautiskivut jäivät pois.

En toisaalta tykkää syödä lääkkeitä, mutta ennen kuin tulee jokin parempi keino niin käytän näitä.

N26

Mulla nämä samat. -se synnytyksen jälkeisen kierron takia alottanut. myös kuukautiskivuille kävi samanlailla.

Vierailija
78/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonikierukka ja en ole enää kipuhelvetissä. Oikeestaan ehkäisy on sivuvaikutus.

Vierailija
79/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomia käytetty varmaan viisi vuotta, ei ongelmia, ei sivuvaikutuksia.

Vierailija
80/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomia käytetty varmaan viisi vuotta, ei ongelmia, ei sivuvaikutuksia.

Jatkossa voisin varmaan harkita kuparikierukkaa, tällä hetkellä en koe järkeväksi hankkia kun lapset saattaa olla toiveena hyvinkin lähitulevaisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi