Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ehkäisyä käytät? Millaisia sivuvaikutuksia?

Vierailija
26.11.2015 |

Olen aina käyttänyt e-pillereitä, mutta nyt on niin kovia sivuvaikutuksia että mietin ehkäisytavan vaihtamista. Mites te muut, kärsittekö sivuvaikutukset vai oletteko löytäneet jonkun oikeasti hyvän ehkäisymetodin?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku tulee sanomaan että olen lihonnut 40kiloa pillereistä.. Niin kuin yksi tuttavani väittää kaikille että hänen JÄRKYTTÄVÄ painonnousu johtuu PELKÄSTÄÄn pillereistä.. Ymmärrän että voi jonkun verran lihoa mut hei en usko et noin paljoa.. Ei tosin kiinnosta se että hän olin lihonnut vaan se että väittää sitä pillereiden syyksi

Vierailija
82/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee sanomaan että olen lihonnut 40kiloa pillereistä.. Niin kuin yksi tuttavani väittää kaikille että hänen JÄRKYTTÄVÄ painonnousu johtuu PELKÄSTÄÄn pillereistä.. Ymmärrän että voi jonkun verran lihoa mut hei en usko et noin paljoa.. Ei tosin kiinnosta se että hän olin lihonnut vaan se että väittää sitä pillereiden syyksi

 

Äläs nyt, voihan ne pillerit olla veitsi tuttavasi kurkulla ja pakottaa syömään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Yasmin e-pillereitä jo viidettä vuotta, eikä ollenkaan huonoja sivuvaikutuksia. Hyviä taas on parempi iho ja kivuttomammat sekä niukemmat menkat.

Vierailija
84/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereistä kohosi verenpaineet. Minipillereistä kukki naama ja jatkuvia vuotoja. Runsaiden vuotojen ja kipujen takia ei kuparikierukkaa. Sitten meni terveys, hormonaalinen ehkäisy kielletty. Essureen olen nykyisin hyvin tyytyväinen, ei sivuvaikutuksia.

Vierailija
85/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuvaring. Ei haittavaikutuksia. Hyötynä iho parempi kuin aikaisemmin, mielialavaihtelut tasaantuneet. Kuukautiset niukemmat.  Kuukautiskipuihin tarvitsee enää korkeintaan yhden panadol/burana tabletin, kun aikaisemmin piti ottaa molempia max annoksena 2-3 päivän ajan että tulisi edes siedettävä olo. Ensimmäisen kerran säännölliset kuukautiset.

Pillereitä en koskaan ole kokeillut, tuntui parhaimmilta valita valmiste jossa mahdollisimman pieni ja tasainen hormonimäärä.

Vierailija
86/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan pysty harrastaa seksiä spärdäreiden kanssa. Ne vie paljon tuntoa ja mulla se pienikin kiristys vaikuttaa seisokin laatuun. Varsinkin jos on vähän ottanut niin tuntuu, että puolilöysällä etanalla laittelisi. m25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka, ei sivuvaikutuksia.

Vierailija
88/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihoin 20 kg pillereiden aloittamisen jälkeen. Tosin vähensin liikuntaa ja aloin syömään taas leipää,pastaa ja makeisia yms ilman rajoituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vasektomia. Sivuvaikutuksena seksielämän järjetön vilkastuminen ja huolettomuus.

Vierailija
90/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen addiktio tietokonepeleihin, sivuoireina paljon omaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ettei kondomista tule sivuvaikutuksia?

Kyllä tulee.

Paneminen ei tunnu miltään.

Laittakaa itse kumikalvo klitoriksen päälle ja kokeilkaa.

Ei tunnu kivalle.

T:TOSIMIES

Vierailija
92/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi. Paljonko strelisaatio/vasektomia maksaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cerazette -minipilleri. Nollaa kaikki seksihalut eli todella tehokas ehkaisykeino.

Vierailija
94/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis että mun käy sääliksi miehiä joiden naiset pakottaa käyttää kumia. Eihän sillein tunne yhtään mitään ja naisellekin se tuntuu ihan hirveeltä se kumi. Onneksi ei ole tarvinnut ikinä yhden yön juttuja harrastaa, en ymmärrä mitä iloa seksistä on jos käyttää kortsuja. n27

Mun käy enemmän sääliksi naisia, joiden mies pakottaa käyttämään hormonaalista ehkäisyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ettei kondomista tule sivuvaikutuksia?

Kyllä tulee.

Paneminen ei tunnu miltään.

Laittakaa itse kumikalvo klitoriksen päälle ja kokeilkaa.

Ei tunnu kivalle.

T:TOSIMIES

Onneksi kuivat limakalvot, kolmen viikon menkat ja haluttomuus ei vaikuta seksin laatuun.

Vierailija
96/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ennen pillereitä mutta just lopetin kun en halua syödä enää hormoneja. Mitään varsinaisia sivuvaikutuksia mulla ei ollut pillereiden kanssa, välillä olin vähän hormonaalinen mutta ei mitään pahoja. Kuparikierukkaa en uskalla hankkia kun vuodan nytkin aivan saatanasti niin en viitsi ottaa riskiä että se lisääntyisi.

Kondomilla mennään. Ostettiin pakkaus jotain tosi ohuita enkä oikeastaan tunne niitä. Tavalliset kondomit tunnen kyllä. Mieskin sanoo, että melkein kuin vetäis ilman kun noita käyttää.

Plus voi vaan jäädä seksin jälkeen makoilemaan kun ei vuoda spermaa ja toinen plus ei tuu virtsaputkentulehduksia. Kävin kyllä aina pissalla mut silti niitä tuli.

Vierailija
97/101 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ettei kondomista tule sivuvaikutuksia?

Kyllä tulee.

Paneminen ei tunnu miltään.

Laittakaa itse kumikalvo klitoriksen päälle ja kokeilkaa.

Ei tunnu kivalle.

T:TOSIMIES

 

Jos ero on näin selkeä, eikä miltään tunnu, niin minulla on jännä kokemus asiasta. Nimittäin ne kaksi kertaa, kun kondomi on rikkoutunut kesken seksin - kaksi eri miestä kyseessä myöskin - niin mies ei ole huomannut rikkoutumista. Jos ero kumin ja paljaan välillä olisi yhdynnän aikana niin selvä, huomaisihan tuntumaeron heti, kun kondomi menee rikki (siitähän ei jää kuin riekaleita siinä vaiheessa). Itsekään en huomannut eroa, vaikka olen luullut jotain pientä erilaista tuntumaa olevan.

Vierailija
98/101 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään kuparikierukan käyttäjää häiritse, että ehkäisy perustuu abortointiin?

Vierailija
99/101 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit ollut käytössä jo yli 5 vuotta, sivuvaikutuksena säännölliset ja kivuttomat menkat kerran kahdessa kuussa.

Vierailija
100/101 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaatti toimii hyvin mitä ehkäisyyn tulee.

Sivuoireena esiintyvä tietoisuuden kasvu voi toki tuntua epämukavalta...

Helpottaa kyllä ajan mittaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi